לאחר ניתוח שאיבת שומן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר ניתוח שאיבת שומן
    לירון
    20/06/2010

    שלום לכם, אני בחורה בת23 ,לפני כ20 יום עברתי ניתוח שאיבת שומן מהמותניים והבטן התחתונה(מתחת לפופיק) ,ויש לי כמה שאלות:
    1. אמנם עברו רק 3 שבועות מהניתוח, אבל יש גבשושיות באיזור הבטן והאזור רגיש למגע, האם זה יכול להעיד על בעיה או שזה משהו שישתפר עם הזמן?
    2.לגבי החגורת לחץ, רציתי לשאול כמה חזק אני אמורה לסגור את החגורה והאם זה משפיע על התוצאה?
    3. אני לובשת חגורה שמחולקת לשלוש בשנ פסי רשת דקים כביכול כדי להקל על הישיבה, בגלל החלוקה הזאת בזמן הישיבה נוצר לחץ והבטן כאילו נחתחת לשלוש, האם זה משהו שיכול להשפיע על התוצאה וליצור מראה לא חלק של הבטן?

    שאלה נוספת, איזור המותנים התוצאה בהחלט ניראית לעין והשינוי עצום ולמרות זאת יש לי בצדדים פס של שומן, מעין גבשושית של שומן שממש בולטת ונראה כאילו הצינורית של השאיבה עברה משני צידיה ודילגה על על הגבשושית הזאת, מה אתה מציע לעשות? האם יש לחזור על הפעולה ולתקן או לחכות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר ניתוח שאיבת שומן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ש.ש

    ד''ר יצחק מאייר
    20/06/2010

    האמת ,אני מתפלא שלא קבלת תשובות מהמנתח שלך לשאלות הנ"ל.
    האי סדירות יכולה לנבוע משאיבה שגויה או משטפי דם או בצקות.הפתרון לכך ינתן בערך לאחר כ-6 חודשים,הזמן לספיגת הבצקות והבשלת הצלקות התת עוריות.
    אני אישית ממליץ על חגורות שלמותומבקש שהחגורה תהיה לוחצת,כדי להדק ולמותת את התעלות ממהם הוצא השומן דבר המונע הצטברות נוזל בתעלות הנ"ל ומחיש את תהליך ההחלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלושה שבועות לאחר שאיבת שומן

    ד``ר בני מייליק
    21/06/2010

    הסימנים שאת מתארת אופייניים לשבועות הראשונים שלאחר ניתוח שאיבת שומן, הם לא מעידים על בעייה כלשהי וצריך לחכות בסבלנות כחצי שנה בכדי שניתן יהיה להעריך בצורה מדוייקת את תוצאות הניתוח. לא הייתי מזדרז לקבל החלטה כלשהי בתקופת ההחלמה הזו.
    החגורה צריכה לתת לחץ אחיד על כל פני השטח. הקפידי שהיא לא מתקפלת על עצמה ויוצרת אזורים שעליהם מופעל לחץ גדול יותר. 

    החלמה מהירה

    ד"ר מייליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת.

    לירון
    21/06/2010

    תודה על התשובה המהירה, לגבי החגורה, מעצם המתיחה של החגורה כדי ליצור לחץ החגורה מתקפלת בשני הפסים, האם אתה ממליץ להחליף חגורה ולקנות חגורה שלמה או להישאר עם החגורה הזאת?
    כמה זמן אתה ממליץ ללבוש את החגורה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ש.ש

    ד''ר יצחק מאייר
    26/06/2010

    במידה והחגורה ארוכה מדי,את יכולה לקפל אותה ,בד"כ פס אחד מספיק.
    את החגורה אני ממליץ לשאת כחודש ימים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו