מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגבי שאיבת שומןאורלי27/07/2010
אני יודעת שעושים שאיבה רק אם נמצאים במקסימום בחריגה של 10 קילו מהמשקל התקין ושהניתוח לא מיועד להרזיה אלא לעיצוב אבל ....
כרגע אני בעודף משקל שוקלת 78 גובה 1.64 זהו המשקל שלי כבר שנים רבות וגם כשאני יורדת ממנו אני תמיד עולה חזרה ונשארת סביב המשקל הזה , אזור הירכיים ממנו אני רוצה לשאוב תמיד אבל תמיד חסר פרורפוציות גם כששקלתי 55 קילו אמרו לי עוד קצת משם וזהו ...
למה אני צריכה לרזות ?
לא עדיף לבצע את הניתוח מהאזור חסר הפרורוציה כשאני במשקל הנוכחי אז גם לא העלה במשקל והשומן לא ינדוד לאזורים אחרים בגוף ?
אני מפחדת לרדת ואז לעלות ולהשמין באזורים אחרים שאני אוהבת כרגע .
אשמח לתשובה בנושא אני ממש מתלבטת .
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאיבת שומן והשמנת יתר
ד``ר בני מייליק27/07/2010כפי שציינת, ניתוח לשאיבת שומן מיועד למטופלים הנמצאים בגבולות המשקל התקין לצורך עיצוב אזורי גוף שבהם יש הצטברות עודפת של רקמת שומן. הניתוח לא מיועד למטופלים הסובלים מעודף משקל או מהשמנת יתר והוא לא מבוצע לצורך ירידת משקל.
הסיבה העיקרית שכירורגים פלסטיים נמנעים מביצוע שאיבת שומן אצל אלו הסובלים מעודף משקל היא שבמצב כזה הסיכון הבריאותי הכרוך בשאיבת שומן הוא גבוה יותר.
סיכון זה יכול להתבטא באירועים כדוגמת דימום משמעותי בפצע הניתוחי, זיהום של הפצע הניתוחי, קרישי דם ותסחיפים של קרישי דם או תסחיפי שומן. סיבוכים אלו יכולים להופיע גם באנשים בריאים במשקל גוף תקין אך השכיחות שלהם באלו הסובלים מעודף משקל גבוהה יותר באופן משמעותי, בין השאר מכיוון שבכדי להגיע לתוצאה אסטטית במטופל גדול יש לשאוב כמות גדולה בהרבה של רקמת שומן.
מכיוון שכך, כאשר כירורג אחראי ומנוסה מבצע הערכת סיכונים ולוקח את כל הגורמים האלו בחשבון, הוא בד"כ מחליט שלא לסכן את המטופל שלא לצורך.
ד"ר מייליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




