אנטיקרדיוליפין גבוה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנטיקרדיוליפין גבוה
    סיגי
    10/08/2014

    לפני כשבועיים הובחנתי ע"י ראומטולוג כבעלת תסמונת לופוס או סיוגרן על סמך כאבי פרקים ותוצאות מעבדה: CRP תקין, שקיעת דם 50 ראומטיק פקטור 54, ANA חיובי מעל 160, C4 נמוך - 7 וSSA חיובי - 2. הופניתי להמשך ברור לצלום חזה, מיפוי בלוטות רוק, אקו לב ואסוף שתן -אין עדיין תוצאות ונתבקשתי להתחיל לקחת פלקנוויל 400 מ"ג.
    היום קיבלתי תוצאות של אנטיקרדיוליפין של דגימה מלפני חודש: IGM בגובה של מעל 300!!יש לציין שמאז ההריון האחרון שלי לפני כעשר שנים התגלה בדמי אנטיקרדיוליפין ללא כל ארועי טרומבוזה וכו' ברמה של כ- 50 אך לא מעבר לכך!
    האם התוצאה הגבוהה שהתקבלה כרגע מחזקת את האבחנה של לופוס לעומת סיוגרן או שלוקחת לכיוון אחר? האם יש צורך בטיפול נוסף מלבד זה? אני לוקחת אספירין 100 מ"ג מזה זמן מאז שהתגלה בדמי אנטיקרדיוליפין ופנקלווין החל מלפני מספר ימים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנטיקרדיוליפין גבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנטיקרדיוליפין גבוה - תגובה

    ד``ר יונתן וולמן
    11/08/2014

    הי, במסגרת הברור שלך עולות מספר שאלות: האם לופוס?האם סיוגרן?האם קרישיות יתר?
    נשמע שבזמן הברור שאת עוברת מאוד הגיוני להתחיל את התרופות שציינת- שתי תרופות שנחשבות קלות יחסית, כאשר התועלת עולה על הסיכון.
    החשיבות רבה בעיקר במקרה של קרישיות יתר. גם אם אין ארועים קליניים ברורים, במידה ותוצאות המעבדה מאוד משכנעות, כדאי לקחת אספירין במינון נמוך(100 מ"ג), בעיקר כדי למנוע סיבוכים בעתיד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו