האם יש הבדלים בין התרסיסים לאף?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יש הבדלים בין התרסיסים לאף?
    יוסי
    27/01/2021

    שלום

    סובל כבר זמן מנטייה לאף סתום, כנראה שילוב של מחיצה עקומה וקונכיות מוגדלות.

    בשכיבה המצב מחמיר ומקשה מאוד על הנשימה מהאף בשכיבה, ולכן יוצר בעיות קשות בשינה.
    עיקר הבעיה זה הקונכיות המוגדלות שגודלות יותר בשכיבה, כי עובדה שאם אוטריויין האף די פתוח מה שאומר שהחסימה העיקרית היא בגלל הקונכיות.

    מחוסר ברירה אני משתמש באוטרייוין, רק בלילה, ורק בנחיר אחד, אני עושה את המינימום כי אחרת אני לא יכול להירדם.

    כ"כ במקביל אני משתמש בספריי אבאמיס (שגם מייבש לי את האף ויש לפעמים דימומים).

    אני לא חש שהאבמיס עוזר במיוחד, הוא בוודאי לא עוזר לי להסתדר בלי האוטריווין.

    1. האם הספריי סטרואידים אמור להקטין את הנפיחות בקונכיות?

    2. האם יש הבדלים בין התרסיסים? אבמיס, אלגרו, נזוקורט, סטרונז? אני יודע שהאבמיס הכי יקר, האם הוא הכי טוב או שיכול להיות שמשהו אחר יעזור יותר?

    3. איזה עצות יש לטווח המיידי? (ניתוח זה לא פתרון לטווח המיידי), ביום אני נמנע משינה כי אני לא רוצה להשתמש באוטריווין, בלילה אני לא יכול בלי, מה אפשר לעשות? (אני ישן על 2 כריות וזה לא עוזר)

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש הבדלים בין התרסיסים לאף?

    פרופ` אבירם נצר
    28/01/2021

    יוסי שלום,
    בתשובה לשאלותיך:
    1. תרסיסי הסטרואידים, אמורים להקטין את הנפיחות בקונכיות.
    2. ההבדלים בין התרסיסים הם לא גדולים. בגדול פעולתם דומה. בהחלט יש מקום לנסות לשנות את התרסיס.
    3. אני ממליץ שתימנע ככל האפשר משימוש באוטריווין ודומיו. יש בשוק התקנים להרחבת הנחיריים, אני לא בטוח שיעזרו, אך בהחלט יש מקום שתנסה אותם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה והמשך השאלה

    יוסי
    28/01/2021

    לגבי השימוש בתרסיסי הסטרואידים

    מה המלצתך בקשר למינון במקרה כזה? כמה לחיצות בכל נחיר? וכמה פעמים ביום?
    ומה ניתן לעשות לגבי היובש שנוצר מהשימוש בספריי (אני חושב שזה גורם אצלי ליובש)?

    מרחיבי נחיריים משפיעים על אזור הקונכיות? הקונכיות לא ממוקמות עמוק יותר?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה והמשך השאלה

    פרופ` אבירם נצר
    31/01/2021

    יוסי שלום,
    לגבי המינון, הוא שונה מחולה לחולה. היובש הוא תוצאה של הטיפול. מרחיבי נחיריים, לא פועלים ישירות על הקונכות, אלא מכנית, על מעברי האף. אתה מוזמן לנסות את המרחיבים ולראות אם הם עוזרים או לא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו