שבר בשורש כף היד

מנהל הפורום

ד"ר עדי מור
ד"ר עדי מור
לקביעת תור אצל ד"ר עדי מור ללא פרסום בפורום
 
  • שבר בשורש כף היד
    אלדר
    24/07/2023

    שלום לפני כ-5 שבועות שברתי את שורש כף היד.
    היה לי סד גבס למשך שבועיים והלכתי לאורתופד שאמר לי להוריד את הגבס ולעבור לסד קיבוע אורטופדי והייתי עם סד זה למשך 3 שבועות.
    אתמול אחרי 5 שבועות בהמלצת אורתופד הורדתי את הסד אבל יש לי כאבים עזים בכף יד בעיקר שאני מכופף אותה כלפי מעלה ומטה.
    הכאב הוא קשה מאוד אני מרגיש לרוב שאני מתפקד ביד אחת ואני מתחיל פיזותרפיה מחר.
    ‏השאלה שלי כזו: אחרי כמה זמן היד שלי תחזור להיות כמו שהיא הייתה?
    האם היד בגלל שהיא נפגעה היא לא תהיה בחיים כמו שהיא הייתה?
    ומדוע אני מרגיש כאב אחרי הסד גם באזורים אחרים בכף היד כגון : אגודל ואצבעות.
    מתי הצפי שכאב הזה יעביר אחרי טיפול פיזותרפיה?
    אשמח לתשובה תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבר בשורש כף היד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    עדי מור
    24/07/2023

    שלום, חסר מידע רב כדי לענות על השאלות ששאלת. עם זאת לאחר 5 שבועות ניתן להתחיל פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק בדיוק בשל מה שתואר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו