הפחתת מינון פרניזון בפולימיאלגיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפחתת מינון פרניזון בפולימיאלגיה
    יהודית
    22/01/2018

    יש לי פולימיאלגיה. אני מקבלת פרדניזון וכאשר הורדתי את המינון עד 9 מג' לפי המלצתו של רופא התחילו לי כואבים בכתפיים ובצוור. אני עליתי עד 10 וזה לא עזר. עכשיו אני 4 ימים מקבלת 11 מג' ולא יכולה להגיד שזה פחת לי את הכאב. באחד מהכתפיים יש לי קרע ושני בסדר. בעיה שאני לא לא יכולה להבחין על מה מדובר: המחלה שלי או סטם כואבים שקוראים בגילי. השעלה כמה זמן המינימלי אני צריכה לקבל את המינון 11 מג' שעליתי באחרונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד``ר יונתן וולמן
    14/02/2018

    שאלה טובה. האם הכאבים שלא מגיבים כבעבר לסטרואידים נובעים מדלקת או מבעיה אחרת, למשל אורטופדית?
    כדי לענות- חשוב תיאור מדויק של הכאב, בדיקות מעבדה בעיקר של מדדי הדלקת ולפעמים צריך בדיקת הדמיה - כמו CT של בית החזה- להדגים כלי דם גדולים ולראות אם יש דלקת סביבם.
    מסכים שצריך לחשוב, כמו בכל מקרה דומה, גם על אבחנה מבדלת.
    בהצלחה ורק בריאות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו