מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קרמים לעור הפניםמירי25/01/2009
שמי מירי בת 32 מעוניינת להתחיל להשתמש בכל התכשירים הקיימים לעור הפנים.ברצוני להשתמש בקרם לחות יום וליליה , קרם עיניים, סרום וקרם פילינג. אך לצערי אינני יודעת איזה סרום בדיוק אני צריכה לקנות ואו קרם פילינג הראוי. אני חוששת משלל הרב של החברות בשוק הקיימות ואיני יודעת מהן החברות המומלצות. אודה על המלצתכם איזה סוג סרום וקרם פילינג לקנות וכמובן מהן החברות הבטוחות. תודה רבה מירי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מירי יקרה, אנא גשי
שוש מאור25/01/2009לייעוץ מקצועי אצל קוסמטיקאית מנוסה. קחי בחשבון שבכל הפארמים למיניהם עובדות דיילות יופי שאין קשר בינן לבין קוסמטיקה ואיבחון עור. הן יודעות למכור - והן תעשינה את זה בגדול אם תיפלי לידיהן.. ולא בהכרח מה שאת צריכה. בכנות, מייעצת לך ללכת לאשת מקצוע שתאבחן את עורך היטב ויחד איתך תחליטו על מה ברצונכן לעבוד ותתחילי שיגרת טיפול נכונה עם תכשירים איכותיים ומקצועיים. כמו כן תכשירי מדף שנמכרים בפארמים מכילים מעט מאוד חומרים פעילים, כאלו שעובדים באמת, ובעיקר יש בהם חומרי צבע, שימור וריח... גם החברות הגדולות והרציניות שבהן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה!!!-23/01/2009
תוך שבועיים אני עפה מפה ידוע לי שסוג העור משתנה גם בגלל המזג אוויר העור שלי מעורב והחלק הלא שומני שלי לפעמים רגיל ולפעמים יבש אני עוברת ל-25 מעלות ועד ל0 אני צריכה לשנות את הקרם לא?? או שלמשיך להשתמש לעור מעורב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבל שם אין חמסין
-23/01/2009המזג אוויר לא כמו בישראל...לא אמור לגרום ליובש..נראה לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן בדר"כ יש
שוש מאור23/01/2009לשנות את הקרם עם המעבר למזג אויר אחר. אני מציעה שתקחי את הקרם איתך ותשתמשי בו. תראי איך מגיב העור שלך לשינוי במזג האויר. יכול להיות שיהיה לו נפלא ויכול להיות שהוא יגיב במצוקה. אינני יודעת מראש לאיזה כיוןן העור ילך. לכן אני מציעה שתמשיכי את שיגרת הטיפול הרגילה ואם תראי שלא טוב לעור (מגיב לא טוב - פתאום פצעונים, או יובש יתר, או שמנוניות לא רגילה או מזיע יתר על המידה..) תיגשי לייעוץ מקצועי בארץ שאליה את נוסעת ותתאימי את הקרם לתנאים החדשים שנוצרו בעור. נסיעה טובה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקושי יש לי כסף, להיות שם
-23/01/2009חחחחחחח אז לקנות קרמייםם.. חחח תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה- איפור.ענבל21/01/2009
שלום, רציתי המלצות של מסקרה טובה וגם מייקאפ. בקשר למסקרה- יש לי ריסים מאוד ארוכים ואני רוצה רק משהו שידגיש (לא צריכה מאריך..) והמייקאפ- אני לא סומכת על מוכרות ודיילות יופי, אני רוצה משהו שיתאים לגוון הטבעי שלי ואני לא אתחיל לבחון את כל הגוונים שיש כי אני אראה כמו ליצן. הפנים שלי הן מאוד לבנות ד"א. תודה רבה:)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי ענבל,
רינת פלג21/01/2009אנחנו מנועים מלהמליץ על מוצרים של חברות ספציפיות בפורום, ולכן כל שנותר לי להמליץ לך הוא ליצור קשר עם מאפרת מקצועית במקום מגורייך ולבקש ממנה התאמת איפור.
את יכולה, דרך אגב, לעשות בדיוק את אותו הדבר בחנויות לאיפור מקצועי (איל מקיאג', מאק, מאדינה מילאנו, יוסי ביטון וכו'), ובחינם. ההבדל בין המוכרות בפארמים למוכרות בחנויות המקצועיות הוא בכך שבחנויות המקצועיות המוכרות הן מאפרות מקצועיות ולו דיילות שעברו הכשרה למוצרי החברה בלבד.....
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם לחותנטלי גולן19/01/2009
שלום האם אכן לפני שימוש במיקאפ צריך לימרוח קרם לחות????? תודה רבה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן נטלי. לפני מייק-אפ צריך למרוח
שוש מאור19/01/2009'קם לחות ועליו גם מסנן קרינה. רק בסוף יגיע תורו של המייק-אפ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לרינת.. שאלה שלא קשורה!!!!אמיר18/01/2009
היי רינת, שאלה חשובה לא מקצועית חח זו את בתמונה שבעמוד הראשי בתמונה שלך? סתם בשביל להעשיר את הידע :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון הודעה** : באתר שלך עמוד ראשי
אמיר19/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם אתה מתכוון לתמונה שבדף הפורום,
רינת פלג19/01/2009אז כן - זו אני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאהלן.. נעים מאד :-) יפה את
אמיר20/01/2009אפשר לאפר אותך ?? חח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספוגית מייק אפמאיה18/01/2009
אני משתמשת בספוגית להנחת המייק אפ ולא מזמן ראיתי שהתחילה פטרייה על הספוגית. רציתי לדעת אם ניתן לפתור זאת ואם לא כיצד ניתן למנוע זאת בעתיד. תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מאיה,
רינת פלג18/01/2009בעקרון בספוגית יש להשתמש כשהיא לחה, כלומר אחרי שמילאת אותה במים, יש לסחוט אותה ורק אז להתחיל שימוש.
ברמת העקרון ספוגית אישית מתאימה לשימוש יומיומי של עד 3 חודשים.
בין לבין, את יכולה לשטוף אותה במים וסבון מוצק.
כמובן שאת זו עם הפטרייה אני ממליצה לך בחום להעיף, ומהר....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה
מאיה22/01/2009ברור שבספוגית ההיא אני כבר לא משתמשת אבל היא הייתה אצלי רק חודש ולכן זה נראה לי נורא מוזר... האם יש דרך להימנע מהמצב הזה בעתיד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשוב לשמור על הספוגית במקום מאוורר
רינת פלג22/01/2009יכול להיות שהפטרייה התחילה מעובש קטן שהיה שם...
אווררי ספוגיות, שטפי לפחות פעם בשבוע עם מים וסבון מוצק (יותר קל לנקות איתו מאשר עם נוזלי...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספוגית למייק אפ
אמסלם עפרה30/01/2009מאיה , היי - רצוי להשתמש בספוגית מסוג לטקס, כאשר את מרטיבה אותה היא מכפילה את גודלה.הפתרון לאי היווצרות פטריות היא פשוטה - לאחר כל שימוש יש לשטוף את הספוגית בסבון. בד"כ סבון מוצק יותר יעיל מנוזלי. תודה - עפרה אמסלם -מאפרת ומדריכה לאיפור מקצועי - 050-2221114
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יוסי ביטון-17/01/2009
האם המייקאפ של יוסי ביטון יותר טוב מהשאר שנמכרים בחנויות? מרבלון,לוריאל ועד אסתי לאודר ומאק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אז ככה,
רינת פלג17/01/2009היות וזהו פורום מייעץ ולא פורום מפרסם, אנחנו מנועים מלהמליץ כאן על מוצר ספציפי.
מלבד זאת רק אציין שהמייק-אפ של אטלייה, אותו משווק יוסי ביטון, נחשב למייק-אפם מקצועי - כמו גם מאק - ולכן לעמיד וחסכוני יותר מאלו הנמכרים בפארמים השונים.
יש מייק-אפים שנמכרים בפארמים והם ברמה גבוהה מאוד, כמו של המקצועיים, אך שוב, אנחנו נמנעים מלפרסם מוצרים ספציפיים.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייק אפנטלי גולן15/01/2009
שלום לך רציתי לדעת יש לי קצת פצעים בפנים האם כדאי לי להשתמש במיק אפ? ואם כן איזה?נוזלי או מוצק תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מייק אפ ופצעים
רינת פלג15/01/2009היי נטלי,
ברמת העקרון אין מניעה להשתמש במייק-אפ בזמן שיש פצעים. אגב, זה עוזר לייבש אותם...
המייק-אפ המומלץ הוא נוזלי, משום שהוא קליל יותר ולכן לא מדגיש את הפצעים, אלא מטשטש מעט.
בכלל, מייק-אפ מוצק הוא כבד מידי לדעתי בשימוש יומיומי...
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לחברה של איפורנטלי גולן15/01/2009
שלום לך! רציתי לשאול על איזה חברה של איפור היית ממליצה.???. תודה רבה!!!!! נטלי גולן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי נטלי
רינת פלג15/01/2009ברמת העקרון אנחנו מנועים מלהמליץ כאן על חברות ספציפיות, אבל מבחינתי כל חברות האיפור המקצועי (ולא האיפור בפארמים) הן המומלצות, משום שהאיפור שהלן עמיד וחסכוני יותר..
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפוח העוריעלה15/01/2009
האם יש קרמים לטיפוח העור שיעילים לטיפול בפסוריאזיס (מלבד התכשירים הרפואיים)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מיכל, פסוריאזיס
שוש מאור17/01/2009הינה בעיה רפואית לטיפול על ידי רופאים בלבד ולא באמצעות תכשירי קוסמטיקה. תכשירים כאלו יכולים רק להרגיע את העור אך לא לטפל בבעיה. אני מניחה שאת מצויה באמצעים הרפואיים ולכן לא אכנס אליהם. בכל מקרה אם לא רוצים לטפל בתרופות אז יש אפשרות לטפל באור כחול או בטיפולים בים המלח שמאוד מקילים על הנגעים. גם כאן הרופאים יוכלו לתת לך את האמצעים הנכונים והטובים ביותר עבורך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בפסוריאזיס
ענת18/01/2009מיכל שלום, גם לי יש פסוריאזיס ואכן המחלה מאוד לא נעימה והפצעים שנוצרים על העור לא אסטתי. כן ניתן לטפל במחלה, (חלקית לפחות). אני השתמשתי בדייבובט תקופה מסויימת וזה עזר לי, זה העלים את הפצעים וגרם לתחושה הרבה יותר טובה על העור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפסוריאזיס
פנינה ישראל20/01/2009היי בנות, אני קוסמטיקאית פרא רפואית וגם לי יש פסוריאזיס. הנגעים שלי נמצאים גם בפנים (דבר לא נעים בהחלט). מנסיוני ומהתחקירים שעשיתי בנושא, תלוי בכמות הנגעים בעור. אם המחלה התפשטה לחלקים נרחבים בגוף הטיפול היעיל ביותר הוא פוטותרפיה (אור כחול) או ים המלח (למשך שבועיים רצוף לפחות). אם הנגעים בודדים, ניתן להשתמש במשחות רפואיות. הבעיה עם משחות רפואיות היא שהן מכילות קורטיזון, סטרואידים וחומרים שמדקקים את העור ובשימוש ארוך יכולות לפגוע בו. בנוסף נוצרת התמכרות העור, תלות בשימוש במשחות. פסוריאזיס בא לרב בעקבות טראומה ולחץ נפשי, לכן התרופה הטובה ביותר למחלה זו היא פשוט מאוד להירגע!!!!! לקחת את החיים בקלות ולהינות מהם ככל שניתן! שיהיה בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעולות למניעת הזדקנות עור הפניםדפי13/01/2009
היי, אני בת 44. נראית צעירה לגילי. תמיד היה לי עור חלק ומאד יפה. ללא פצעים, עור רגיל, לא שמן ולא יבש. תמיד הקפדתי על שגרת טיפוח: קרם לחות ביום, קרם מזין בלילה, קרם עיניים סרום וכל מה שצריך. לאחרונה אני גם משתמשת בלילות בקרם שעושה פילינג עדין לפנים, עם חומצה גליקולית, כך שהעור גם מתקלף ומתחדש ואז לילה למחרת אני שמה קרם מזין כלשהוא.(גם קרם עם ויטמין E) לאחרונה הנושא מטריד אותי יותר: מה עוד אני יכולה כדי לשמור על העור שלי מהזדקנות/התקמטות? המליצו לי על פילינג עמוק (זה שגורם לעור להתקלף לעומק)-האם זה מומלץ? ממש לא בא לי על הפעולה הזו. אני בטוחה שיש עוד דרכים לשמור על העור צעיר ויפה לאורך שנים. אפשר לקבל המלצות מה עוד לעשות? איזה קרמים או פעולות קוסמטיות לעשות? אני גם אציין שאני עושה ספורט ושותה הרבה מים כי המים הכי חשובים לעור. תודה מראש על כל התיחסות!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי דפי! כמה נעים לשמוע
שוש מאור15/01/2009על מישהי עם מודעות גבוהה כלכ-ך ורצון עז לשפר ולטפח מבלי להגיע "לרגע אחד מאוחר מדי"... בסה"כ נשמע לי מצויין כל מה שאת עושה. כמובן שהכל באויר כי הכי נכון לראותך, לבדוק מה מצב העור שלך ואם אכן הוא מקבל כל מה שצריך. אם העור שלך מטופח ויפה איני רואה כל צורך בפילינג עמוק. כן נכון לעשות מדי ערב פילינג קטן בבית (קרם חומצות - שנדמה לי שאמרת שאת משתמשת בו). גשי לייעוץ מקצועי אצל קוסמטיקאית מיומנת שמשתמשת בחומרים פעילים טהורים ואיכותיים והיא תדריך אותך לגבי הטיפול הנכון לעורך, תוך התחשבות במצבו, בגילך ובאורח חייך. חשוב מאוד!! לא לשכוח להשתמש במסנן קרינה ביום כאשר משתמשים בחומצות בלילה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה חברת איפור MICABELLA??אמיר10/01/2009
מה דעתכם על האיפור המנירלי של MICABELLA ? האם משווקת בארץ. חשוב לענות בבקשה הי , אני מאפר חדש בתחום , . נתקלתי באיפור מינרלי של חברת MICABELLA האמריקאיית , האמת מהמם, אני חושב שהומצרים באיכות גבוה מאד, מגוון הצבעים העשיר והשילובים שניתן לעשות פשוט משהו מהמם. בארצות הברית ובאירופה מצליח מאד.. לא ראיתי אותם בארץ.. שני דברים בבקשה תענו לי עליהם.. 1- יש מישהימישהו שמכיר את החברה ?ניסה את המוצרים שלהם? מה אתם חושבים על המוצרים שלהם מבחינת איכות ומכוון צבעים וכו'..מחירים? ? 2- במוצרים האלה ניתן להשתמש בצללית כליפגלוס ולק ועוד כמה שילובים ! יש כזה דבר בארץ? 3- האם משווקים את החברה בארץ? איפה אפשר להשיג אם יש? בבקשה מי שיודע שיענה. גם תגובות שלכם לגבי החברה מעניין לשמוע ממנוסים תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי אמיר,
רינת פלג10/01/2009micabella היא חברה אמריקאית, תשמח לשמוע שבבעלות ישראלית.... אין להשיג את המוצרים האלה בארץ, אבל יש להם אתר אינטרנט ובו אתה יכול לנסות כמובן.....
בעניין שילובים הגלוס והלקים - אם תיקח גלוס שקוף וכל צללית אבקה - יהיה לך גלוס בגוון של האבקה. כנ"ל עם לק - תוסיף צללית אבקה ללק שקוף, ותקבל את אותה תוצאה....
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרינת תודה רבה.. אבל ישראלית???????
אמיר10/01/2009ראשית כל.. תודה רבה על התגובה וההסבר. ב' הפתיע אותי שבבעלות ישראלית ואינה משווקת בארץ. אך מעניין אותי מאד לדעת אם ניסית את המוצרים שלהם ומה את חושבת על האיכות?!! תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה:-)
רינת פלג11/01/2009הם ישראלים שירדו מזמן...
לצערי עדיין לא יצא לי לנסות את מהוצרים לאורך זמן, אלא רק בניסיון על היד....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכנסי רינת
אמיר11/01/2009תודה מותק. אך למה להצטער.. את מוזמנת לנסות :-) יש לי מלאי חח . רוצה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה:-)
רינת פלג11/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור קבוע בשפתייםדנה10/01/2009
שלום , יש לי פגמנט על השפה התחתונה, הציעו לי איפר קבוע על מנת לטשטש את הבדלי הצבעים, אני שוקלת בחיוב רק ההתלבטות שלי כזו : מה קורה בתום שנתיים שלוש כאשר האיפור אמור לרדת? האם הוא דוהה באופן אחיד או שיש מצב שישארו לי כתמים על השפה בצבעים שונים תקופה עד שכל הצבע ירד? זה החשש שלי שכאשר האפקט ירד יהיו לי כמה צבעים על השפתיים? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי דנה,
שוש מאור11/01/2009אינני עוסקת באיפור קבוע כך שאינני יכולה לתת לך תשובה מהימנה. אם גם רינת לא יודעת אני מציעה לפנות למאפרת באיפור קבוע ולשאול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפור קבוע בשפתיים
ורד14/01/2009דנה שלום לך
לי קוראים ורד ואני מנהלת את מרכז ההדרכה לאיפור קבוע.
לגבי השפתיים, נכון, אומנם קיימת דהייה באיפור קבוע, הדהייה הינה הדרגתית, במידה וגוון השפה הטבעית שלך יחזור נצטרך לחזור שוב על החדרת הפיגמנט על מנת שייראה טוב לאורך זמן אבל איפור קבוע איכותי יעשה נפלאות לשפתיים (וזה פתרון מעולה למצב אותו את מתארת).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לכסות את העיניים-08/01/2009
במה עוזר לכסות את העיניים בזמן שינה? מאיפה משיגים את הדבר הזה שמכסים בו את העיניים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיסוי עיניים
רינת פלג08/01/2009במהלך השינה בסך הכל עושה יותר חושך... אם אין חושך מוחלט, זה כביכול "אוטם" לנו את הראייה לחלוטין.
איפה להשיג? אני מניחה שבמקומות שמוכרים בהם כל מיני אביזרים לטיולים (כמו הארנקים שמתחת לבגד וכו').... אנשים בד"כ משתמשים בזה כדי להירדם בטיסות וכו'...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהנאוה06/01/2009
שלום, אני סובלת מאוד מסבוריאה על עור הפנים שמכערת אותי מאוד. ניסיתי מייק אפ אבל זה יצר גירוד חזק והיה בלתי נסבל. האם יש איזה פתרון עבורי? תודה נאוה המיואשת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נאוה יקרה, הפתרון
שוש מאור06/01/2009הטוב והנכון ביותר הוא קודם כל לטפל בסבוריאה.! סבוריאה לא צריכה להיות באופן קבוע על הפנים. נכון, יש תקופות של התפרצות ואז צריך "להיכנס" בה אבל ביומיום צריך לשמור אותה על אש קטנה. יש טיפול לסבוריאה. הוא לא פותר את הבעיה שכן הבעיה היא כרונית אך הוא בהחלט מרגיע את תופעותיה ומאפשר חיים נוחים ואיפור קל. הפתרונות הם גם באמצעות תכשירי קוסמטיקה ואם תרצי תפני אלי למייל ואוכל לעזור לך והן במשחות סטרואידיות רפואיות, לתקופות של התפרצות (לא באופן קבוע).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)