פסוריאטיק ארטריטיס-אנברל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פסוריאטיק ארטריטיס-אנברל
    ניר
    23/03/2015

    שלום, אני בן 40 סובל כאבים כמה שנים ב-SIJ ,דורבנים, וברכיים. לפני חצי שנה כאבו לי פרקי האצבעות אך עברו ללא סימנים. אובחנתי ע"י MRI כדלקת פרקים , ויש לי פסוריאזיס. כל בדיקות הדם שלי נקיות ולא מעידות על דלקת, אני פעם בכמה שבועות מפתח צליעה בגלל הכאב בסקרו אלייק, שהוא נמצא ברקע כל הזמן. קיבלתי מהרופא המטפל אנברל, ואני בקונפליקט- לא לקחתי עד היום תרופות וטיפלתי בעצמי באמצעות תזונה דיקור ויוגה. מלחיץ אותי לקחת תרופה זו- לא ממש מכיר את ההשלכות , יש כל מיני דעות. איפה ישנם מקורות מוסמכים ללמוד על העינין? ומה דעתכם לאור ממצאי בדיקות הדם שלי? האם לקחת או לחכות?,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פסוריאטיק ארטריטיס-אנברל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסוריאטיק ארטריטיס-אנברל - תגובה

    ד``ר יונתן וולמן
    24/03/2015

    אבחנה של דלקת במפרקי סאקרואיליאק נעשית לפי MRI ואני מבין שאצלך התשובה חיובית. בדר"כ בסוג המחלות הזה לא בלתי שכיח לראות מדדי דלקת תקינים כך שזה פחות פקטור לגבי תחילת הטיפול.
    אם הכאב דלקתי (ליילי, יותר במנוחה ופחות במאמצים, נוקשות בוקר של כשעה) יש מקום לטיפול ביולוגי מסוג בולמי TNF

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה פסויאזיס ארטריטיס

    ניר
    25/03/2015

    הכאב אצלי בעיקר מופיע בתנועה, הליכה , הרמה, עמידה .. פחות במנוחה חוץ ממקרי קיצון . וכמובן שכל בוקר יש נוקשות וכאב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו