פורום איפור וטיפוח - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריסים ארוכות מידי
    חיננית
    19/11/2008

    בורכתי במשהו שהרבה חולמות עליו: ריסים ארוכות-ארוכות אבל: ישרות להחריד, כאילו "מגוהצות" כלפי מטה. הן מסתירות לגמרי את העין ויוצרות מראה עייף. ניסיתי כבר מספריים מעגלות ולא עזר בכלל. אני שוקלת לעגל מעכשיו במסקרה חשמלית, כדאי? בנוסף אני מחפשת מסקרה מעגלת בלבד. לא צריכה מאריכה ומעבה (מספיק גם ככה...) יש משהו מומלץ פרט לאסתי לאודר 'מקסימום קיורלינג'?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריסים ארוכות מידי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם הריסים שלך כ"כ ארוכים,

    רינת פלג
    19/11/2008

    אז הם גם כבדים, ולכן העיגול לא מחזיק לך.
    עצתי היא להשתמש בעגל ריסים איכותי, להחזיק חזק 30 שניות, להניח מסקרה, ושוב לעגל חזק במשך 30 שניות. זה יחזיק יותר זמן...
    בכל מקרה מסקרה מעגלת היא תמיד המלצה טובה, והמסקה שציינת מבחינתי לפחות, מעולה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    סימי
    17/11/2008

    אני רוצה שיהיה לי צבע עור, בצבע קרם. לא שזוף ולא לבן . (הצבע הטבעי שלי הוא לבן) כמו של פנינה רוזנבלום. איך היא משיגה את הצבע הזה? יש הרבה דוגמניות\שחקניות עם צבע קרם כזה..פעם הן שזופות ופעם הן חיוורות אז זה ברור שהצבע הוא לא הצבע הטבעי שלהן! איך הן עושות את זה? תודה מראש=)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי סימי

    רינת פלג
    19/11/2008

    יש המון תכשירים המיועדים להשגת מראה שזוף. התכשירים האלה הם בעצם קרמים שמורחים אותם על האיזורים החשופים.
    ביום שלא מרחת קרם - לא תיראי שזופה.... אני אישית לא מתה על הרעיון הזה, אבל זה מאוד אינדיבידואלי.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום
    מתולתלת
    14/11/2008

    אני בת 15 ואני לוקחת כדורים (קיורטן) נגד פצעי בגרות. אני לוקחת כבר כמעט 3 חודשים וכמעט כול פצעי הבגרות נעלמו, אבל עכשיו יש לי כתמים אדומים שפשוט לא נעלמים, אפילו אחרי חודש-חודש וחצי. רופא העור אומר שהכתמים יעלמו, אך יש דרך להעלים אותם יותר מהר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שירזה, אני מניחה שאת

    שוש מאור
    17/11/2008

    לוקחת כדורי רואקוטן לטיפול בפצעי הבגרות. וכן, הם גורמים לעור אדום ויבש מאוד. אני מציעה לך - וזה הכי חשוב - לשים מסנן קרינה נגד שמש בכל זמן הטיפול, ולא לזלזל בזה, גם בחורף - אחרת ישארו לך כתמי פיגמנטציה. וכן להשתמש בקרם לחות טוב שיזין וילחח את הפנים בעת הטיפול. הכתמים יעלמו - כך גם אני חושבת. בתנאי שתישמרי מהשמש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפור לחתונה
    שרית
    14/11/2008

    שלום, אחותי מתחתנת בעוד כשלושה שבועות. אני מחפשת מאפרת מקצועית שלא תגבה כמה אלפי שקלים תמורת השירות, וגם מקום לסדר בו את השיער. בנוגע לשיער אני לא רוצה משהו מוגזם... רק לאסוף את השיעור למעלה שייתן מסגרת יפה לפנים. בכל מקרה, כמה זמן לפני האירוע כדאי להתאפר? אני מחפשת מאפרת מקצועית באמת שלא סתם תמרח לי צבע על הפנים אלא באמת תדגיש את את הדברים הטובים. וכמובן שאני סטודנטית ענייה ולא יכולה להרשות לעצמי מה שבדרך כלל משלמים על איפור מקצועי... אני רוצה להיראות נהדר ביום האירוע וזה מאוד חשוב לי... יש המלצות על מאפרת? בברכה, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איפור לחתונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מיכל

    רינת פלג
    14/11/2008

    קודם כל מזל טוב!

    מבחינת שיער ואיפור - איפה את גרה? זה לא רלוונטי כל כך להפנות אלייך מאפרת מחיפה אם את גרה באילת למשל.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    שרית
    15/11/2008

    היי, האמת שאני מתכוונת להגיע לסטודיו. אני די בטוחה שאני לא יכולה להרשות לעצמי מאפרת עד הבית (אני בסה"כ סטודנטית ענייה). עדיף באזור המרכז, ראשון לציון, נס-ציונה, רחובות... אפשר גם באזור כפר סבא היות והאירוע יתקיים בכפר סבא, ואני אוכל להתאפר ולהסתדר ממש לפני, אני מניחה. שמעתי על "פעם בחיים" בראשון לציון, וראיתי עבודות שלהם שדי מצאו חן בעיני. אמנם זה היה בחוברת של "מתחתנים" אבל לא נראה לי שתהיה להם התנגדות לאפר ולסרק מישהי שלא כלה. האם זה נחשב למקום מכובד ואפשר לסמוך על המקצועיות של צוות העובדים? כמו כן, עליי להיות במקום האירוע בשעה 18:30. מתי כדאי להתאפר? אני קצת מודאגת כי אחרי סידור השיער והאיפור אני לא אוכל להתקלח כי יש חשש שייהרס... כך שאני צריכה כמובן להתקלח לפני זה, אבל מה אם ארגיש שאני חייבת להתקלחף להתרענן?? הרי עוברות כמה שעות טובות מרגע האיפור ועד לערב עצמו. כמו כן, אני בכל מקרה צריכה להסתפר אבל רציתי לשמור את זה לקראת האירוע כדי לא לבזבז יותר מדי כסף (תספורת ושבועיים אחר כך עוד ביקור במספרה). אבל אם אסתפר ואחר כך יסדרו לי את השיעור לא אוכל להתקלח ולשטוף את השערות הקטנות שנשארות על העורף אחרי התספורת? אז מה עושים? איך כדאי לתכנן את זה? מיכל (הטיפה מודאגת)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם כל - תרגעי....

    רינת פלג
    15/11/2008

    זה לחץ די מיותר.....
    אם את רוצה להסתפר / לצבוע את השיער, תעשי את זה בערך שבועיים לפני החתונה - בטח שלא ביום החתונה עצמו. זה לא הזמן לניסוי ותעייה.....
    מבחינת מקלחת - אין מה לעשות, לא יהיה לך זמן בכלל לחשוב על זה אפילו... המקלחת היחידה שאת יכולה להרשות לעצמך היא בבוקר לפני שאת מתחילה את כל העניינים...
    כשתמצאי לך מאפרת, חשוב שתעשי איפור נסיון. באיפור הנסיון היא כבר תגיד לך (לפני השעה שאת מסיימת במספרה והשעה בה הצלם מגיע) מתי היא מגיעה אלייך. השלבים הם בעקרון שיער, איפור, שמלה. בכל מקרה, רצוי מאוד (אם את רוצה תמונות יפות...) שהאיפור יהיה אחרי השיער.

    אל תדאגי. הכל ישאר במקום ולא יזוז גם אחרי החתונה.....

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מיכל

    טלי גולן
    18/11/2008

    שמי טלי ואני מאפרת מקצועית עם ותק של 9 שנות נסיון. אני מתמחה באיפורי כלות,אירועים,אופנה ועוד... אשמח לדעת יותר פרטים ואכן אני מליצה לך על איפור ניסיון בגלל היותך לחוצה מעט {שזה לגיטימי} במידה ותרצי תצרי איתי קשר במייל. בברכה טלי גולן make-up artist

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טלי שלום

    לימור
    19/11/2008

    טלי שלום, אשמח לקבל את כתובת האי-מייל שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכתובת

    טלי גולן
    19/11/2008

    היי מיכל הכתובת שלי [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ג'ודי אייזנברג

    חיננית
    19/11/2008

    ג'ודי אייזנברג איפרה אותי כשהתחתנתי. היא עונה להגדרות שהצגת ונחשבת למאפרת- על. לפני 3 שנים היא גבתה 700 ש"ח לכלה. והיא שווה כל שקל.תוכלי למצוא מידע רב עליה ולהיכנס לאתר הבית שלה. בהצלחה והרבה מזל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על ההמלצה

    לימור
    19/11/2008

    תודה על ההמלצה, אכנס לאתר ואבדוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא חסרות מאפרות,

    רינת פלג
    19/11/2008

    ובסופו של דבר זה הכל עניין של כימיה שלך עם המאפרת שאת בוחרת. בדיוק בשביל זה קיים איפור נסיון, ולכן אני ממליצה לך לעשות ,שיעורי בית" בנושא, משום שזה הדבר החשבו ביותר אחרי השמלה והשיער. באירוע עצמו כולם מסתכלים עלייך ולא על הרצפה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    לימור
    19/11/2008

    תודה על העצות רינת, בהחלט עזרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בשמחה,

    רינת פלג
    19/11/2008

    את מוזמנת להתייעץ בכל זמן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתחתנת
    בר
    13/11/2008

    רינת שלום אני מתחתנת בעוד 4 חודשים, עור הפנים שלי הוא בצבע אדמדם מסוג מעורב אני מעוניינת לטפל בו לפני החתונה מכיוון שכאשר מאפרים אותי הוא מתקלף והמראה אינו אחיד מה היית ממליצה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתחתנת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בר,

    רינת פלג
    13/11/2008

    קודם כל המון המון מזל טוב!

    אני ממליצה ללכת כבר עכשיו לקוסמטיקאית ולהתחיל סדרת יפולים בהתאם לסוג העור שלך. קוסמטיקאית מן הסם תאבחן את סוג העור ותוכל להמליץ לך על המשך טיפול, כך שהעור יגיע למצב אידיאלי סמוך למועד החתונה.

    בכל מקרה, כדי שהאיפור יהיה על עור במצב אופטימלי, המועד האחרון שבו את יכולה ללכת לטיפול אצל קוסמטיקאית מקסימום מקסימום עד 10 ימים לפני החתונה. שעוות למיניהן - עד 14 יום.

    בהצלחה עם הטיפול, ושוב - מזל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניקוי הפנים
    מירית
    11/11/2008

    מי פנים, סבון לפנים, קצף ניקוי לפנים, מה בא קודם? מהו התהליך הנכון לניקוי הפנים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניקוי הפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מירית, סבון לפנים או

    שוש מאור
    11/11/2008

    קצף ניקוי הם אותו דבר. המרקם שונה, תלוי מה את מעדיפה. לגבי מי פנים - נוהגים להשתמש בהם כאשר משתמשים בחלב פנים לניקוי. אני בדר'כ לא ממליצה על חלב פנים משום שהוא קומדוגני (מייצר קומדונים) ובגלל שהוא מצטבר בנקבוביות יש להשלים את הניקוי במי פנים. התהליך ארוך ומיותר. רוחצים פנים בסוף כל יום עם ג'ל/סבון לפנים (שייהה מעט חומצי ב-PH שלו) ואח"כ ממשיכים בשיגרת הטיפול הרגילה שלך. אם עורך מזיע הרבה בלילה או מרגיש לך שמן בבוקר אפשר לרחוץ גם בבוקר את הפנים בסבון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחפש מאפרת מקצועית לא יקרה
    אבירם
    10/11/2008

    שלום רב, אנחנו מתחתנים ומחפשים מאפרת עם ניסיון מאזור תל אביב, לא יקרה!!! כמובן שנבקש לעשות טסט (בתשלום) נא ליצור איתי קשר [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אבירם,

    רינת פלג
    10/11/2008

    קודם כל שיהיה לכם המון המון מזל טוב!

    דבר שני, המאפרות באיזור המרכז הן יקרות (בין 1000 ל-2500 ש"ח), כי זה פשוט המחירון באיזור המרכז. אם אתם מחפשים מאפרת במחיר זול יותר, אני מציעה לך לחפש מאפרת שאינה מאיזור המרכז (הן לא פחות טובות!) ולספוג את עלות הנסיעות. מנסיון - זה משתלם לכם בהחלט!

    אשמח לסייע בהמשך,

    רינת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסכה לפנים - לשושי
    נירית
    10/11/2008

    שלום שושי, אני בת 26 ומצב עורי טוב (יש לי עור מעורב). בזמנו קוסמטיקאית אמרה לי שפילינג גרגרים גס מדיי לעורי. אני מחפשת פילינג עדין ואיכותי, ומסכת לחות טובה. תוכלי להמליץ לי ? דבר נוסף, יש לי נקבוביות פעורות באף ומעט שחורים שאני מוציאה דרך קוסמטיקאית. מבחינה כלכלית איני יכולה ללכת לטיפול פנים בתדירות כה גבוהה לניקוי. כיצד אוכל להוציא את השחורים ולנקות בעצמי ללא לגרום לנזק ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מסכה לפנים - לשושי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שירי, אינני יכולה להמליץ לך

    שוש מאור
    10/11/2008

    באתר זה על פילינג זה או אחר כי אני מנועה מלפרסם כאן חברות ללא תשלום. בכל מקרה לא הייתי עושה זאת כי עור פנים (בניגוד, אולי, למוצרי איפור), צריך לאבחן היטב ובעין מקצועית אני מציעה ללכת לייעוץ או לטיפול אצל קומסטיקאית מקצועית ושהיא תמליץ לך על תכשירים. יש פילינגים שונים ומשונים, וגם בין הגרגריים יש עדינים יותר ופחות. לא בטוח בכלל שאת צריכה מסיכת לחות אם יש לך קרם לחות טוב. את עוד צעירה ובטוח שיש דברים חשובים יותר שהעור שלך זקוק לו (כמו קרם עיניים, פילינג, מסנן קרינה איכותי לפנים. סרום וקרם לחות טובים). אני לא מציעה ללכת לפארמים ולהתפתות לכל מיני דילים ומתנות - הם לא מקצועיים וכך גם המוצרים שנמכרים שם.
    לגבי ניקוי קומדונים - בשום אופן לא ממליצה לך לעשות זאת לבד. הן בגלל הנזק שאת עשויה לגרום לעצמך, הן בשל תנאי הסטיריליזציה הירודים בתנאי הבית וגם.. צריך לדעת לעשות זאת נכון. אם תתמידי להשתמש בפילינג אולי תמעיטי יותר לבקר אצל קוסמטיקאית, אבל עדין אינני רואה אופציה של לוותר עליה כליל...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לייעוץ
    שרי
    10/11/2008

    שלום לך אני בת 48 ואני כבר מיואשת מהמייק אפים למיניהן. יש לי צלקות באיזור הלחיים מטיפול קוסמטי גרוע לצערי ואני מחפשת מייק אפ שיכסה כמו שצריך והעור יראה טוב. יש לי גם עיגולים כהים מתחת לעיניים ואני לא יודעת מה לעשות כדי לטשטש. אנא תייעצו לי אילו תכשירים מומלצים לפני שאלך לקנות בחנות הכל נראה טוב אבל בבית המצב נראה אותו הדבר. המלצה גם אם מייק אפ נוזלי או משחה או אבקה מה מומלץ יש לי מייק אפ משחתי מג'ייד והוא הכי מכסה לעומת הנוזלי שפחות ממתינה לתשובה בתודה מראש שרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לייעוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שרי,

    רינת פלג
    10/11/2008

    ראשית - בעניין המייק-אפ - אך ורק נוזלי. הוא הכי מחמיא לעור בוגר, ולכן גם "יושב" עליו הכי טוב.

    מבחינת הצלקות - באיזה גוון הן?

    מבחינת הכהויות - קונסילר עם תת גוון ורוד יתן מענה בהחלט הולם. המלצה אישית שלי, היא להיכנס לחנות לאיפור מקצועי (לא פארמים!!!) ולקבוע פגישת ייעוץ. פגישת הייעוץ הזו היא מכירתית בבסיסה, אבל אין ספק שתצאי משם עם מקסימום הכלים המקצועיים כדי לטשטש ולכסות את כל מה שמצריך טשטוש וכיסוי. אם לקנות שם או לא - זה כבר עניין ושיקול שלך.

    מבחינת המלצה על מוצרים ספציפיים - אנחנו די מוגבלים פה מהבחינה הזו כדי שלא לפרסם חברות ללא תמורה, אבל אם תפני אליי במייל אישי אשמח לסייע לך מהבחינה הזו. [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסתרת כתמים
    מאיה
    08/11/2008

    גוון העור שלי מאוד בהיר ויש לי כתם חום די ניכר. ניסיתי כבר הרבה דברים- קונסילר ירוק, מתקני גוון סגולים של חברות שונות ומייקאפים שונים (כמובן שהקונסליר ומתקן הגוון מתחת למייקאפ). הגעתי לתוצאות די טובות אבל עדיין רואים מעט.

    ראיתי פה שלכתמים חומים את ממליצה על מתקן גוון ורוד,
    אמא שלי אומרת שבגלל שגוון העור שלי מעט ורדרד לא יהיה לי טוב להשתמש במתקן גוון ורוד.

    מה נכון? במה כדאי לי להשתמש להסתרה מקסימלית?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסתרת כתמים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכל עניין של ניסוי וטעייה....

    רינת פלג
    08/11/2008

    יש חוקים בסיסיים, של תורת הצבעים והכל מושתת עליהם.

    מי שנוח לו להסתבך עם סגול - בבקשה. מי שאינו מקצועי בתחום האיפור עלול למצוא את עצמו/ה מסתובב/ת עם כתם סגול על הפנים משום שהכל צריך להיות במינונים מאוד עדינים.

    לי אישת יותר נוח להשתמש בורוד - גם כי הגעתי למסקנה שהוא יותר אפקטיבי, וגם אם מניחים כמות גדולה יותר, זה תמיד משתלב עם גוון העור....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התגובה המהירה

    מאיה
    12/11/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בשמחה,

    רינת פלג
    12/11/2008

    ואם את צריכה עזרה נוספת, אני כאן כמובן....
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מי יודעת
    יפה טבעית
    06/11/2008

    מה הבית ספר הכי טוב ללימודי איפור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מי יודעת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללא ספק

    יפה טבעית
    06/11/2008

    מכללת איל מקיאג'!!! יש להם גם את המורים הכי מקצוענים וגם את המוצרים הכי איכותיים היום בארץ. שיהיה המון בהצלחה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממש לא איל מקיאג

    שלומית
    06/11/2008

    זה ממש לא מומלץ. אני לא נהנתי שם, לא השכלתי ולא קיבלתי תמורה לכסף שלי- ושילמתי המון, אפילו יותר מבנות שהיו איתי באותו הקורס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לכל בית ספר יש יתרונות ויש חסרונות

    רינת פלג
    06/11/2008

    אנחנו לא משמיצים פה אף אחד - עובדה שכל בתי הספר מתפרנסים...

    הכי טוב זה לקבוע פגישה ושיעור נסיון בכל אחד מבתי הספר שעומדים על הפרק מבחינתך. כנסי לפגישה, תראי בכלל מה את מקבלת תמורת הכסף שלך... מה שווי המזוודה, מה תוכנית השיעורים, מה את מקבלת מבחינת ימי צילום ובוק, וכמובן - מה כתוב בסופו של דבר על התעודה שלך...

    בררי מי הם המורים, מה הנסיון שלהם? האם יש מורה אחד לכל הקורס או מספר מורים שמלווים את הקורס? יש יתרון גדול במספר מורים מכיוון שאת מקבלת מספר גדול יותר של טיפים וטכניקות שבסופו של דבר נרכשו עם הזמן והנסיון...

    שימי לב איך את מרגישה בבית הספר עצמו. נעים לך להגיע? האוירה מלחיצה?

    בתור מורה מוסמכת לאיפור אני יכולה להגיד לך עם יד על הלב - אם לא תתרגלי את מה שאת מיישמת בשיעורים עצמם גם מעבר לשעות הלימודים, לאתצליחי. ההצלחה היא בתרגול ורואים את ההבדלים בין תלמידות שמתרגלות לבין תלמידות שמאפרות משיעור לשיעור.

    בהצלחה! אני כאן תמיד לשאלות ואפשר גם להתקשר אלי בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באיזה קרם עיניים כדאי להשתמש?
    אילנה
    06/11/2008

    שלום אני בת 30 אמא לשניים לאחרונה שמתי לב לקמטים קטנים ליד העיניים - וקצת נלחצתי אני באופן סדיר משתמש בקרם פנים ובקרם עיניים פעמיים בשבועה לכן יש לי מספר שאלות: 1. האם כדאי לשים קרם עיניים כל יום? 2. באיזה קרם כדאי להשתמש - קרם שקונים בסופר פארם או אצל קוסמטיקאית? 3. המליצו לי על סוטיס ועל קריסטינה, האם הם באמת טובים ומה מבינהם כדאי 4. האם השימוש בקרם של סוטיס שהוא יותר טיפולי לא ירגיל את העור לקרם טיפולי ואז עוד 20 שנה גם קרם טיפולי לא יעזור לקמטים - האם לא כדאי עכשיו להשתמש במשהו "קל" אשמח לקבל תשובה תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיניש ברונז
    ליאת
    04/11/2008

    שלום, לפי הבנתי לא מייצרים יותר את פיניש ברונז מספר 270 של חברת ביוטרם. ואני מאוד מעוניינת במוצר רציתי בבקשה לדעת אם נשאר משהו במלאי. אודה מאוד לתשובתכם. תודה ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיניש ברונז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ליאת,

    רינת פלג
    04/11/2008

    אנחנו לא מנהלים כאן את המלאי של החברות.... עלייך לפנות ליבואן...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איילנייר נוצצים
    רחל
    03/11/2008

    שלום רב. אני מאפרת ולאחרונה נתקלתי בבקשה לאפר את העין באיילנייר נוצץ ראיתי בעבר איפור כזה אך לא מצאתי מהיכן לקנות. אם מישהי יודעת על מוצר כזה ואיכותי אודה לכם מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איילנייר נוצצים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי רחל,

    רינת פלג
    03/11/2008

    בעבר היה אייליינר נצנצים לחברת ג'ייד. אני לא יודעת מה קורה עם המוצר היום כי באמת שלא נתקלתי בו כבר המון זמן.....

    מעבר לזה, לאיל מקיאג', ש נוזל שנקרא "סילנט", והוא מגיע שקוף בבקבוקון. הנוזל הזה מאפשר לך להפוך כל צללית (רגילה, משי, מבריקה) לאייליינר.

    אם את רוצה עוד פרטים עליו, דברי איתי בטלפון או שלחי לי מייל ואני אסביר לך בדיוק איך משתמשים בו.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה קטנה
    נועה
    31/10/2008

    אני מאוד אוהבת איפור הבעייה שאין לי כסף לקחת עכשיו קורס.. אני לא רוצה משהו רק קצת יותר גיוון באיפור לארועים ויום יום רציתי לדעת אם יש כל מיני הסברים מלווים בסרטון או אפילו הדרכה כתובה ואם תוכלי לשלוח לי קישור לאימייל [email protected] או ליכתוב פה את שם האתר ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה קטנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי נועה,

    רינת פלג
    01/11/2008

    יש המון אתרים של מאפרות שאת יכולה למצוא בהם מאמרים שונים לגבי מה שאת מבקשת. אם תשלחי לי תמונה במייל אישי, אוכל לעזור לך יותר עם איפור שמתאים לך באופן אישי.

    במחינת איפור ליום יום: מייק-אפ קליל, סומק, הצללה, מסקרה, מעט גלוס או אודם בגוון טבעי. מעבר לזה, זה כבר "מושקע" בשביל לצאת לעבודה......

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום