נאזופרינקס- לאחר בדיקת פט סיטי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נאזופרינקס- לאחר בדיקת פט סיטי
    שלום
    10/11/2019

    שלום
    התייעצתי איתך בעבר בנושא. אני בן 62, אחרי טיפולים לנאזופרינקס כימו+הקרנות. בסוף יולי סיימתי עם הטיפולים
    ב29.10 בצעתי בדיקת פט סיטי הגיעו תוצאות וברוך ה׳ הגידול הגיב לטיפולים!!
    סיכום בדיקת פט סיטי- שיפור מטבולי. עיבוי בנאזופרינקס משמאל, כיום ללא קליטה פתולוגית של FDG,
    האם זה שקיים עיבוי כרגע זה לגיטימי? התוצאה באופן כללי היא לגיטימית?
    בנוסף, אני לא שומע טוב מרגיש שהאוזניים סתומות, יש לי ליחה שמצטברת, פצע שהולך ובא בשפתיים ומרגיש שאין לי רוק. האם לגיטימי? האם יש דרך לעכל?
    מודה לך על התשובות לאורך החצי שנה האחרונה, מעריך מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נאזופרינקס- לאחר בדיקת פט סיטי

    פרופ` אבירם נצר
    10/11/2019

    שלום שלום,
    אני מרוצה מאוד שתשובת ה- PET-CT תקינה. התעבות הרירית, כנראה אינה משמעותית, אך חייבים להמשיך לעקוב אחריך בצורה הדוקה.
    התלונות שלך צפויות, כי הן על רקע תופעות הלוואי של ההקרנות. היובש בריריות הנו עקב השפעת ההקרנות על בלוטות הרוק. עם הזמן, יש סיכוי גבוה שהמצב ישתפר.
    לגבי האטימות באוזניים וליקוי השמיעה, אני ממליץ שתיבדק אצל א.א.ג., כולל בדיקת שמיעה. לעיתים יש צורך צורך להחדיר צינוריות איוורור לאוזניים כדי לאוורר אותם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו