CRP

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • CRP
    גםזו
    05/08/2015

    שלום הנני בן 60 חולה בראומטיד ארטריטיס בתחילת המחלה קיבלתי 15 מג מטוטרקסט לאחר שנה ירדתי ל 7.5 מג ככה חייתי 15 שנה מיוצב לפני כשנתיים המצב החמיר עליתי ל 15 מג מטוטרקסט והוסיפו לי פלקווניל 200 כדור ביום לאחרונה הפלקווניל עושה לי רע אז הפסקתי ואני מקבל התקפים בפרקים ולפעמים גם נפיחות כרגע אין דפורמציה CRP 4.3 נמוך רוב השנים הוא היה נמוך מדיי פעם עלה קצת RF 600 הרמאומטולוג שלי שואל אותי ממה אני סובל שאני מראה לו את הפרקים ביידים ברגליים אז הוא מראה לי בדיקות דם תקינות נ.ב זה ראמוטולוג חדש אחרי ש20 שנה לא הייתי אצל ראמוטולוג בזמנו טופלטי אצל דר אהרנפלד השאלה היא ממה אני סובל והאם הטיפול נכון ומה אפשר לעשות (בדיקות) או ללכת למומחה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    CRP

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CRP - תגובה

    ד``ר יונתן וולמן
    11/08/2015

    שלום. יכול להיות שישנה התלקחות של דלקת המפרקים שלך. בערך ב 20% מהמקרים מדדי דלקת יכולים להיות תקינים בזמן התלקחות. חשוב לראות איך "התנהגו" מדדי הדלקת שלך בהתלקחויות קודמות.
    כדי להחליט אם מדובר בהתלקחות או במשהו אחר צריך לקחת בחשבון פרמטרים כמו בדיקה גופנית ובדיקות מעבדה נוספות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו