רוצה עזרה להבין באיזה מצב אני נמצא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רוצה עזרה להבין באיזה מצב אני נמצא
    אורח זמני
    06/06/2016

    אני רוצה להבין משהו:

    עד לפני 3 חודשים הייתי בריא לגמרי. שום מחלות מיוחדות.

    המציאות השתנתה על פיה לפני 3 חודשים! לפני 3 חודשים נפצעתי בברך. כתוצאה מהפציעה התפתחה דלקת שנמשכה 3 חודשים ולא הגיבה לכדורי ארקוקסיה ואטופן. חודש וחצי לאחר הפציעה התפתחו דלקות נוספות באצבעות, מרפקים, צוואר.

    בבדיקות דם ana חיובי.
    ana titer עדיין לא ידוע.
    RIBOSOMAL P Ab חיובי
    SSB (La) SINGLE חיובי

    השאלה שלי היא כזאת.

    האם כאשר יש דלקות לאדם בריא אנחנו מצפים למצוא את ה
    SSB (La) SINGLE וה- RIBOSOMAL P Ab חיובי?

    האם המשמעות של כל מה שסיפרתי היא שאני עכשיו צריך ליטול כל החיים כדורים באופן כרוני?

    אודה מאוד להתייחסות.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה עזרה להבין באיזה מצב אני נמצא - תגובה

    ד``ר יונתן וולמן
    06/06/2016

    בשלב זה, למרות הרקע הרפואי הבריא שלך ואירוע חד משמעי של חבלה וכאבים לאחר מכן, העובדה שמופיעים כאבים ואולי דלקות בעוד מפרקים ובדיקות הדם שתיארת, בלתי נמנע לחשוב שאולי ישנה התפרצות של מחלה דלקתית.
    אתה צודק שגם באנשים בריאים ANA ועוד נוגדנים עצמיים יכולים להופיע בבדיקות הדם.. וזה כמעט תמיד לא דורש טיפול. אולם שוב, במקרה שלך אתה מתאר דלקת מפרקים..
    חשוב להשלים הערכה ראומטולוגית מלאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו