האם אני צריך לחשוש?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אני צריך לחשוש?
    בנימין
    17/03/2015

    שלום,
    אני בן 20 ולאחרונה יש לי כאבי גב ומפרקים והראומטולוגים חושדים שיש לי דלקת מפרקים פסוריאטית (משום שיש לי גם פסוריאזיס בעור)
    בהמלצת הרבה מאוד רופאים שהמליצו לי לקחת ארקוקסיה 90 מ''ג לעשרה ימים, לקחתי.
    ביום שבת בבוקר זה היה היום העשירי והאחרון לנטילת הכדור.
    ביום שבת בלילה כשהלכתי לישון הייתי על סף הירדמות, ופתאום שכחתי מה עשיתי באותו יום, ואיפה אני נמצא וחשתי בלבול פתאומי שבאותו רגע מאוד הבהיל אותי.
    מייד קמתי מהמיטה והרכבתי את משקפיי הראיה שלי, פתחתי את האור בחדר והלכתי לספר להוריי מה קרה. הלכתי מייד למראה וראיתי שאני מחייך בצורה מאוזנת, יכול להרים את שתי הידיים ביחד, הדבר היחידי שכל כך הבהיל אותי זה שלא זכרתי ל5-10 שניות מה עשיתי באותו יום ואיפה אני. מאז אני חושש מאוד שמדובר במיני אירוע מוחי כתוצאה של תופעת לוואי של הארקוקסיה.
    הייתי אצל נוירולוג למחרת והוא טען כי לדעתו לא מדובר באירוע מוחי.
    מאז קשה לי להירדם, ואני מאוד בחרדה (באופן כללי אני אדם די חרד) ומאז המקרה שכחתי לכמה דקות שם של שחקן ידוע, ושם של קרובת משפחה רחוקה.
    האם ייתכן שמדובר במיני אירוע מוחי? ואם כן מה עליי לעשות? האם כדאי ליטול אספירין/קרטיה לכל החיים או לתקופה מוגבלת?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם אני צריך לחשוש?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אני צריך לחשוש? - תגובה

    ד``ר יונתן וולמן
    18/03/2015

    לא רואה קשר לפסוריאזיס או לתרופה שלקחת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו