תוצאות בדיקות דם לאחר חודש וחצי של ארקוקסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות בדיקות דם לאחר חודש וחצי של ארקוקסיה
    אלינור
    06/04/2016

    הי,
    אני בת 35, אובחנתי עם אנקילוזינג ספינדליטיס AS לפני כמה חודשים. הראומוטולית נתנה לי ארקוקסיה לחודש וחצי ואז לעשות בדיקות דם כדי לראות אם הדלקת משתפרת..
    עשיתי את בדיקות הדם והתוצאות של המדדי דלקת השתפרו אך עדין מעל הטטח העליון בקצת.. :
    CRP לפני הטיפול היה 8.3, היום 0.8 כשהטווח בקופת החולים שלי (מכבי) הינו 0-0.5
    ESR 1HR היה 52, ירד ל40 כשהטווח הינו 2-37.
    חוץ מזה שאר הבדיקות די תקינות, מחסור קל בברזל.

    כשלקחתי את הארקוקסיה הכאבים ממש פחתו דרמטית, ועכשיו כמה ימים אחרי שסיימתי ליטול את התרופה עדיין מצבי טוב אבל יש טיפה כאבים, בווליום נמוך. מרגישה שיש לי מפרקים...

    התור שלי לראומוטולוגית בעוד שבועיים, ולכן אשמח לכיוון.. חשבתי שהשיפור מעולה, אבל אולי שווה לי להמשיך ברצף ש הארקוקסיה לעוד שבועיים נגיד, שאולי זה עוד יותר ישפר את הדלקת? אני ממש קרובה ללהיות בטווח הנורמה.. אשמח לדעת אם יש הגיון בחשיבה שלי. לא מליחה להשיג את הרופאה שלי :-( וחוששת שאולי יש משמעות ללקחת ברצף ולא רוצה להפסיד שבועיים של המתנה..

    המון תודה מראש על התשובה!

    אלינור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקות דם לאחר חודש וחצי של ארקוקסיה - תגובה

    ד''ר אנה קופרמן
    06/04/2016

    שלום אלינור
    טיפול בארקוקסיה או תרופה אחרת בקאותה קבוצה מקובל כיטיפול במחלה שלה
    במיוחד בעבר החולים הייו מקבלים שנים טיפול
    טיפול בארקוקסיה יכול לשפר מצב החולים וגם להשפיע על תוצאות מעבדה לתקופה ,
    בהמשך בטוח ראומוטולוד תדבר איתך על טיפולים אחרים מסוג ביולוגי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו