מי אמור לתת לי טיפול?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מי אמור לתת לי טיפול?
    Dana
    10/08/2017

    שלום רב.
    אני בת 35 ולאחרונה אובחנתי בפיברומיאלגיה.
    הטיפול שאני מקבלת כרגע זה אוקסיקונטין 10 מ״ג ועירוי של לידוקאין+מגנזיום.
    בגלל שיש לי בעיות רפואיות נוספות זה הטיפול שהומלץ לי.
    אני אחרי שלושה ניתוחי ראש וחולת אפילפסיה.
    הטיפול שהראמטלוג נתן לי לא עזר לי בכלל(זלדיאר) והפנה אותי למרפאת כאב.
    הטיפול שאני מקבלת לא עוזר לי בכלל ובנתיים הכאב נעשה רק יותר גרוע אני קמה מאוד עייפה ועוד הרבה דברים אחרים.
    האם יש משהו שכן יכול לעזור לי והאם ראמטולוג יסכים לתת לי טיפול או שרק מרפאת כאב?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מי אמור לתת לי טיפול?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד``ר יונתן וולמן
    15/08/2017

    התרופות שציינת כטיפול לפיברומיאלגיה, אינן מתאימות לאבחנה.
    יתכן והתרופות שכן מתאימות, לא עולות בקנה אחד עם תרופות שאת מקבלת לאפילפסיה. צריך לבדוק זאת.
    הטיפול לפיברומיאלגיה מתחלק ל3:
    1- פעילות גופנית מתונה ו/או שילוב של מדיטציה ותנועה
    2- טיפול קוגנטיבי התנהגותי (CBT)
    3- טיפול תרופתי: אלטרולט, ליריקה, סימבלטה, איקסל, גבאפנטין ועוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו