האם זו בעיה ראומטולוגית?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם זו בעיה ראומטולוגית?
    יעלה
    08/05/2018

    בת 40
    לאחרונה התחיל לי נימול בחצי פנים+יד (נמשך כמה דקות וחולף. קרה מספר פעמים)
    Ct וmri תקינים
    eeg מראה גלים איטיים אבל לא מתאים לאפילפסיה
    בנוסף אני מאוד עייפה, לאחרונה שוכחת דברים, יש לי כאבים בפרקי הידיים (לא כאב מאוד חזק), נוירופתיה ברגליים ונשירת שיער.
    בבדיקות דם הרוב המוחלט תקין. יש קצת בדיקות מחוץ לנורמה (אבל קרוב אליה):
    Crp קצת גבוה
    רמות אימונוגלובולינים: Igm מעט מעל הנורמה
    גלובולין אלפא 2 15 (נורמה עד 11.6)
    גלובולין בטא 2 6 (נורמה עד 5.7)
    פיברינוגן 620 (נורמה עד 530)
    .Ana 1:80 dense fine spec
    Antinucleare ab. Positive 0.72
    נוגדני ena כולם שליליים
    משלים: תקין
    Apla: תקין

    בעבר (בגלל בירור של הפלות חוזרות, שהיה תקין) בדיקת ana היתה חיובית מעל 1:160 homog. נאמר לי אז על ידי רופא נשים שזה חסר משמעות ולא עשינו כלום עם הבדיקה הזו.

    תור לראומטולוג בעוד הרבה זמן.
    השאלה אם יש משמעות לחריגות הקטנות בבדיקות הדם ולתוצאה של הana

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זו בעיה ראומטולוגית?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד``ר יונתן וולמן
    09/05/2018

    על סמך הנתונים ששלחת לא ניתן לקבוע אבחנה ברורה. נוכחות ANA חיובי, מדדי דלקת מוגברים ותלונות- חשוב לעבור הערכה רואמטולוגית מסודרת שתכלול עוד כמה בדיקות וכמובן אנמנזה מקיפה. כמובן שעדיין יכול להיות שלבסוף הכל יהיה תקין ויסתכם בטיפול בסימפטומים בלבד. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו