כאבים בצלעות, צרבות והתקפי רפלקוס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בצלעות, צרבות והתקפי רפלקוס
    ענבל
    27/09/2017

    שלום רב אני בת 32 לפני ארבעה חודשים אובחנתי בפיברומיאלגיה. במקביל החלתי לסבול מצרבות בלתי פוסקות והתקפי ריפלוקס שהיו קיימים בעבר נעלמו וחזרו ביצעתי לפני כמעט 3 שנים גסטרוסקופיה שאיבחנה בקע סרעפתי פיצפון ודלקת קלה בוושט.בשלושה חודשים אחרונים ביצעתי צילום חזה, מיפוי עצמות, בדיקות אוטואימוניות, בדיקות דם, בדיקה נוירולןגית אולטרסאונד בטן, אולטרסאונד צוואר, צילום צלעות ועוד כל הבדיקות יצאו תקינות לחלוטין. רופא הגסטרו סירב לתת לי גסטרוסקופיה ונתן רק לאחר לחץ מיצידי. אני כותבת לך כי אני ממש מבולבלת: יש לציין שישנם קשיים קלים בבליעה, לא ירדתי במשקל ותיאבון רגיל לחלוטין. רק עייפות גדולה
    1. האם בפיברומיאלגיה יש צרבות וקשיי בליעה?
    2. מה הסיכוי שבשלוש שנים התפתח משהו ממאיר במערכת העיכול?
    יש לציין שכואב לי מאוד בשריי הצוואר ובחולייות הגב ובמגע בשרירי החזה. אך הכאבים שהכי משגעים אותי נמצעים במגע מתחת לצלע מבופנים
    האם כאב זה אופייני לפיברומיאלגיה?
    האם בשל כל הבדיקות שעברתי אני יכולה להיות רגועה?
    יש לציין שבשלושת החודשים אני עוברת תקופת מתח קשה מאוד האם יכול להיות קשר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד``ר יונתן וולמן
    14/10/2017

    פיברומאלגיה היא אבחנה שבשלילה. כלומר, אחרי ששוללים מחלות אחרות ונשארים רק עם תלונות ללא סיבה.
    יכול להיות שכל התלונות שציינת הם חלק מפיברומיאלגיה, אבל מסכים שחסרה הגסטרוסקופיה העדכנית (בהנחה שעבור 3 שנים ותלונה עיקרית היא של צרבות רלפוקס וקושי בבליעה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו