מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לאחר ניתוח שאיבת שומןלירון20/06/2010
שלום לכם, אני בחורה בת23 ,לפני כ20 יום עברתי ניתוח שאיבת שומן מהמותניים והבטן התחתונה(מתחת לפופיק) ,ויש לי כמה שאלות:
1. אמנם עברו רק 3 שבועות מהניתוח, אבל יש גבשושיות באיזור הבטן והאזור רגיש למגע, האם זה יכול להעיד על בעיה או שזה משהו שישתפר עם הזמן?
2.לגבי החגורת לחץ, רציתי לשאול כמה חזק אני אמורה לסגור את החגורה והאם זה משפיע על התוצאה?
3. אני לובשת חגורה שמחולקת לשלוש בשנ פסי רשת דקים כביכול כדי להקל על הישיבה, בגלל החלוקה הזאת בזמן הישיבה נוצר לחץ והבטן כאילו נחתחת לשלוש, האם זה משהו שיכול להשפיע על התוצאה וליצור מראה לא חלק של הבטן?
שאלה נוספת, איזור המותנים התוצאה בהחלט ניראית לעין והשינוי עצום ולמרות זאת יש לי בצדדים פס של שומן, מעין גבשושית של שומן שממש בולטת ונראה כאילו הצינורית של השאיבה עברה משני צידיה ודילגה על על הגבשושית הזאת, מה אתה מציע לעשות? האם יש לחזור על הפעולה ולתקן או לחכות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ש.ש
ד''ר יצחק מאייר20/06/2010האמת ,אני מתפלא שלא קבלת תשובות מהמנתח שלך לשאלות הנ"ל.
האי סדירות יכולה לנבוע משאיבה שגויה או משטפי דם או בצקות.הפתרון לכך ינתן בערך לאחר כ-6 חודשים,הזמן לספיגת הבצקות והבשלת הצלקות התת עוריות.
אני אישית ממליץ על חגורות שלמותומבקש שהחגורה תהיה לוחצת,כדי להדק ולמותת את התעלות ממהם הוצא השומן דבר המונע הצטברות נוזל בתעלות הנ"ל ומחיש את תהליך ההחלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלושה שבועות לאחר שאיבת שומן
ד``ר בני מייליק21/06/2010הסימנים שאת מתארת אופייניים לשבועות הראשונים שלאחר ניתוח שאיבת שומן, הם לא מעידים על בעייה כלשהי וצריך לחכות בסבלנות כחצי שנה בכדי שניתן יהיה להעריך בצורה מדוייקת את תוצאות הניתוח. לא הייתי מזדרז לקבל החלטה כלשהי בתקופת ההחלמה הזו.
החגורה צריכה לתת לחץ אחיד על כל פני השטח. הקפידי שהיא לא מתקפלת על עצמה ויוצרת אזורים שעליהם מופעל לחץ גדול יותר.
החלמה מהירה
ד"ר מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת.
לירון21/06/2010תודה על התשובה המהירה, לגבי החגורה, מעצם המתיחה של החגורה כדי ליצור לחץ החגורה מתקפלת בשני הפסים, האם אתה ממליץ להחליף חגורה ולקנות חגורה שלמה או להישאר עם החגורה הזאת?
כמה זמן אתה ממליץ ללבוש את החגורה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהש.ש
ד''ר יצחק מאייר26/06/2010במידה והחגורה ארוכה מדי,את יכולה לקפל אותה ,בד"כ פס אחד מספיק.
את החגורה אני ממליץ לשאת כחודש ימים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




