מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פגיעה בכף היד עקב לחץ ממושך בשני מקומותגלעד04/05/2020
שלום
אני בן 50. ידוע על קרוהן.
אני אחרי 3 שנים לא טובות ירדתי במשקל ל 47 ק"ג על 1.80 מטר והתזונה כבר שנתיים מאוד דלה עם מעט מדי ויטמינים בלי פירות וירקות.
מנסה לטפס בחזרה במשקל.
עקב לחץ דם נמוך התחלתי למדוד לפני שנה לחץ דם מדי יום.
1. המד לחץ דם מאוד לחץ לי על העצב באיזור שקרוב למרפק וגרם לתחושות זרמים בכף היד ולמרות זאת המשכתי כך במשך כחצי שנה עד שהפסקתי בכלל למדוד לחץ דם לפני חצי שנה לאור התופעות ביד. אני רזה מאוד ואין שומן ושריר ולכן זה כנראה לוחץ ישר על העצב.
2. לפני כחצי שנה הבן שלי ישב לי על יד ימין באיזור בין המרפק סמוך לכף היד כמה דקות ( הוא שוקל כ 30 קג וזה היה במשחק ) אבל הלחץ של המשקל לחץ מאוד על היד והרגשתי החמרה ברדימות ודקירות.
בעקבות הלחץ סמוך לכף היד וגם הלחץ מהמד לחץ דם, אני כבר מעל חצי שנה סובל מהרדמויות דקירות ולעתים קצת כאב בכף היד שלא חולפות ולא משתפרות למרות שהפסקתי כל לחץ על היד
ואני לא עובד עבודה פיזית או מאמץ עם היד.
יש עליות וירידות בעוצמת הדקירות.
בנוסף סובל גם מתופעה שכשמחזיק את המכונת גילוח שמגלח איתה את השיער מעצם הרטט שלה נוצר לי מיד דקירות והרדמות בכף היד שמחמירות
מיידית ונמשכות ליומיים שלושה.
לאור התסמינים אבקש לשאול
1. אם זה לא השתפר אחרי מעל חצי שנה האם זה אבוד?
2. במשקל הנוכחי שלי סביר להניח שלא רצוי לנתח אותי. מצד שני אני לא רוצה שיגרם לי נזק משמעותי ליד. האם יש טעם לעשות EMG לבדוק או שכרגע חבל על הזמן ולא יועיל ממילא? ( אני חושש להדבק בקורונה אז מצמצם בדיקות ).
תודה רבה
אייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת קטנה להודעה
גלעד04/05/2020אבקש לציין שהתופעות הן בעיקר תחושתיות
דקירות בכף היד באצבעות ובכף היד עצמה, תחושת רדימות וכו' וגם בשורש כף היד
אבל לא מרגיש ירידה מהותית בכח בכף היד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נימול
עדי מור04/05/2020שלום, לדעתי צפוי להשתפר. 1. כן לעשות איאמג׳י 2. להשלים חסרים תזונתיים בהוועצות עם רופא משפ'-דיאטנית 3. ניתן למדוד גם לחץ דם ברגל 4. הפניה לריפוי בעיסוק לאחר בדיקת מומחה יד.
אם תהנה מטיפול ניתוחי, איני יודע לומר בשלב זה. בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכף יד ימין, פגיעה, לחץ
גלעד04/05/2020תודה רבה מעריך מאוד עודדת אותי...
אם אפשר עוד לשאול בקצרה לסיום
1. האם העובדה שהעצב לא השתפר והחלים אפילו אחרי חצי שנה שלא היה עוד לחץ עליו, זה לא אומר שהוא כבר לא יחלים? קראתי שרוב ההחלמה בדרך כלל תוך כמה חודשים. אולי לא החלים בגלל מחסור בויטמינים B וכו'...
2. מה אפשר ללמוד מכך שהחזקת מכונת גילוח 2 דקות רוטטת גורמת לי להתפרצות חזקה של זרמים ודקירות בכף היד?
תודה רבה !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
עדי מור05/05/2020חסרים נתונים להשיב על כך...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




.jpg)