מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ריסים ארוכות מידיחיננית19/11/2008
בורכתי במשהו שהרבה חולמות עליו: ריסים ארוכות-ארוכות אבל: ישרות להחריד, כאילו "מגוהצות" כלפי מטה. הן מסתירות לגמרי את העין ויוצרות מראה עייף. ניסיתי כבר מספריים מעגלות ולא עזר בכלל. אני שוקלת לעגל מעכשיו במסקרה חשמלית, כדאי? בנוסף אני מחפשת מסקרה מעגלת בלבד. לא צריכה מאריכה ומעבה (מספיק גם ככה...) יש משהו מומלץ פרט לאסתי לאודר 'מקסימום קיורלינג'?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם הריסים שלך כ"כ ארוכים,
רינת פלג19/11/2008אז הם גם כבדים, ולכן העיגול לא מחזיק לך.
עצתי היא להשתמש בעגל ריסים איכותי, להחזיק חזק 30 שניות, להניח מסקרה, ושוב לעגל חזק במשך 30 שניות. זה יחזיק יותר זמן...
בכל מקרה מסקרה מעגלת היא תמיד המלצה טובה, והמסקה שציינת מבחינתי לפחות, מעולה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהסימי17/11/2008
אני רוצה שיהיה לי צבע עור, בצבע קרם. לא שזוף ולא לבן . (הצבע הטבעי שלי הוא לבן) כמו של פנינה רוזנבלום. איך היא משיגה את הצבע הזה? יש הרבה דוגמניות\שחקניות עם צבע קרם כזה..פעם הן שזופות ופעם הן חיוורות אז זה ברור שהצבע הוא לא הצבע הטבעי שלהן! איך הן עושות את זה? תודה מראש=)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי סימי
רינת פלג19/11/2008יש המון תכשירים המיועדים להשגת מראה שזוף. התכשירים האלה הם בעצם קרמים שמורחים אותם על האיזורים החשופים.
ביום שלא מרחת קרם - לא תיראי שזופה.... אני אישית לא מתה על הרעיון הזה, אבל זה מאוד אינדיבידואלי.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםמתולתלת14/11/2008
אני בת 15 ואני לוקחת כדורים (קיורטן) נגד פצעי בגרות. אני לוקחת כבר כמעט 3 חודשים וכמעט כול פצעי הבגרות נעלמו, אבל עכשיו יש לי כתמים אדומים שפשוט לא נעלמים, אפילו אחרי חודש-חודש וחצי. רופא העור אומר שהכתמים יעלמו, אך יש דרך להעלים אותם יותר מהר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שירזה, אני מניחה שאת
שוש מאור17/11/2008לוקחת כדורי רואקוטן לטיפול בפצעי הבגרות. וכן, הם גורמים לעור אדום ויבש מאוד. אני מציעה לך - וזה הכי חשוב - לשים מסנן קרינה נגד שמש בכל זמן הטיפול, ולא לזלזל בזה, גם בחורף - אחרת ישארו לך כתמי פיגמנטציה. וכן להשתמש בקרם לחות טוב שיזין וילחח את הפנים בעת הטיפול. הכתמים יעלמו - כך גם אני חושבת. בתנאי שתישמרי מהשמש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איפור לחתונהשרית14/11/2008
שלום, אחותי מתחתנת בעוד כשלושה שבועות. אני מחפשת מאפרת מקצועית שלא תגבה כמה אלפי שקלים תמורת השירות, וגם מקום לסדר בו את השיער. בנוגע לשיער אני לא רוצה משהו מוגזם... רק לאסוף את השיעור למעלה שייתן מסגרת יפה לפנים. בכל מקרה, כמה זמן לפני האירוע כדאי להתאפר? אני מחפשת מאפרת מקצועית באמת שלא סתם תמרח לי צבע על הפנים אלא באמת תדגיש את את הדברים הטובים. וכמובן שאני סטודנטית ענייה ולא יכולה להרשות לעצמי מה שבדרך כלל משלמים על איפור מקצועי... אני רוצה להיראות נהדר ביום האירוע וזה מאוד חשוב לי... יש המלצות על מאפרת? בברכה, מיכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מיכל
רינת פלג14/11/2008קודם כל מזל טוב!
מבחינת שיער ואיפור - איפה את גרה? זה לא רלוונטי כל כך להפנות אלייך מאפרת מחיפה אם את גרה באילת למשל.....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
שרית15/11/2008היי, האמת שאני מתכוונת להגיע לסטודיו. אני די בטוחה שאני לא יכולה להרשות לעצמי מאפרת עד הבית (אני בסה"כ סטודנטית ענייה). עדיף באזור המרכז, ראשון לציון, נס-ציונה, רחובות... אפשר גם באזור כפר סבא היות והאירוע יתקיים בכפר סבא, ואני אוכל להתאפר ולהסתדר ממש לפני, אני מניחה. שמעתי על "פעם בחיים" בראשון לציון, וראיתי עבודות שלהם שדי מצאו חן בעיני. אמנם זה היה בחוברת של "מתחתנים" אבל לא נראה לי שתהיה להם התנגדות לאפר ולסרק מישהי שלא כלה. האם זה נחשב למקום מכובד ואפשר לסמוך על המקצועיות של צוות העובדים? כמו כן, עליי להיות במקום האירוע בשעה 18:30. מתי כדאי להתאפר? אני קצת מודאגת כי אחרי סידור השיער והאיפור אני לא אוכל להתקלח כי יש חשש שייהרס... כך שאני צריכה כמובן להתקלח לפני זה, אבל מה אם ארגיש שאני חייבת להתקלחף להתרענן?? הרי עוברות כמה שעות טובות מרגע האיפור ועד לערב עצמו. כמו כן, אני בכל מקרה צריכה להסתפר אבל רציתי לשמור את זה לקראת האירוע כדי לא לבזבז יותר מדי כסף (תספורת ושבועיים אחר כך עוד ביקור במספרה). אבל אם אסתפר ואחר כך יסדרו לי את השיעור לא אוכל להתקלח ולשטוף את השערות הקטנות שנשארות על העורף אחרי התספורת? אז מה עושים? איך כדאי לתכנן את זה? מיכל (הטיפה מודאגת)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקודם כל - תרגעי....
רינת פלג15/11/2008זה לחץ די מיותר.....
אם את רוצה להסתפר / לצבוע את השיער, תעשי את זה בערך שבועיים לפני החתונה - בטח שלא ביום החתונה עצמו. זה לא הזמן לניסוי ותעייה.....
מבחינת מקלחת - אין מה לעשות, לא יהיה לך זמן בכלל לחשוב על זה אפילו... המקלחת היחידה שאת יכולה להרשות לעצמך היא בבוקר לפני שאת מתחילה את כל העניינים...
כשתמצאי לך מאפרת, חשוב שתעשי איפור נסיון. באיפור הנסיון היא כבר תגיד לך (לפני השעה שאת מסיימת במספרה והשעה בה הצלם מגיע) מתי היא מגיעה אלייך. השלבים הם בעקרון שיער, איפור, שמלה. בכל מקרה, רצוי מאוד (אם את רוצה תמונות יפות...) שהאיפור יהיה אחרי השיער.
אל תדאגי. הכל ישאר במקום ולא יזוז גם אחרי החתונה.....
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי מיכל
טלי גולן18/11/2008שמי טלי ואני מאפרת מקצועית עם ותק של 9 שנות נסיון. אני מתמחה באיפורי כלות,אירועים,אופנה ועוד... אשמח לדעת יותר פרטים ואכן אני מליצה לך על איפור ניסיון בגלל היותך לחוצה מעט {שזה לגיטימי} במידה ותרצי תצרי איתי קשר במייל. בברכה טלי גולן make-up artist
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטלי שלום
לימור19/11/2008טלי שלום, אשמח לקבל את כתובת האי-מייל שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההכתובת
טלי גולן19/11/2008היי מיכל הכתובת שלי [email protected]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהג'ודי אייזנברג
חיננית19/11/2008ג'ודי אייזנברג איפרה אותי כשהתחתנתי. היא עונה להגדרות שהצגת ונחשבת למאפרת- על. לפני 3 שנים היא גבתה 700 ש"ח לכלה. והיא שווה כל שקל.תוכלי למצוא מידע רב עליה ולהיכנס לאתר הבית שלה. בהצלחה והרבה מזל טוב!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על ההמלצה
לימור19/11/2008תודה על ההמלצה, אכנס לאתר ואבדוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא חסרות מאפרות,
רינת פלג19/11/2008ובסופו של דבר זה הכל עניין של כימיה שלך עם המאפרת שאת בוחרת. בדיוק בשביל זה קיים איפור נסיון, ולכן אני ממליצה לך לעשות ,שיעורי בית" בנושא, משום שזה הדבר החשבו ביותר אחרי השמלה והשיער. באירוע עצמו כולם מסתכלים עלייך ולא על הרצפה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
לימור19/11/2008תודה על העצות רינת, בהחלט עזרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשמחה,
רינת פלג19/11/2008את מוזמנת להתייעץ בכל זמן!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתחתנתבר13/11/2008
רינת שלום אני מתחתנת בעוד 4 חודשים, עור הפנים שלי הוא בצבע אדמדם מסוג מעורב אני מעוניינת לטפל בו לפני החתונה מכיוון שכאשר מאפרים אותי הוא מתקלף והמראה אינו אחיד מה היית ממליצה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי בר,
רינת פלג13/11/2008קודם כל המון המון מזל טוב!
אני ממליצה ללכת כבר עכשיו לקוסמטיקאית ולהתחיל סדרת יפולים בהתאם לסוג העור שלך. קוסמטיקאית מן הסם תאבחן את סוג העור ותוכל להמליץ לך על המשך טיפול, כך שהעור יגיע למצב אידיאלי סמוך למועד החתונה.
בכל מקרה, כדי שהאיפור יהיה על עור במצב אופטימלי, המועד האחרון שבו את יכולה ללכת לטיפול אצל קוסמטיקאית מקסימום מקסימום עד 10 ימים לפני החתונה. שעוות למיניהן - עד 14 יום.
בהצלחה עם הטיפול, ושוב - מזל טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי הפניםמירית11/11/2008
מי פנים, סבון לפנים, קצף ניקוי לפנים, מה בא קודם? מהו התהליך הנכון לניקוי הפנים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מירית, סבון לפנים או
שוש מאור11/11/2008קצף ניקוי הם אותו דבר. המרקם שונה, תלוי מה את מעדיפה. לגבי מי פנים - נוהגים להשתמש בהם כאשר משתמשים בחלב פנים לניקוי. אני בדר'כ לא ממליצה על חלב פנים משום שהוא קומדוגני (מייצר קומדונים) ובגלל שהוא מצטבר בנקבוביות יש להשלים את הניקוי במי פנים. התהליך ארוך ומיותר. רוחצים פנים בסוף כל יום עם ג'ל/סבון לפנים (שייהה מעט חומצי ב-PH שלו) ואח"כ ממשיכים בשיגרת הטיפול הרגילה שלך. אם עורך מזיע הרבה בלילה או מרגיש לך שמן בבוקר אפשר לרחוץ גם בבוקר את הפנים בסבון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפש מאפרת מקצועית לא יקרהאבירם10/11/2008
שלום רב, אנחנו מתחתנים ומחפשים מאפרת עם ניסיון מאזור תל אביב, לא יקרה!!! כמובן שנבקש לעשות טסט (בתשלום) נא ליצור איתי קשר [email protected]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי אבירם,
רינת פלג10/11/2008קודם כל שיהיה לכם המון המון מזל טוב!
דבר שני, המאפרות באיזור המרכז הן יקרות (בין 1000 ל-2500 ש"ח), כי זה פשוט המחירון באיזור המרכז. אם אתם מחפשים מאפרת במחיר זול יותר, אני מציעה לך לחפש מאפרת שאינה מאיזור המרכז (הן לא פחות טובות!) ולספוג את עלות הנסיעות. מנסיון - זה משתלם לכם בהחלט!
אשמח לסייע בהמשך,
רינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסכה לפנים - לשושינירית10/11/2008
שלום שושי, אני בת 26 ומצב עורי טוב (יש לי עור מעורב). בזמנו קוסמטיקאית אמרה לי שפילינג גרגרים גס מדיי לעורי. אני מחפשת פילינג עדין ואיכותי, ומסכת לחות טובה. תוכלי להמליץ לי ? דבר נוסף, יש לי נקבוביות פעורות באף ומעט שחורים שאני מוציאה דרך קוסמטיקאית. מבחינה כלכלית איני יכולה ללכת לטיפול פנים בתדירות כה גבוהה לניקוי. כיצד אוכל להוציא את השחורים ולנקות בעצמי ללא לגרום לנזק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שירי, אינני יכולה להמליץ לך
שוש מאור10/11/2008באתר זה על פילינג זה או אחר כי אני מנועה מלפרסם כאן חברות ללא תשלום. בכל מקרה לא הייתי עושה זאת כי עור פנים (בניגוד, אולי, למוצרי איפור), צריך לאבחן היטב ובעין מקצועית אני מציעה ללכת לייעוץ או לטיפול אצל קומסטיקאית מקצועית ושהיא תמליץ לך על תכשירים. יש פילינגים שונים ומשונים, וגם בין הגרגריים יש עדינים יותר ופחות. לא בטוח בכלל שאת צריכה מסיכת לחות אם יש לך קרם לחות טוב. את עוד צעירה ובטוח שיש דברים חשובים יותר שהעור שלך זקוק לו (כמו קרם עיניים, פילינג, מסנן קרינה איכותי לפנים. סרום וקרם לחות טובים). אני לא מציעה ללכת לפארמים ולהתפתות לכל מיני דילים ומתנות - הם לא מקצועיים וכך גם המוצרים שנמכרים שם.
לגבי ניקוי קומדונים - בשום אופן לא ממליצה לך לעשות זאת לבד. הן בגלל הנזק שאת עשויה לגרום לעצמך, הן בשל תנאי הסטיריליזציה הירודים בתנאי הבית וגם.. צריך לדעת לעשות זאת נכון. אם תתמידי להשתמש בפילינג אולי תמעיטי יותר לבקר אצל קוסמטיקאית, אבל עדין אינני רואה אופציה של לוותר עליה כליל...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לייעוץשרי10/11/2008
שלום לך אני בת 48 ואני כבר מיואשת מהמייק אפים למיניהן. יש לי צלקות באיזור הלחיים מטיפול קוסמטי גרוע לצערי ואני מחפשת מייק אפ שיכסה כמו שצריך והעור יראה טוב. יש לי גם עיגולים כהים מתחת לעיניים ואני לא יודעת מה לעשות כדי לטשטש. אנא תייעצו לי אילו תכשירים מומלצים לפני שאלך לקנות בחנות הכל נראה טוב אבל בבית המצב נראה אותו הדבר. המלצה גם אם מייק אפ נוזלי או משחה או אבקה מה מומלץ יש לי מייק אפ משחתי מג'ייד והוא הכי מכסה לעומת הנוזלי שפחות ממתינה לתשובה בתודה מראש שרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי שרי,
רינת פלג10/11/2008ראשית - בעניין המייק-אפ - אך ורק נוזלי. הוא הכי מחמיא לעור בוגר, ולכן גם "יושב" עליו הכי טוב.
מבחינת הצלקות - באיזה גוון הן?
מבחינת הכהויות - קונסילר עם תת גוון ורוד יתן מענה בהחלט הולם. המלצה אישית שלי, היא להיכנס לחנות לאיפור מקצועי (לא פארמים!!!) ולקבוע פגישת ייעוץ. פגישת הייעוץ הזו היא מכירתית בבסיסה, אבל אין ספק שתצאי משם עם מקסימום הכלים המקצועיים כדי לטשטש ולכסות את כל מה שמצריך טשטוש וכיסוי. אם לקנות שם או לא - זה כבר עניין ושיקול שלך.
מבחינת המלצה על מוצרים ספציפיים - אנחנו די מוגבלים פה מהבחינה הזו כדי שלא לפרסם חברות ללא תמורה, אבל אם תפני אליי במייל אישי אשמח לסייע לך מהבחינה הזו. [email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסתרת כתמיםמאיה08/11/2008
גוון העור שלי מאוד בהיר ויש לי כתם חום די ניכר. ניסיתי כבר הרבה דברים- קונסילר ירוק, מתקני גוון סגולים של חברות שונות ומייקאפים שונים (כמובן שהקונסליר ומתקן הגוון מתחת למייקאפ). הגעתי לתוצאות די טובות אבל עדיין רואים מעט.
ראיתי פה שלכתמים חומים את ממליצה על מתקן גוון ורוד,
אמא שלי אומרת שבגלל שגוון העור שלי מעט ורדרד לא יהיה לי טוב להשתמש במתקן גוון ורוד.
מה נכון? במה כדאי לי להשתמש להסתרה מקסימלית?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכל עניין של ניסוי וטעייה....
רינת פלג08/11/2008יש חוקים בסיסיים, של תורת הצבעים והכל מושתת עליהם.
מי שנוח לו להסתבך עם סגול - בבקשה. מי שאינו מקצועי בתחום האיפור עלול למצוא את עצמו/ה מסתובב/ת עם כתם סגול על הפנים משום שהכל צריך להיות במינונים מאוד עדינים.
לי אישת יותר נוח להשתמש בורוד - גם כי הגעתי למסקנה שהוא יותר אפקטיבי, וגם אם מניחים כמות גדולה יותר, זה תמיד משתלב עם גוון העור....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התגובה המהירה
מאיה12/11/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשמחה,
רינת פלג12/11/2008ואם את צריכה עזרה נוספת, אני כאן כמובן....
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי יודעתיפה טבעית06/11/2008
מה הבית ספר הכי טוב ללימודי איפור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללא ספק
יפה טבעית06/11/2008מכללת איל מקיאג'!!! יש להם גם את המורים הכי מקצוענים וגם את המוצרים הכי איכותיים היום בארץ. שיהיה המון בהצלחה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש לא איל מקיאג
שלומית06/11/2008זה ממש לא מומלץ. אני לא נהנתי שם, לא השכלתי ולא קיבלתי תמורה לכסף שלי- ושילמתי המון, אפילו יותר מבנות שהיו איתי באותו הקורס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלכל בית ספר יש יתרונות ויש חסרונות
רינת פלג06/11/2008אנחנו לא משמיצים פה אף אחד - עובדה שכל בתי הספר מתפרנסים...
הכי טוב זה לקבוע פגישה ושיעור נסיון בכל אחד מבתי הספר שעומדים על הפרק מבחינתך. כנסי לפגישה, תראי בכלל מה את מקבלת תמורת הכסף שלך... מה שווי המזוודה, מה תוכנית השיעורים, מה את מקבלת מבחינת ימי צילום ובוק, וכמובן - מה כתוב בסופו של דבר על התעודה שלך...
בררי מי הם המורים, מה הנסיון שלהם? האם יש מורה אחד לכל הקורס או מספר מורים שמלווים את הקורס? יש יתרון גדול במספר מורים מכיוון שאת מקבלת מספר גדול יותר של טיפים וטכניקות שבסופו של דבר נרכשו עם הזמן והנסיון...
שימי לב איך את מרגישה בבית הספר עצמו. נעים לך להגיע? האוירה מלחיצה?
בתור מורה מוסמכת לאיפור אני יכולה להגיד לך עם יד על הלב - אם לא תתרגלי את מה שאת מיישמת בשיעורים עצמם גם מעבר לשעות הלימודים, לאתצליחי. ההצלחה היא בתרגול ורואים את ההבדלים בין תלמידות שמתרגלות לבין תלמידות שמאפרות משיעור לשיעור.
בהצלחה! אני כאן תמיד לשאלות ואפשר גם להתקשר אלי בנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- באיזה קרם עיניים כדאי להשתמש?אילנה06/11/2008
שלום אני בת 30 אמא לשניים לאחרונה שמתי לב לקמטים קטנים ליד העיניים - וקצת נלחצתי אני באופן סדיר משתמש בקרם פנים ובקרם עיניים פעמיים בשבועה לכן יש לי מספר שאלות: 1. האם כדאי לשים קרם עיניים כל יום? 2. באיזה קרם כדאי להשתמש - קרם שקונים בסופר פארם או אצל קוסמטיקאית? 3. המליצו לי על סוטיס ועל קריסטינה, האם הם באמת טובים ומה מבינהם כדאי 4. האם השימוש בקרם של סוטיס שהוא יותר טיפולי לא ירגיל את העור לקרם טיפולי ואז עוד 20 שנה גם קרם טיפולי לא יעזור לקמטים - האם לא כדאי עכשיו להשתמש במשהו "קל" אשמח לקבל תשובה תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - פיניש ברונזליאת04/11/2008
שלום, לפי הבנתי לא מייצרים יותר את פיניש ברונז מספר 270 של חברת ביוטרם. ואני מאוד מעוניינת במוצר רציתי בבקשה לדעת אם נשאר משהו במלאי. אודה מאוד לתשובתכם. תודה ויום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי ליאת,
רינת פלג04/11/2008אנחנו לא מנהלים כאן את המלאי של החברות.... עלייך לפנות ליבואן...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איילנייר נוצציםרחל03/11/2008
שלום רב. אני מאפרת ולאחרונה נתקלתי בבקשה לאפר את העין באיילנייר נוצץ ראיתי בעבר איפור כזה אך לא מצאתי מהיכן לקנות. אם מישהי יודעת על מוצר כזה ואיכותי אודה לכם מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי רחל,
רינת פלג03/11/2008בעבר היה אייליינר נצנצים לחברת ג'ייד. אני לא יודעת מה קורה עם המוצר היום כי באמת שלא נתקלתי בו כבר המון זמן.....
מעבר לזה, לאיל מקיאג', ש נוזל שנקרא "סילנט", והוא מגיע שקוף בבקבוקון. הנוזל הזה מאפשר לך להפוך כל צללית (רגילה, משי, מבריקה) לאייליינר.
אם את רוצה עוד פרטים עליו, דברי איתי בטלפון או שלחי לי מייל ואני אסביר לך בדיוק איך משתמשים בו.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה קטנהנועה31/10/2008
אני מאוד אוהבת איפור הבעייה שאין לי כסף לקחת עכשיו קורס.. אני לא רוצה משהו רק קצת יותר גיוון באיפור לארועים ויום יום רציתי לדעת אם יש כל מיני הסברים מלווים בסרטון או אפילו הדרכה כתובה ואם תוכלי לשלוח לי קישור לאימייל [email protected] או ליכתוב פה את שם האתר ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי נועה,
רינת פלג01/11/2008יש המון אתרים של מאפרות שאת יכולה למצוא בהם מאמרים שונים לגבי מה שאת מבקשת. אם תשלחי לי תמונה במייל אישי, אוכל לעזור לך יותר עם איפור שמתאים לך באופן אישי.
במחינת איפור ליום יום: מייק-אפ קליל, סומק, הצללה, מסקרה, מעט גלוס או אודם בגוון טבעי. מעבר לזה, זה כבר "מושקע" בשביל לצאת לעבודה......
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)