מתלבטת בעניין שאיבת שומן או מתיחת בטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתלבטת בעניין שאיבת שומן או מתיחת בטן
    חן
    02/03/2016

    שלום דוקטור.
    אני חצי שנה אחרי הריון שלישי . אני שוקלת 57 וגובה 1.67.
    יש לי בטן רפויה. עם הרבה סימני מתיחה וגם הטבור שלי שינה צורה.
    1. האם יש טיפול בסימני מתיחה??
    2. בהתחשב בזה שיש לי סימני מתיחה הייתי רוצה תוצאה טובה.
    אז מה כדאי לי לעשות? שאיבת שומן (בודי טייט ) או מתיחת בטן?
    3. כמה זמן החלמה במתיחת בטן? והאם יש סיכונים? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתלבטת בעניין שאיבת שומן או מתיחת בטן - תגובה

    ד``ר בני מייליק
    02/03/2016

    שלום חן
    כמובן שתשובה מדוייקת לכל שאלותייך אוכל לתת לך רק לאחר בדיקה יסודית במרפאה אולם לפי תאורך אני מניח שאת מתאימה לניתוח מתיחת בטן משולב בשאיבת שומן (בד״כ מדופן הבטן, מהמותניים ומשיפולי הגב).
    הניתוח מסיר את סימני המתיחה שמתחת לגובה הטבור אך למרות השיפור במראה הבטן הוא לא מסיר את כל שאר סימני המתיחה.
    בהצלחה
    דר׳ מייליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו