שאיבת שומן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאיבת שומן
    מל
    02/08/2014

    מהו ההיקף הנהוג בשאיבה גדולה? 3-4 ליטר?
    אני מכירה מישהי שעברה שאיבה בהיקף של 3 ליטר אשר מוקדו בשני אזורים, והיום כשרואים אותה לא חשים בכלל בהבדל. גם היא אינה חשה בשינוי משמעותי שהיה שווה לעבור את התהליך בגללו. היא ציינה שחשוב לי להבין ש 3 ליטר אינם שווים ל 3 ק"ג, שכן השאיבה כוללת דם ונוזלים, האם זה נכון? כמה ק"ג הם בעצם 3 ליטר?
    האם אני יכולה להסיק מכך כי לא ניתן להגיע לשינוי משמעותי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאיבת שומן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאיבת שומן - תגובה

    ד``ר בני מייליק
    04/08/2014

    שלום מאי
    שאיבת שומן לא נועדה לצורך ירידת משקל אלא לתיקון עודפי רקמת שומן ועיוותים אסטטיים אצל מטופלים שמשקל גופם תקין ולכן אין מקום לדון על כמויות אלא על האפקט האסטטי של הניתוח.
    כאשר הניתוח מבוצע בדרך הנכונה ומהסיבות הנכונות- התוצאה העיצובית ניכרת ומשמעותית.
    ד״ר בני מייליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו