לדר מייליק שלום רב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לדר מייליק שלום רב
    רותי
    17/02/2014

    שלום דר מייליק, לפני שבוע עברתי שאיבת שומן במותניים והירכיים החיצוניות. והשומן הוזרק לי בישבן ,בעצם כל התהליך של השאיבה הייתה בשביל ישבן עגול ומורם ,שמתי לב שבצד אחד בישבן ניהיה לי גולה שמורגש במימוש ומתחתיו שקע אני חוששת שזה נמק שומני השאלה שלי עם אכן זה נמק אך מטפלים בזה השומן שהוזרק לי מעט מאוד 250 סיסי בכל צד
    ועוד שאלה השומן נשאב לי עם מכונה של לייזר אלמה לאסרס כדי שהאיכות של השומן המוזרק לא יספג כמו בשאיבת שומן רגילה ,השאלה שלי מה יעילות של המכשיר מבחינת עמידות של השומן ואשמח שתענה לי העם ניתן לפתוח את השומן שיצטבר (הגוש או הנמק שומני ) בעזרת מסאז׳ או או כדורים מסויים. תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לדר מייליק שלום רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבוע לאחר שאיבה והזרקת שומן

    ד``ר בני מייליק
    19/02/2014

    שלום רותי
    היחיד שיכול וצריך לענות על שאלותייך הוא הכירורג הפלסטי שניתח אותך. הוא יודע בדיוק באיזו שיטה בוצעה שאיבת השומן ומה התוצאות או הסיבוכים האפשריים של השאיבה ושל הזרקת השומן.
    בכל מקרה, בין אם מדובר בסיבוך כדוגמת המטומה או בהצטברות בצקת או בגוש שומני, יש צורך לחכות שבועות רבים ועד מספר חודשים עד שניתן יהיה להעריך את התוצאה.
    החלמה מהירה
    ד"ר מייליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו