מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מייקאפדליה ש.01/03/2009
אני מעונינת לקנות מייקאפ,יש לי פגמינטציה שחבל"ז,אבל אני לא מתאפרת על בסיס יומיומי משום שזה עושה לי תחושה של לכלוך,בעוד שאני אוהבת הרגשה נקיה.בכל אופן,אז כל מקום שאני נכנסת אליו יש דיילות,שכל אחת ממליצה לי הכי הכי על החברה שאצלה היא עובדת.אז אני נמשכתי לפופא ואז אחת אמרה לי מה פתאום היפנים הכי טובים כדאי לך שישיידו.במקום אחר הצרפתים הכי טובים כדאי לך רק סיסלי,רק רק סיסלי.במקום שלישי כדאי לי את הטופ-לנקום. מישהי יכולה לעזור לי בלי אינטרסים?ואני שוב מזכירה שאני בסה"כ מתאפרת עם מייקאפ נניח פעם בשבוע.חוץ מהפגמנטציה יש לי עור מעורב אך חסר לחות משום שאני לא אוהבת לשתות,כמעט לא שותה בכלל,לצערי. תודה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קודם כל,
רינת פלג01/03/2009תתחילי לשתות.... את עושה נזקים גדולים לעור שלך, וחבל. גם הפיגמנטציה תיראה פחות משמעותית אם העור ייראה טוב...
מעבר לזה, בעניין המייק-אפ - הדרך הכי טובה, היא ללכת לבדוק מייק-אפ בלי כוונה לרכוש אותו. לכי לחנות, הניחי מייק-אפ כמו שצריך , ולא רק באיזו נקודה או שתיים, והסתובבי עם המייק-אפ יום שלם. אהבת? רשמי לך בצד איזה מייק-אפ זה היה, ובאיזה גוון. לא אהבת? חזרי למחרת חנות ובדקי מייק-אפ אחר.
ברמיזה רק אומר, שלא כל היקרים הם באמת האיכותיים......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לפוריםג'וקר27/02/2009
אני רוצה להתחפש לג'וקר בפורים (הג'וקר מהסרט האביר האפל) וכמו שאתם יודעים יש לו צלקות באזור של הפה, ובשביל שאני יתחפש אליו אני צריך דרך להשיג את הצלקות האלה.
אני יודע שיש חומר שקוראים לו rigid collodion שהוא גורם לעור להתכנס בתוך עצמו וזה יוצר מראה של צלקת (הצלקת לא קבועה S:) אבל אני לא מוצא את החומר הזה בארץ, אם מישהו יוכל לעזור לי למצוא אותו אני ישמח מאוד (:
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתן לרכוש צלקות מוכנות
רינת פלג28/02/2009בחנויות השונות בדרום תל אביב, או אם בא לך ממש להשקיע, ניתן לרכוש שעווה רכה בחנויות לאיפור מקצועי ואז לפסל לעצתמך לבד את הצלקת. הדבר דורש כמובן מיומנות רבה, והתעסקות לא קטנה, אבל זה כבר שיקול שלך.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשעווה נוזלית
ג'וקר01/03/2009את יכולה לתת לי דוגמא לחנות שמוכרת את השעווה הזאת? תודה מראש (:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרק במייל אישי....
רינת פלג01/03/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצלקות
ג'וקר01/03/2009ואם את יכולה לשלוח לי את השמות של החנויות שמוכרות את הצלקות המוכנות, כי ראיתי כבר צלקות מוכנות והם לא היו כל כך יפות S:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימוד איפור מקצועימירי27/02/2009
שלום רב אני חודשיים לאחר לידה, ונורא רציתי ללמוד איפור אך לא בלימודים גבוהים או קורסים, האם אפשר ללמוד דרך האינטרנט ממש לימוד איפור מקצועי? נגיד אם אני רוצה לאפר את אימי לאירוע משפחתי אוכל להגיע לרמה כזו? זה הוא חלום שלי ללמוד איפור לעצמי ולמשפחתי אבל לא לימוד למטרת מקצוע אלא כתחביב לכל דבר, אנא כווני אותי לאיזה אתרים להגיע או מה ניתן לעשות, אפילו קניית קלטות מלמדות וכו'.. אודה לך על תשובתך. מירי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מירי,
רינת פלג28/02/2009יש מבחר סרטונים ביוטיוב וכו' שיוכלו להראות לך כל מיני טכניקות באיפור, אבל הלימוד הכי טוב הוא הנסיון.
למה שלא תיקחי לך מאפרת מאזור מגורייך, לכמה סדנאות של אחת על אחת, ותוכלי לקבל את כל הידע שאת מעוניינת בו?
בבתי ספר מקצועיים מתמקדים יותר בתעודה, ולכן מי שרוצה ללמוד בשביל התחביב מוצאת את עצמה הרבה פעמים לומדת דברים שממש לא יהיו לה פרקטיים בעתיד...
המלצה אישית שלי - סדנאות אצל מאפרת מקצועית.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתקפת פצעיםהצילוווו27/02/2009
היי אני בחול כרגע וכאילו לא מספיק שיש לי כתמים מקודם בגלל פצעים עכשיו יש לי גם מתקפת פצעים !!! אין לי כסף לרופא\ , יש טיפים???????????חוץ ממייקאפ ועוד שאלה אם אני משתמשת בקונסילר במספר מקומות בלבד בלי מייקאפ , רואים את זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן בוודאי,
רינת פלג27/02/2009וזה גם לא יישאר שם להרבה זמן.
קונסילר הוא מוצר שומני ומחייב קיבוע עם פודרה.
אני ממליצה לך להשתמש במייקאפ עם כיסוי טוב, מייק-אפ נוזלי כמובן, שהוא גם קליל, וגם מייבש קצת את הפצעים.
להמלצות על חברות ספציפיות - שלחי לי מייל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי הפצעים - פני לרופא עור
שוש מאור27/02/2009או בית מרקחת או לקוסמטיקאית ובקשי איזשהו נוזל לייבוש פצעים המכיל חומצה סליצילית 2% ורזורצינול או סולפור, או רטין A. הללו ייבשו את הפצעים וקצת יאזנו את הפרשת השומן. מקווה שזה יעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין לי כסף ללכת לרופא
שאלהה02/03/2009כנראה שאין פתרון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקראי את המשך
שוש מאור02/03/2009התשובה... השתדלתי לענות לך - תשתדלי גם את לקראה עד הסוף ואולי גם יהיה פיתרון..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונסילר לכיסוי פצעוניםמירב26/02/2009
שלום האם נכון לשים קונסילר עם לחות על פצעונים? אני חוששת שזה מעודד את הפצעון במקום לייבש אותו. אולי יש תכשיר אחר להסתרה נקודתית של פצעונים, משהו שגם מייבש וגם מסתיר. תודה ויום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טישטוש האף
יהודית26/02/2009רינת יום שכולו ורוד יש לי אף קצת ארוך לטעמי,ושמעתי שאם קצת איפור נכון אפשר לטשטש.תמונה נשלחה אליך בעבר. ושוב תודה לך על כל ההמלצות החמות שנתת לי. יהודית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכון,
רינת פלג27/02/2009אפשר לטשטש "פגמים" שונים לטעמנו בפנים, וניתן גם "לקצר" אף מעט ארוך בעזרת פודרה כהה.
אישית, אנמי לא ממליצה לך לעשות את זה לבד ומיד לצאת החוצה, אלא קודם להתאמן על זה הרבה בבית, כדי שלא יראה ששמת איזה ,כתם" ויצאת...
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי מירב,
רינת פלג27/02/2009זה נכון שקונסילר מייבש את הפצעים, אבל שימוש נקודתי בו נותן גם מראה "נקודתי, ולא אחיד.
אני ממליצה על שימוש במייק-אפ נוזלי, ככה גם יש לך כיסוי מלא, וגם המייק-אפ מייבש את הפצעים ככה שתוך יומיים וקצת הם כבר יעברו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לפנקיסטיתסיגל26/02/2009
היי רינת,איך מאפרים ילדה לפנקיסטית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכי טוב,
רינת פלג27/02/2009זה פשוט להוריד תמונה של פנקיסטית מהאינרנט ולפעול לפיה.
בעקרון מדובר על הרבה שחור בעיניים - צללית, עפרון, בלי אודם/גלוס, וכמובן שפיצים בשיער.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קורס מזורזרחל25/02/2009
שלום לפני שנתיים בערך עברצתי קורס איפור ולפני סיום הלימודים שלי הבית ספר פשט רגל וכל אלבום התמונות שלי הלכו לאבדון רציתי לדעת היכן אני יכולה לעבור קורס מזורז לרענון ולהכין אלבום תמונות חדש אשמח לעדכון אני מאזור אשדוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלייך לפנות
רינת פלג26/02/2009לבתי הספר לאיפור ולראות אם יש שם איזושהי תוכנית שמתאימה לך.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור פורים לסינילוטם23/02/2009
שלום, אולי תוכלו לייעץ לי איך לאפר ילד לסיני? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור לסיני,
רינת פלג26/02/2009מבוסס רובו ככולו על האייליינר שמחתל את העין. זו בעקרון עיקר העבודה שם, היות ומדובר בילד בן....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעת גבותשרון23/02/2009
שלום , אני צובעת מידי חודש את השיער לצבע חום(הצבע המקורי הוא שחור) עכשיו יש לי שתי שאלות בקשר לצביעת הגבות: 1)אם יש צבע מיוחד לגבות או שאפשר להשתמש בצבע של השיער 2) עיצבתי את הגבות באפילציה ככה שהיום אני לא עושה גבות אז אם אני צובעת אין צורך בצביעה חודשית נכון ..? תודה על הקדשת הזמן. שרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שרון, יש צבע מיוחד
שוש מאור23/02/2009לגבות ולריסים וניתן למצאו אצל קוסמטיקאיות. אבל - אם את צובעת רק גבות אין שום מניעה שתצבעי אותן עם צבע השיער. חשיבות הצבע "המיוחד" הוא לריסים (שלא יגרום גירוי יתר לעיניים) ופחות לגבות. ידוע לי שהרבה ספרים תוך כדי צביעת השיער מעבירים "ויש" גם על הגבות ואין עם זה שום בעיה.
לגבי תדירות הצביעה - בדר"כ הצבע על פני שיער הפנים דוהה מהר יותר מאשר בשיער הראש (היות ושוטפים הרבה יותר את הפנים). את צריכה לצבוע מתי שתרגישי צורך בכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיפרון שחורעדי22/02/2009
אני מעוניינת לקנות עיפרון שחור לתוך העין אך לא של מק ולא של אל מקיאג..משהו מהמשביר לצכן-לא משנה איזו חברה או מחיר..רק שיהיה עמיד,לא יימרח ואיכותי.אני לא משתמשת בצלליות או באיפור אחר,ולכן חשוב לי להשקיע בעפרון שחור טוב,תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עפרון שחור
רינת פלג23/02/2009אנחנו מנועים מלהמליץ על חברות ספציפיות, בפורום, אז שתי אופציות - את יכולה לשלוח לי מייל אישי ובו אמליץ לך על חברה מסויימת, או שפשוט תעשי את מה שרוב הנשים עושות... מעל העפרון השחור תעברי עם צללית שחורה. זה יקבע אותו והוא יישאר ליותר זמן ממה שאת רגילה..
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצרי טיפוח ללא "לנולין"keidars22/02/2009
שלום רב ,לאחרונה ביתי הצעירה אובחנה כאלרגית לחומר הנקרא לנולין (באנגלית: Lanolin) מסתבר כי חומר זה מצוי כמעט בכל מוצר טיפוח ואיפור זה או אחר. האם קיימת בארץ חברת קוסמטיקה המייבאת ו/או מייצרת מוצרי קוסמטיקה לרבות עיפרון עיניים ללא לנולין? במידה ויש אשמח לדעת .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבחינת איפור,
רינת פלג23/02/2009יש רק חברה אחת בארץ שידוע לי עליה, ואם את רוצה פרטים עליה אשמח לתת לך במייל אישי כי אנחנו מנועים מלהמליץ על גבי הפורום.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ידוע לי על
שוש מאור23/02/2009חברה לתכשירי טיפוח שעל דיגלה נחרט "ללא לנולין" אך יש המון תכשירים שלא מכילים את החומר הנ"ל. פשוט צריך לבדוק ברשימת המרכיבים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייק אפ שאלה לרינתדליה21/02/2009
היי רינת רציתי לשאול על איזה מייק אפ את ממליצה לתופעת קופרוז בפנים(תופעה זו נמצאת אצלי באופן קל יחסי אך זה מציק לי מאד) הייתי מאד רוצה שתמליצי לי על מייק אפ שיסתיר ותחושתו תהיה אוורירית. ברצוני לציין שאני משתמשת במייק אפ של חברת ג'רמן קפוצ'ין האיטלקית, הוא טוב אך לא למשך כל היום אחרי 10 שעות אני מרגישה כמו גלי חום בפנים ,אני בת 44 ולא ייתכן שיהיו לי סימני מעבר בגיל זה. אשמח אם תעזרי לי בנושא זה. בברכה דליה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי דליה,
רינת פלג21/02/2009את הקופרוז אפשר להסתיר עם מתקן גוון ירוק שניתן להשיג בחנויות האיפור המקצועיות.
מבחינת מייק-אפ, רצוי נוזלי, אבל אם המייק-אפ שאת משתמשת בו גורם לך לתחושה לא נוחה, אפילו אם זה אחרי הרבה זמן, יש מקום להחליפו באחד אחר.
אם את מעוניינת בהמלצה על מייק-אפ מסויים, שלחי לי מייל אישי וצייני את העיר בה את גרה.
שבוע טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מריחת קרם עינייםדנה21/02/2009
שלום, האם מורחים את הקרם עיניים אחרי הקרם לחות או לפני? שמים אחד על השני או שאולי פשוט צריך למרוח קרם לחות על הפנים חוץ מאיזור העיניים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דנה, לא כל-כך
שוש מאור21/02/2009משנה הסדר. איך שנוח לך. את קרם הלחות מורחים על הפנים לא באזור העיניים. את קרם העיניים מניחים בטפיחות קלות על הזויות החיצוניות של העיניים. לא מתקרבים יותר מדי לעיניים כי אז זה עלול לגרות את העיניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור פנים.חייבת עזרה=(20/02/2009
שלום, אני בת 15 וסובלת מעור פנים נורא! יש לי המון נמשים,פצעי בגרות,ושחורים,בכללי,עור שומני. אני משתמשת בתכשירים הטובים ביותר,הלכתי לרופת עור ניסיתי כמעט הכול,והיום אני כבר ממש מיואשת! שמעתי על פילינג שטחי וזה נשמע לי מצויין,ואז גיליתי שזה לבנות 30-40. האם יש טיפול,כמו הפילינג שטחי שיכול להביא למראה פנים בריא ביותר וחלק?אני ממש צריכה עזרה אני סובלת בגלל זה אז אני ממש אשמח אם תענו לי. תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בגילך הצעיר - למה לך להתייאש?
שוש מאור21/02/2009זהו בדיוק הגיל שכל המערכות ההורמונאליות לא מאוזנות עדיין ומשפיעות על עור הפנים שלנו. בדיוק בצורה שבה הם משפיעים אצלך - המון קומדונים (שחורים..) , פצעי בגרות וכו'. ציינת שהלכת לרופאת עור ושום דבר לא עזר. אני מציעה שתעשי 2 דברים ראשוניים: לכי לקוסמטיקאית טובה ואמינה, לניקוי יסודי וטוב של "השחורים", קבלי ממנה תידרוך איך להמשיך לטפל בפנים ואיך להתמודד עם הפצעים שיכולים להופיע מדי פעם בתקופה זו אבל אפשר לטפל בהם ובעיקר למנוע מהם להשאיר סימנים לעתיד. אל תתפתי לקנות תכשירים בפארמים למיניהם שמבטיחים הבטחות שווא והם לא מק צועיים ובוודאי לא "הכי טובים" מדיילות מכירות שלא מבינות כלום בקוסמטיקה אלא רק באיך "לדחוף" מכירות..אין דרך "חד-פעמית". את צריכה להמשיך ולבקר אצלה מדי חודש והכי חשוב לעזור לה ולטפל בעצמך בבית אחרת לא תראי תוצאות. ודבר שני - אם כל זה לא יעזור, תמיד אפשר ללכת לרופא ולקבל ראוקוטן - למרות שאני אישית לא ממליצה על כך אלא בתור המפלט האחרון. עזבי פילינגים - הם באמת לא בשבילך ואפילו ההיפך - פילינג שיקלף את עורך בצורה מסיבית רק יגרום להתפרצות אקנה חדשה ואת תתאכזבי מאוד! אל תתפתי לזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייק אפדליה20/02/2009
היי שוש רציתי לדעת על איזה מייק אפ את ממליצה למי שמופיע לה קופרוזים פה ושם,מייק אפ שיהיה אווירירי נקרא לזה כך בברכת שבת שלום דליה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי דליה, בדר"כ
שוש מאור20/02/2009כאשר יש קופרוז (שמתבטא באדמומית) ניתן לטשטשו עם מייק-אפ או קונסילר ירוק (שהוא ההיפוך לאדום, מבחינת קשת הצבעים). אבל - אני מציעה בכל מקרה, שרינת, המומחית שלנו לאיפור, תייעץ לך ביתר מקצועיות, לגבי איפור בכלל וטשטוש קופרוז... שבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)