מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אוזניים סתומות, גודש באף, לחץ בפניםל.א.04/08/2019
פרופ' שלום רב, 3 חודשים אני סובלת מאוזן סתומה לגמרי קשה לי לשמוע וכאבים שבאים ונעלמים מספר פעמים ביום, גודש באף, לחץ בכל הפנים ובאוזניים, כאב גם בצוואר, בחניכיים, כאבי ראש, שאני נוקשת על המצח מעל העיניים כואב לי גם בין העיניים, הרגשה שעומדת להתעלף,,,בנוסף קולות שבוקעים מהאוזן כמו פיצפוצים או בועות לפתע. שמורידה את הראש כאילו משקולת יש לי וכאב באוזן. שמשבש. 3 רופא א.א.ג האחרון מלפני חודש וחצי, לא ראו כלום ושלשלום רופאה כללית זיהתה שיש לי סינוסיטיס קיבלתי אוגמנטין לעשרה ימים ואמרה שהכל מחובר וכנראה שהאוזן סתומה בגלל סינוסיטיס. (עשיתי גם צילום סינוסים שלא ראו כלום בצילום והרופאה אמרה שברוב מהמקרים הצילום לא משקף ולא מראה שיש סינוסיטיס ושכן אקח אוגמנטין) שאלתי האם זה נכון לגבי האוזן שסתומה וכל מה שאני מרגישה ועוברת זה בגלל הסינוסיטיס ??? או שאין קשר לדעתך ואני בבעיה אחרת לגמרי. תודה על תשובתך סליחה על אורך התגובה, רצוי לפנות שוב לא.א.ג או שאין צורך ועם האנטיביוטיקה זה ייעלם. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדכון לגבי מה שכתבתי לאוזניים סתומות וכואבות
ל.א.04/08/2019פרופ' נכבד, חזרתי עכשיו מרופא א.א.ג שוב ומסתבר שיש לי נוזלים באוזן שמאל. היום זה היום החמישי שאני לוקחת אוגמנטין שהקל עלי מאד בכאבים מעל המצח, בגודש בעף ובהרגשה הכללית. הרופאה הכללית אמרה לי לקחת לפחות 10 ימים או 14 יום. השאלה שלי האם האוגמנטין יכול ליבש את הנוזלים והאם כדאי לקחת עוד תרופה כמו סינופד למשל כדי לייבש את הנוזלים או משהו אחר שאתה ממליץ. וכמו כן האם נוזלים נעלמים לבד ותוך כמה זמן. אני סובלת מזה בערך חודשיים וחצי. תודה רבה על התשובה והסבלנות שלך, שבוע טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוזניים סתומות
פרופ` אבירם נצר05/08/2019נראה לי שהטיפול שאת מקבלת בהחלט סביר, אך השיפור הוא הדרגתי ואיטי. לדעתי, תוך כ- שבוע עד 10 ימים, תרגישי שיפור משמעותי.
תמשיכי את המעקב אצל אא״ג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה פרופ" יקר על התשובה המהירה והמעודדת.
ל.א.05/08/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
חוות דעת על תוצאות MRI מוח
חובת הקרנות וחשש מתופעות לוואי
צלום סינוסים מערות הפנים תוצאות
נזאפורינקס - פט סיטי מעקב בן 64
גידול נקודתי ושימוש בנזופארינקס- ליחה עם דם
בליטה בראש אחרי שבועיים בתינוקת
בעיית אף- הפרעה בנשימה בעיקר בשכיבה
הכנה לבדיקת ENG והפסקת תרופות פסיכותרפיות
תשובה פתולוגית לאחר כריתת אונה של בלוטת התריס
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

