כאבים בשורש האגודלים לאחר צילום

מנהל הפורום

ד"ר עדי מור
ד"ר עדי מור
לקביעת תור אצל ד"ר עדי מור ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בשורש האגודלים לאחר צילום
    אביב זלוטניק
    27/05/2021

    שלום דר',
    יש לי מזה כשנה כאבים בשורש האגודלים משני הצדדים.
    בשלב הראשון הרופא נתן לי זריקת קורטיזון. זה עזר מאוד, אבל אחרי 3 חודשים הכאבים חזרו.
    ראיתי אצל פרופ' קרסו אורתופד שהסביר שיש ניתוח [להחלפת סחוסים או משהו כזה].
    עשיתי צילום. בפענוח רשום להתפעתי "לא הודגם ממצא גרמי פתולוגי, שטחים ומרוחים המפרקים שמורים, מבנה גרמי תקין".
    אני לא יודע איך יכול להיות שלא ראו את הבעיה בצילום?
    ומה מומלץ לעשות מעכשיו כדי לסלק את הכאב אחת ולתמיד?
    אני מציין שזה כנראה לא התעלה הקרפאלית כי לפני 20 שנה עברתי ניתוח להסרת תסמונת התעלה הקרפאלית.
    תודה, אביב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    עדי מור
    27/05/2021

    שלום, מפענח הצילום לא בדק אותך ולכן יתכן שלא העריך נכונה את דרגת השחיקה (ככל הנראה שבזה מדובר) ממליץ היראה את הצילום מומחה יד תוך כדי בדיקה, האבחנה תהיה מדויקת יותר ולפיכך גם הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו