לאחר טיפולים לנזופרינקס

מנהל הפורום

פרופ` אבירם נצר
פרופ' אבירם נצר
053-4877797
לקביעת תור אצל פרופ' אבירם נצר
053-4877797 ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר טיפולים לנזופרינקס
    שלום
    26/03/2020

    שלום פרופסור.
    לאורך השנה האחרונה אני מתייעץ איתך כאן
    אני בן 63, עברתי טיפולים - הקרנות וכימו לנזופארינקס
    הגידול היה התחלתי, מקומי בנזופארינקס.
    בחודש אוקטובר האחרון עשיתי פט סיטי - הכל תקין, הגידול הגיב לטיפולים ברוך ה׳.
    מאז נשארו לי כמה תופעות לוואי של ליחה שמתאספת לי וכל כמה זמן אני מוציא
    ״גוש״ של של ליחה וגם השמיעה ירדה לי
    ביומיים האחרונים הגוש של הליחה יוצא עם דם ואני קצת מודאג מזה...
    יש לציין שהייתי בבדיקת אאג בתחילת פברואר ונאמר לי כי ישנם גלדים באיזור בו
    היו הטיפולים - יכול להיות שזה קשור לזה?

    תודה רבה לך, שנדע רק בשורות טובות.

    ליצירת קשר עם מנהל הפורום:
    פרופ' אבירם נצר - 053-4877797

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    הוספת תגובה
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר טיפולים לנזופרינקס

    פרופ' אבירם נצר
    26/03/2020

    התופעות שאתה מתאר קשורות בהקרנות שקיבלת. יש לקוות שככל שתתרחק מהשפעות ההקרנות, התופעות יוקלו.
    תמשיך להיות במעקב צמוד של אא"ג ואונקולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    הוספת תגובה
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר טיפולים לנאזופרינקס

    שלום
    26/03/2020

    תודה על תשובתך
    גם הדם שמופיע בליחה זה כתוצאה מההקרנות? הבוקר ראיתי שהדם הוא גם באף
    האם קיימות דרכים להקל על הצטברות הליחה?
    כל כמה ימים אני מוציא את הליחה שמצטברת ואני מתאמץ מאוד
    כדי להוציא אותה. לוקח לי מס׳ דקות בהם אני מכחכח ומנסה להוציא
    בכוח את הליחה
    לפעמים אני חושש שאני עלול להיחנק מזה בלילות.
    יש לציין בנוסף כי היו מס׳ ימים בהם כאב לי הגרון והייתי קצת צרוד
    זה היה לכמה ימים וחלף ביום שני/שלישי האחרון

    כמובן שאני גם במעקב אצל אאג ואצל האונקולגית כל חודשיים.
    שוב תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    הוספת תגובה
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר טיפולים לנאזופרינקס

    פרופ' אבירם נצר
    26/03/2020

    הדימום מהאף בהחלט קשור ליובש הריריות, לאחר ההקרנות.
    אם תיגש לביקורת אא"ג, ניתן לתת לך תכשירים להקלת היובש ולשיפור הלחות באף ובגרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    הוספת תגובה
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו