שאיבת שומן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאיבת שומן
    דיאנה
    12/05/2012

    עברתי שאיבת שומן מאיזור הבטן לפני כשלושה חודשים. לטעמי היא אינה מוצלחת מאחר וגם המנתח לא הסיר לי שומן מצידי הגוף, אינני שמנה אך הייתי עם בטן שלא נעלמה גם בספורט.
    העור באיזור הבטן שם בוצעה השאיבה מקומט מאוד כמו של אישה מאוד מבוגרת.או כמו אדם ששהה הרבה זמן במים...בשום מקום אחר בגוף אין לי עור שכזה...ויש לי גם "גלים במקומות אחרים בבטן" בחלק התחתון של הגוף (היכן שעצם הערווה) העור נפל לחלוטין ואני מרגישה כאילו התרכז שם שומן כאילו נוזלי כזה...למרות ששם לא היה לי כלל שומן מיותר ולא הייתי אמורה לבצע שאיבה מה אני יכולה לעשות כדי להחזיר לעור קצת גמישות ולהפחית את כל הקימטוטים הנוראים הללו? ואיך אני נפטרת מהשומן הנוזלי שהתרכז לי באיזור הערווה?
    מודה לך על תגובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאיבת שומן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאיבת שומן - תגובה

    ד``ר בני מייליק
    12/05/2012

    שלום דיאנה
    ראשית, כדאי לחכות עוד כחודשיים שלושה. התוצאות של ניתוחי שאיבת שומן סופיות רק כעבור כחצי שנה מהניתוח.
    אינני יודע את גילך, מצבך הגופני והרפואי ואת איכות העור והרקמה באיזורי הגוף שבהם בוצעה אצלך שאיבת השומן. גורמים אלו ורבים אחרים אחראיים על תוצאות ניתוח שאיבת השומן וייתכן שהניתוח שאת צריכה לקבל הוא מתיחת בטן ולא שאיבת שומן.
    אנא פני לכירורג פלסטי המתמחה בניתוחי עיצוב הגוף בכדי לקבל ייעוץ בנוגע למצבך.
    החלמה מהירה
    ד"ר בני מייליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו