היפרדות בטנית לאחר ניתוח קיסרי תאומים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היפרדות בטנית לאחר ניתוח קיסרי תאומים
    מאיה
    14/08/2016

    היי, אני חודש וחצי אחרי ניתוח קיסרי תאומים. בטן של חודש שביעי למרות שכל המשקל ההריון ירד ואפילו יותר.
    יש לי היפרדות בטנית חמורה- כ 4 ס"מ
    אין בקע. מבחינה גניקולוגית הכל תקין.
    האם טיפול פיזיותרפי מיוחד (שניתן ע"י פיזיותרפיסט מיוחד לרצפת האגן) באמת יכול להואיל לסגירת ההיפרדות?
    אם לא, במה כרוך ניתוח לסגירת השריר האורכי? האם הוא מסובך? האם מסוכן? היכן ניתן לקרוא על ניתוח כזה? האם ניתן לשלב סגירת שריר ומתיחת בטן באותו הניתוח? האם באמת לא ניתן להיכנס שוב להריון אחרי ניתוח שכזה?
    כמה זמן החלמה וכו'..

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רפיון דופן הבטן לאחר לידה

    ד``ר בני מייליק
    21/01/2017

    התופעות שאת מתארת- חולשה ורפיון דופן הבטן, היפרדות שרירי דופן הבטן ואף הופעת בקע טבורי נפוצות מאוד לאחר לידה ובמיוחד לאחר לידת תאומים וניתוחים קיסריים ולצערנו, לא ניתן לתקן אותן באמצעות טיפול פיזיוטרפי.
    הניתוח שמטפל בכל מה שתארת נקרא ניתוח מתיחת בטן שבו מתקנים את הבקע הטבורי, מחזקים ומהדקים את שרירי דופן הבטן ומותחים את העור הרפוי.
    ניתן להרות שוב אחרי ניתוח כזה.
    תוכלי למצוא מידע רב לגבי הניתוח וההחלמה ממנו באתר האינטרנט שלי.
    ד״ר בני מייליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו