לחץ קל על העצב האולינרי

מנהל הפורום

ד"ר עדי מור
ד"ר עדי מור
לקביעת תור אצל ד"ר עדי מור ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ קל על העצב האולינרי
    נעם
    15/08/2023

    שלום

    בעבר סבלתי מהירדמות אצבעות הידיים בשינה, בעיקר האגודל והאצבעות הסמוכות לו, לאחרונה אני פחות שם לב לזה.
    אך סובל יותר מבעיה בזרת ולפעמים באצבע הסמוכה לה. זה לא מפריע לי בשינה, אלא בכיפוף המרפק, בייחוד בזמן עבודה במחשב ולפעמים בנהיגה אם אני משעין יד ימין על המשענת.
    נשלחתי לבדיקת EMG, הרופא שעשה את הבדיקה אמר שיש קצת לחץ על העצב האולינרי במרפק.
    רופא כף היד אמר שמדובר על לחץ קל, הערך היה CV46 והמליץ על טיפול שמרני.

    ממה נוצר הלחץ הזה?
    האם זה הפיך לגמרי? והאם תמיד אצטרך להימנע מכיפוף המרפק או רק זמנית?
    האם לחץ קל כזה יכול לגרום להירדמות, עקצוצים, ותחושת שריפה בזרת?
    האם דיקור סיני יכול להועיל?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ קל על העצב האולינרי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    עדי מור
    15/08/2023

    לחץ כזה יכול להיות בגלל מבנה של המפרק אך גם מהשענות עליו או מכיפוף ממושך. האם הפיך- תלוי בגורם שכתבתי מעלה. לא ידוע לי האם דיקור יכול להועיל, ניתן להתיעץ בנושא עם מישהו מהתחום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו