מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איפור מסיבת פורים דחוףדבורה08/03/2009
אנו עורכים מסיבת פורים במחלקת הדיאליזה בבית חולים שנידר. ילדים אלו חולים במחלה כרונית המחייבת אותם לעבור סידרת טיפולים קשה וכואבת .ילד דיאליזה כדוגמא עובר כל יומיים סדרת טיפולים קשה הכוללת דקירת מחטים עבות וחיבור למכונה המסננת במשך 4 שעות את דמם טיפול הסוחט את הילדים נפשית ופיזית. ביום שליש הם מגיעים לבת"ח כרגיל להתחבר למכונת הדיאליזה למשך 4 שעות קשות בניגוד לכול הילדים המתחפשים ויוצאים לחגוג. לכן החלטנו להפוך את המחלקה ביום זה למחלקת פורמית ולהקל מעט על הסבל.ולערוך מסיבת פורים במחלקה. וכאן אנו פונים אליך נשמח אם תוכלי לבוא לעזור לנו בזה ולאפר את הילדים(בהתנדבות),היות שלנו אין את האמצעים לכך. נשמח אם תיצרי קשר בהקדם. דבורה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה
דבורה08/03/2009תודה לכולם מצאנו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקט של מאקנוי07/03/2009
היי, מישהו יודע לאיזה סוגי עור מומלץ המייקאפ סלקט של מאק? איך העמידות שלו? איזה מראה מתקבל? האם הוא מכסה/כבד מידי? מה שאתם יודעים עליו, שפכו מידע! (:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני אישית מאוד אוהבת את הסטודיו
רינת פלג09/03/2009פיקס פלואיד, אז ככה שלא יצא להתנסות במייק-אפ שציינת לאחרונה.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך אני מזהה סוג עור?.06/03/2009
הייתי אצל קוסמטיקאיות ואחת אומר לי שמן ואחת אומרת לי מעורב שיגעו אותי.. אני אגיד לך בדרך כלל יש לי פצעים באיזור הT ובלחיים העור שלי מדהים(טפו טפו טפו :P) רק אחרי טיפול אצל איזה קוסמטיקאית יצאו לי יש שם פצעים ! יש לי שחורים על האף וטיפה בסנטר...בקושי 5 דקות להוציא..כמעט ואין. אני רוצה לקנות מוצרים מחול .. אבל לא יודעת מה לקחת .. יש לעור מעורב ויש לעור שמן נטול שומן ...ככה הדיילת אמרה לי. זה יקר ולא רוצה לבזבז כסף ויותר גרוע להרוס את העור. מה נראה לך הסוג עור שלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפי תיאורייך העור נשמע מעורב.
שוש מאור06/03/2009לא כתבת בת כמה את. האם את מרגישה בבוקר כאשר את קמה שכבה שמנונית על פנייך? האם העור מבריק? אם התשובה לכל זה היא לא ואת צעירה, מן הסתם יש לך עור מעורב. אבל כמובן כל זה תיאורטי - עדיין הייתי מעדיפה שקוסמטיקאית רצינית תראה את פנייך ותאבחן את עורך וגם לא הייתי מציעה לך להתפתות ולקנות מוצרים מחו"ל במחירים יקרים.. יש מוצרים טובים גם כאן ולא בהכרח יקרים ואני ממליצה גם כאן לפנות לאשת מקצוע רצינית ולא לדיילת יופי שמקשקשת שטויות ("עור שמן נטול שומן"...)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי אם הוא מעורב אז צריך
.07/03/2009להיות נטול שומן? ראיתי מוצרים של קליניק על אחד כתוב שזה לעור מעורב ושמן ואחר לעור שמן(והמוצרים נטולי שומן) זה לא מסתדר לי..או שאני לא מבינה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבת 18
.07/03/2009ואני לא מרגישה את זה אבל בהחלט יש לי פצעים באיזור הT אפילו כתמים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם כך - יכול להיות
שוש מאור07/03/2009שהוא גם נוטה לבעייתי. זה ממש אי-אפשר כך לאבחן עור. צריך לראותו. יש גם אפשרות שחלק מהעור בעייתי (אם יש בו פצעים) וחלק רגיל או נוטה לשמן. ואז מטפלים בכל חלק של העור בצורה שמתאימה לו. באזור הפצעים בחומרים אנטיספטיים ואנטי-בקטריאליים ובשאר אזורי הפנים אני חושבת שבתכשירים לעור שמן. אבל שוב - הכל תיאורטי. מבלי לראות את העור ולאבחנו במדויק - כל מה שכתבתי כאן הוא לא מספיק מקצועי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני מחפש מאפר/ת לפוריםגשכר06/03/2009
מישהי מכירה מאפרת טובה שמתמחה בכל מיני פרטים קטנים? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר באיזה אזור?
פנינה07/03/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי מישהי ממודיעין אם זה עוזר
רינת פלג07/03/2009שלח/י לי מייל אישי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייק-אפSam05/03/2009
שלום, אני בת 15.. ורציתי לקנות לקראת פורים מייקאפ. יש לי עור שהוא די שומני עם פצעונים...לא יותר מידי אבל יש תמיד. יש לי כמה שאלות בנוגע למייקאפ: 1. מייק-אפ מזיק לעור? יכול לגרום לקמטים או משהו בסגנון ?.. 2.איזה סוג מייקאפ מומלץ לעור שמן עם פצעונים ...? 3.איך בוחרים גוון נכון? בפורים אני מעוניית לשים את המייקאם על כל הפנים אלב ביום יום אני ישתמש בו רק לשים על הפצעונים\צלקות.... תודה רבה מחכה לתשובה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת מייק-אפ
רינת פלג07/03/2009בחירת מייק-אפ יכולה להיעשות בשתי דרכים.
הראשונה היא להיכנס לחנות של איפור מקצועי ולעבור שם התאמת איפור מקצועית עם מאפרת מקצועית.
האופציה השנייה היא להיכנס לפארמים השונים, ולסמוך על הדיילת שתתאים לך מייק אפ... קחי בחשבון כמה דברים - הדייולת הן לא מאפרות מקצועיות, והם מתוגמלות ישירות על כל מוצר שהן מוכרות. לכן, אם את הולכת לפארמים, קחי בחשבון שעדיף לך להניח מייק-אפ, ולהסתובב איתו יום שלם, בחוץ, כי התאורה בפארמים (בשונה מחנויות איפור מקצועי) אינה מדמה אור יום.
בדקי מה יותר מתאים לך ומה מרגיש לך יותר טוב, ולפי זה תחליטי מה נוח לך יותר.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה,
SAM08/03/2009קניתי בסוף מייקאפ נוזלי של מייבלין....שהוא מתאים את עצמו לגוון העור... יש לי שאלה נוספת...אם שמים מייקאפ יום יום..זה מזיק לעור? ואיך? תודה שוב! מחכה לתשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא,
רינת פלג09/03/2009כל עוד את מקפידה להסיר את המייק-אפ כמו שצריך ולנקות את הפנים היטב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התאמת מייקאפליאת04/03/2009
שלום רב! אני משתמשת במייקאפ פודרה וזה נראה על העור שלי כמו חול, כשאיפרה אותי מאפרת של חברת לנקום זה ממש היה יפה ושונה מהמייקאפ שאני שמה. עלי לציין שיש לי עור רגיש עם אדמומיות ועם פצעים ,לעיתים יותר ולעיתים פחות. שאלה נוספת: האם אפשר להגיע אלייך ליעוץ להתאמת מייקאפ ללא תשלום? בתודה מראש, אביגיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אביגיל,
רינת פלג05/03/2009זו עיקר הבעיה עם הדיילות בפארמים.... את לא מקבל תבעצם הדרכה של איך להניח את המייק-אפ, ואז בעצם הרבה פעמים יוצא מה שאת מתארת כאן - הנחה לא נכונה של המוצר, ובעקבות כך מראה לא אחיד.
אני ממליצה לך לגשת לחנות של איפור מקצועי לצורך התאמת איפור אישית. זו מעין סדנה אישית של 1 על 1 ובה מאפרים אותך במוצרים המתאימים לך. הסדנאות אינן בתשלום והן אורכות משהו כמו חצי שעה דר,כ.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
ליאת06/03/2009תודה רבה על התשובה. יש לי שאלה נוספת: האם את מכירה את המייקאפים הזולים שעולים 10 ש"ח לבקבוק למשל כמו זה של lady care - זו חברה ברישיון משרד הבריאות ויש להם הכל : איפור , סבונים וכו'? יש לי עור שנוטה קצת לפצעים ואני פוחדת מהזולים. אם זה ברישיון משרד הבריאות אז זה אומר שזה בטוח לשימוש אז למה זה בכל זאת זול כ"כ ? אולי המייקאפים של נחברות המוכרות יקרים כי משלמים על השם? האם אפשר לבוא אלייך ? היכן את ממוקמת? בתודה מראש, אביגיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל,
רינת פלג07/03/2009חברה יקרה גם מרשה לעצמה לעסוק במחקר ופיתוח של מוצרים חדשים... המייק-אפים הזולים, עשויים מחומרים זולים ואני באופן אישי, מעדיפה להשקיע קצת יותר כסף ולדעת שאני קונה מוצר שמישהו גם חשב עליו ועבד עליו, ולא שערבבו כמה חומרים ובזה נגמר הסיפור.
רשיון משרד הבריאות נותן למי שעומד במינימום של המינימום, ואני במקומך גם הייתי נכנסת לאתר של משרד הבריאות ובודקת אם באמת יש למוצר הזה רשיון בתוקף.
בכל מקרה, אני לא בעד יוצרים זולים כי בתחום האיפור והטיפוח , הרבה פעמים על הזול משלמים מאוד ביוקר....
אני גרה ועובדת באיזור באר שבע, ככה שאפשר לבוא אליי בכיף, אם את מוכנה להשקיע את הנסיעה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימודי קוסמטיקה רפואיתטניה04/03/2009
שלום אני מעוניינת בלימודי קוסמטיקה רפואית, רציתי לשאול איפה כדאי ללמוד ביררתי לגבי איב סנטר שנותן תעודה בינלאומית האם מישהו מכיר? יכול להמליץ על המקום אומקום אחר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי טניה, אנו
שוש מאור04/03/2009מנועים מלהמליץ מעל גבי פורום זה על חברה זו אחרת. ממליצה לך לאסוף נתונים על מספר בתי ספר ואולי ללכת ולהתרשם משיעור שם כדי להרגיש איפה יותר נכון לך. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת שיעריון03/03/2009
מאיזה גיל מותר לעשות הסרת שיער בלייזר באיזור הרגליים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת שיער רצוי
שוש מאור03/03/2009לבצע לאחר בגרות מינית, אך ניתן לבצע גם בגילאים מוקדמים יותר. אינני יודעת לגבי לייזר, ספציצפית, את זה יש לשאול רופא שעוסק בכך - אך יש דרכים וטכנולוגיות חדישות אחרות שנותנות תוצאות כמו בלייזר אך ללא תופעות הלואי של לייזר ׁ(ככויות וכאבים), אותם ניתן להתחיל גם בגילאי 13 ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייק אפ ד"ר כדירמאיה03/03/2009
היי, אני מעוניינת לרכוש מייק אפ של ד"ר כדיר ומצאתי כבר אתרי אינטרנט שמוכרים את המוצרים במחירים שווים. רציתי לדעת היכן ישנה חנות שבה אוכל להתאים עבורי את צבעו של המייק אפ פיזית? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאיה, ממיק-אפ
שוש מאור03/03/2009של חברת כדיר הוא מוצר של קוסמטיקאיות ומאפרות מקצועיות. ככל הידוע לי לא ניתן להשיגו בחנויות לציבור הרחב. רבות מהקוסמטיקאיות והמאפרות מחזיקות טסטרים של כל הגוונים (4) ואת יכולה לבדוק שם את הגוון המתאים לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש חנות כזאת בהוד השרון
דודה05/04/2009אני קונה שם .יש שם טסטרים לכל המוצרים של ד"ר כדיר. זה נמצא ברחוב הרצל בהוד השרון אבל אני לא יודעת את המספר.יש להם עוד חנות של כלים חד פעמים ועוד מוצרים לקוסמטיקאיות תתקשרי לשם והם יפנו אותך 09-7454741
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת אפילטורית באזור אשקלון-אשדודויקה03/03/2009
שלום :) מחפשת המלצה על קוסמטיקאית טובה ומצקועית שמבצעת טיפולי אפילציה באזור הדרום - אשקלון-אשדוד אפשרי גם ב"ש. אם מישהי מכירה :) תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה על תשומת הלב והעזרה :-\
ויקה03/03/2009אתם פשוט נפלאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם לא ענו לך,
רינת פלג07/03/2009כנראה שלא מכירים.... זה לא אישי.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם זה עדיין רלוונטי...
זוהר09/03/2009יש מישהי מעולה מאשדוד מומלצת בחום השם שלה קלמרו דליה חפשי ב 144 את המספר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלה יווניהגיל02/03/2009
שלום, אני מתחפשת בפורים הקרוב לאלה יווניה, אז רציתי לבקש עזרה באיך להתאפר לתחפושת הזו.. יש רעיונות במקרה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האמת שזה נורא פשוט
רינת פלג02/03/2009האיפור היווני בתקופה הקלאסית, הוא איפור טבעי, שום דבר לא מודגש (עיניים / שפתיים).
הכי טוב - חפשי בגוגל תמונה של אנג'לינה ג'ולי. יש סרט יוני שהיא עשתה שכרגע ברח לי השם, אבל יש שם איפור יווני קלאסי עם קצת אייליינר, למרות שזה לא קשור לתקופה עצמה....
בעקרון איפור טבעי (מייק-אפ, מעט הצללות וסומק, מסקרה, גלוס שקוף).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת בטח מתכוונת לסרט אלכסנדר
שרית08/03/2009אלה יווניה = זהב והרבה!! וכמובן לא לשכוח את הזר המוזהב על הראש, בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכון!
רינת פלג09/03/2009ברח לי השם.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כחולים מתחת לעיניים\:\:02/03/2009
שוב שלום ... בעיה נוספת למרבה הצער:( אז ככה,לא מזמן שלחתי לכם הודעה על הכחולים מתחת לעיניים, עניתם לי ואמרתם שזה נגרם מכך וכך. אוקיי אני יודעת ממה זה נגרם,אך מה הפתרון? אני ממש סובלת,אני רק בת 15!וזה נותן לי מראה עייף ועיניים נפולות, אני ישנה מספיק שותה המון מים,יש לי את זה מאז ומתמיד.\: אני לא מבינה,איך יכול להיות שאין פתרון? אופ באמת באלי לבכות... בבקשה אני אשמח אם תציעו איזה פתרון....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש דברים שהם
שוש מאור02/03/2009גדולים מאיתנו ולא נתונים לשליטתנו ובחירתנו - כמו - למי אנחנו נולדים ואיזה גנים קיבלנו. ואי-לכך יש בעיות (והרבה יותר חמור מכחולים בעיניים - יש גם מחלות..) גנטיות שהן לא ברות פתרון של קסם. גשי גם לרופא עור להתייעצות - אולי הוא ייתן לך פתרון רפואי (לא שאני מכירה כזה... למרבה הצער).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה שמטרידה אותי מאוד\:\:02/03/2009
שלום. יש לי בעיה קצת מוזרה,אני לא יכולה לחיות בלי קונסילר,אני באופן קבוע משתמשת בזה כדי לטשטש את הכחולים מתחת לעינייים ובמיוחד כדי שזה יימצק את העור שמתחת לעיניים אחרת העיניים שלי נראות נפולות וזה ממש לא יפה,אני ממש סובלת,כי מתחילים לצאת לי קמטים מתחת לעיניים,וגם הייתי רוצה לא להיות תלויה בזה,ואני רק בת 15. האם יש קונסילר קבוע או משהו,אני מאוד מקווה שכן...פתרון כלשהו?זה ממש יכול לעזור לי. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יקירתי,
רינת פלג02/03/2009את רק בת 15, אני ממליצה לך לדאוג לתזונה נכונה ושתייה מרובה שיכולים לעזור לך לטשטש את הכהויות.
מעבר לכך, כהויות הן גם עניין גנטי, ולזה לצערנו אין פתרון.
אם התחילו לך קמטוטים באיזור העיניים, אני ממליצה לך בחום להשתמש באופן קבוע בקרם לחות ובקרם עיניים, וכמובן להרכיב משקפי שמש כשאת בחוץ.
אין צורך להתמכר לקונסילר, מה שגם שהוא מוצר "כבד" לכשעצמו ונותן גם תחושה וגם מראה מעט כבד....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור של טווסורד02/03/2009
שלום רב ברצוני לחפש את בתי לטווס כיצד עליי לאפרה באילו סוג של צבעים ואיפה קונים האם ברשותכם תמונה שכזו בה אוכל להיעזר ואם לא האם תוכלו לפרט את שלבי האיפור מודה לכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא כתבת מאיפה את בארץ
דנה02/03/2009אבל אני אתן לך את הטיפ שדרכו תמיד אני מוצאת - כנסי לדפי זהב, במקרה שלך טיפוח ואיפור גוף זה הסיווג הנכון לדעתי. אפשר פשוט להסתכל על הרשימה או הרבה יותר נוח לחפש על המפה שבצד, לכל עיר יש מספר ובתוך כל עיר אפשר לחפש ממש עד רמת הרחוב שלך. ככה מצאתי מאפרת לחתונה, אני בטוחה שתצליחי ותיהני :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפור לטווס
רינת פלג02/03/2009טווס מתאפיין בגוונים חזקים של כחול, טורקיז, ירוק וסגול.
די למצוא תמונה של טווס, ולהבין במה מדובר.
בעניין חנויות לרכישת צבעי איפור מתאימים אנא כתבי לי מייל אישי כי אנחנו לא ממליצים כאן על מוצרים ספציפיים....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעווה(=01/03/2009
ערב טוב. אתן יכולות בבקשה להמליץ לי על קוסמטיקאית טובה במיוחד באזור נצרת עלית-עפולה, שעושה גם שעווה ברזילאית? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר @
@01/03/2009היי רינת... תוכלי לענות לי בבקשה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקוסמטיקאית לשעווה
שוש מאור02/03/2009לצערי, אינני מכירה קוסמטיקאיות באזור זה. אולי מישהי מהגולשות בפורום תוכל לעזור לך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)