שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    שיר
    27/10/2010

    היי,
    אני שנה אחרי שאיבת שומן מהמותניים ובאופן עקרוני השינוי בקווי המתאר של הגוף הוא עצום, לעומת מה שהיה לי.אין ספק שמהבחינה הזאת אני מאוד מרוצה. העניין הוא שאם מסתכלים מהפרופיל יש כל מיני שקעים שנראים כמו צלוליט אבל להבדיל מצלוליט השקעים הרבה יותר גדולים ויש מרווח ביניהם.בכל צד יש לי בערך 3,4 כאלה שקעים. אני לא חושבת שמדובר בבצקות כי בצקות אמורות להיות קשות וכשאני נוגעת באזור המותניים המקום רך ואין סימן לבצקות כמו שהיו בהתחלה. אז השאלה שלי היא בעצם מזה יכול להיות? ועוד דבר, בזמנו קבעתי תור לביקורת לאחר שהמנתח ביקש ממני לעשות פעילות ספורטיבית ומכיוון שלא מילאתי את הוראותיו דחיתי את הביקורת. האם אחרי שנה אני יכולה לבקש לבוא לביקורת או שזכותו לומר לי שזו בעיה שלי שלא הקפדתי? ודבר אחרון בהחלט, עכשיו התחלתי פעילות גופנית סדירה,האם אחרי שנה מראה האזור יכול להשתפר ע"י פעילות גופנית?אגב אני בת26 .
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות שאיבת שומן

    ד``ר בני מייליק
    02/11/2010

    שקעים כדוגמת "צלוליטים" יכולים להופיע לאחר שאיבת שומן. שנה לאחר הניתוח כבר לא מדובר בבצקת אלא בתוצאה הסופית של הניתוח.
    בכל מקרה, הכירורג הפלסטי שביצע את הניתוח יידע לייעץ לך לגבי מצבך והאם ניתן לעשות דבר כלשהו בכדי לשפר את התוצאה.

    בהצלחה
    ד"ר בני מייליק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו