מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- body-titeטטיאנה14/11/2013
שלום.אני מאוד רוצה לעשות body tite בבטן ומתניים.היום קראתי באינטרנט שאחרי הפרוצדורה שומן חוזר בסוג ויסצראלי.שזה יותר מסוכן לבריאות מאשר שומן תת עורי שהיה לפני .האים זה נכון?תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר body-tite - תגובה
ד``ר בני מייליק15/11/2013שלום טטיאנה
לרוב, לאחר שאיבת שומן, התוצאה האסטטית נשמרת בתנאי שאת שומרת על משקל גופך.
אם תעלי במשקל באופן משמעותי, גופך ישמין גם באיזורים שטופלו בשאיבה אך ישמין הרבה יותר באיזורים שלא עברו שאיבת שומן כמו לדוגמה בתוך חלל הבטן- שומן ויסצרלי, עכוזים, ירכיים וכדומה.
ד"ר בני מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה.body titeהמשך השאלה
טטיאנה15/11/2013אני גובה 168. משקל71. אחרי 2 לידות נשארה לי בטן בולטת.אפילו שאני מרזה עד 68kg הבטן נשארת ורפויה קצת.האם טיפול bodi titeייעזור לי להפטר מבטן.או כדאי לעשות המון כושר?מה עדיף?תודה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה.body titeהמשך השאלה - תגובה
ד``ר בני מייליק15/11/2013לפי הנתונים שהעברת, הבטן שלך נותרת רפויה למרות שאת במשקל גוף תקין.
קרוב לוודאי שמדובר ברפיון עור הבטן ושרירי דופן הבטן שהם תוצאה של הריונות.
רוב הסיכויים שפעולה של שאיבת שומן לא תועיל לך (עם או בלי בודי טייט).
הייתי ממליץ לך לשמור על משקל גופך התקין ולשמור על בריאותך ושרירי הבטן באמצעות כושר גופני ולשקול מתיחת בטן אם אין לך תוכניות ללידה נוספת בעתיד הקרוב.
בהצלחה
ד"ר בני מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




