מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- דימום לאחר החזרהאלני14/10/2023
שבת שלום פרופ',
סליחה מראש על אורך השאלה.
ב2/10 הוחזר לי עובר יום 2, אני מקבלת תמיכה של אוטרוגסטן 200 מ"ג 3 פעמים ביום. היום הכנסתי אוטרוגסטן אחד עם מוליך ומאחר וזה לא נכנס כמו שצריך הכנסתי עם אצבע והאצבע יצאה עם דם( סליחה על התיאור) לאחר שלוש שעות הוספתי עוד אוטרוגסטן, ראיתי שהתחתון הוכתם בכתם דם חום, האצבע שוב יצאה עם דם ובניגוב היה מעין דם ורוד שקוף.
אני לוקחת גם אספירין 100 מ"ג ביום כי הבנתי שזה יכול לעזור להשתרשות. (הרופא יודע )
הבדיקת דם שלי ביום רביעי, אשמח ברשותך לדעת:
1.האם יש סיכוי?
2.האם להמשיך בתמיכה?
3.האם האספירין משפיע על הדימום,ובעצם משפיע הפוך ממה שרציתי?
אני נמצאת בחו"ל והרופא שלי יהיה רק ביום שני, יש לו מספר חירום אבל אני לא יודעת אם מדובר במקרה חירום.
תודה רבה על כל העזרה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון טעות
אלני14/10/2023העובר הוחזר ב6/10 והדימום נכון לכרגע פסק (היו מספר כתמים)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדימום
פרופ` דוד בידר14/10/20231. הדימום , כנראה מההחזרה ואין לו חשיבות, וההצלחה תלויה בגיל ומצב העובר שהוחזר.
2.להמשיך תמיכה.
3. האספירין לא משפיע על הדימום ולא עוזר בהשתרשות.
4.לא מדובר במקרה חירום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה
אלני14/10/2023תודה רבה פרופסור על כל העזרה, אין לתאר כמה הרגעת אותי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזמון אוביטרל לפני הזרעהקארין13/10/2023
שלום,
נקבעה לנו הזרעה ליום ראשון בשעה עשר בבוקר.
ביום חמישי עשיתי בדיקות דם ואולטרסאונד:
Lh 2.3
Estrogen 1507
Progesterone 1.1
זקיק 19
הרופא ביקש להזריק בשישי בערב. האם לא כדאי לחכות לשבת בבוקר כדי להבטיח שהזרע יחכה לביצית ולא ההפך?
הזרע תקין מלבד מורפולוגיה 1%.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזמון
פרופ` דוד בידר14/10/2023ההוראה של הרופא שלך נכונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכוי להריון עם תוצאות amhאמא ל 413/10/2023
בת 43 עם 4 ילדים את האחרון ילדתי לפני כ 4 שנים.
כולם באופן טיבעי לאחר חודש חודשיים ניסיונות. רוצה הריון נוסף והרופאה
שלחה אותי ל amh שיצא 0.13. המחזור שלי תמיד היה סדיר ולאחרונה
מזגזג. מה הסיכוי שלי להריון עם תוצאה כזו? זה לא אפשרי בכלל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכויים
פרופ` דוד בידר14/10/2023אם את מנסה טבעי, ויש וסת סדיר אין בעיה לנסות להרות למרות שבגיל הזה נמוך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי מחזור אחרי הפסקת תמיכהחן13/10/2023
היי ,
אני נמצאת בהריון שבוע 10+2 נכנסתי להריון אחרי החזרה של עובר טרי בתחילת שבוע 10 התבקשתי להפסיק את התמיכה ( לקחתי דופסטון פעמיים ביום ואנדומטרין 3 נרות ביום) התחילו לי כאבי מחזור האם זה תקין או לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי
פרופ` דוד בידר14/10/2023תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמינים לאחר החזרת עובריםאיריס12/10/2023
שלום,
אני עוברת טיפולים בארהב, לאחרת החזרת עובר שלא עבר הקפאה, בדקו לי את רמות הb-HCG תשעה ימים לאחר ההחזרה והרמות היו 2.17 mIU/mL, האם לדעתך זה היה מוקדם מדי לבדוק? תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסמינים
פרופ` דוד בידר13/10/2023הבדיקה שלילית ואין הריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסטרופם לדחיית ביוץחוה12/10/2023
שלום וברכה!
לקחתי אסטרופם לדחיית ביוץ מהיום הראשון למחזור פעמים ביום למשך 3 ימים,
שכחתי את הכדור השני של היום השלישי (אתמול), האם אותו עכשיו?
תודה, חוה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסטרופם
פרופ` דוד בידר13/10/2023לא צריך, לא יקרה כלום ותמשיכי כרגיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרגשה רעה אחרי החזרהבקי11/10/2023
שלום פרופסור
ביום שישי עשיתי החזרה של עובר יום 2.
ביומיים האחרונים אני עם כאבי מחזור קלים שבאים והולכים.
היום הכאבים התגברו מאוד ובנוסף יש לי בחילות וחולשה, גם בא והולך.
האם יש סיבה לדאוג?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרגשה
פרופ` דוד בידר12/10/2023לדאוג לא צריך אך לדעתי יש לך בעיה או של קלקול קיבה או וירוס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות טיפולי פוריותדנה11/10/2023
שלום רב התייעצות אם יש לי מוקפאים יום 3 באיכות טובה. 8 תאים מה עדיף להפשיר ולגדל ליום 5 ואז להחזיר או להחזיר 2 עוברים יום 3? אני בת 36. יש לי שני ילדים ( הריונות תקינים) וקצת חוששת מהריון של תאומים. הרקע לטיפולי פוריות הוא זרע חלש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התיעצות
פרופ` דוד בידר12/10/2023להחזיר עובר אחד יום 3.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליית בטא בהפרש של 48 שעות הריון טיבעיאבישג11/10/2023
שלום, עשיתי בדיקת בטא ביום שני 9.10 יצא ערך של 141
לאחר 48 שעות עשיתי היום 11.10 יצא ערך של 233
וסת אחרונה התקבלה ב2.9 וזיהיתי ביוץ מאוחר במקלונים בתאריך 22.10
לפי וסת נחשבת שבוע 5+4 אבל בטוחה שאני פחות בגלל הביוץ המאוחר .
האם התוצאה של הבטא נראת תקינה או מדאיגה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון *** ביוץ מאוחר ב22.9
אבישג11/10/2023תיקון *** ביוץ מאוחר ב22.9
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עליית הביטה אינה לפי הציפיות,יש חהמשיך לעקוב כדי לבחון את טיב ההיריון
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי14/10/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דקפפטיל אחרי החזרהקרן10/10/2023
היתה לי החזרה היום עובר יום 2.
נאמר לי להזריק חד פעמית דקפפטיל ביום ראשון הבא, (7 ימים אחרי הביוץ)
מה המטרה של זה? האם זה לא גורם נזק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דקפפטיל
פרופ` דוד בידר11/10/2023זה לא מזיק.
המטרה ליצור תמיכה על ידי כך שהזריקה מעודדת יצירת פרוגסטרון.
זה לא משהוא מומלץ או קיים בפרוטקולים מקובלים ,אך לכל רופא יש את האמונה שמה שהוא עושה זה טוב
אני אישית לא נותן דקפפטיל כתמיכה כאשר כבר יש תמיכה מספקת הניתנת דרך הנרתיק, אך שוב לכל רופא יש את המחשבה שזה יעזור לקליטה ואת צריכה ללכת לפי הרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם דקפפטיל אחרי החזרה מעלה גם lh וfsh?
קרן12/10/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספה
פרופ` דוד בידר13/10/2023לרוב מעלה , בשלב זה, את ה LH, שהוא בתורו יפריש פרוגסטרון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרידות, צפצופים בנשימה, ליחה, שיעוליםזיו10/10/2023
שבוע 20 מקוררת ללא חום כבר במשך שבוע כמעט. רופאת משפחה שללה קיומה של דלקת גרון ולטענתה הריאות נקיות. האם ריבוי השיעולים והליחה או הצפצופים בנשיפה עלולים לפגוע בעובר כתוצאה מהלחץ או משהו אחר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרידות
פרופ` דוד בידר11/10/2023לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחלות פוליצסטיותאני08/10/2023
קודם כל תודה שיש פורום שנותן מענה!
הייתי אצל רופאת נשים והיא הפנתה אותי למומחה פיריון בגלל שראתה שיש לי שחלות פולציסטיות.
לא קיבלתי מחזור 4 חודשים לאחר הפסקת גלולות במשך 10 שנים.
אני רוצה להכנס להריון בעזרת השם.
בעלי עשה בדיקת זרע והכל תקין, אני עשיתי בדיקת דם והכל נראה תקין.
המומחה פוריות נתן לי דופסטון עבור חמישה ימים ולקחת פעמיים ביום, יום חמישי האחרון סיימתי לקחת את הכדורים האחרונים והיום (יום ראשון) מתחילה להרגיש כאבי בטן ויש מעט דימום, קטן
לא יותר מידי.
אמרו לי ביום ה 3-5 למחזור לעשות בדיקת דם וגם לקחת לטרוזול, האם הסיכוי להקלט הוא טוב? האם חייב לבצע זריקה כדי לתזמן את הביוץ?
או שאני יכולה לבייץ טבעי לאחר דופסטון ולטרוזול?
תודה על העזרה והמענה🙏🏻* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
אני08/10/2023היה דימום קטן קטן, בלתי נראה כמעט
עכשיו אי
אך כאבי בטן כמו כאבי מחזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעידכון
אני09/10/2023היום (יום שני) יש הכתמות חומות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובת מומחה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי09/10/2023טיפול פוריות המשרה ביוץ צריך להתבצע תחת מעקב והנחיות ולא בניהול עצמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אכלצי שרוף בהריןנויה07/10/2023
שלום,
הכנתי חביתה וטיגנתי יותר מדי. יצאה קצת שרופה כולל הבצל ואכלתי ועכשיו חוששת כי זה לא בריא לאכול שרוף והטעם השרוף עדיין נשאר. האם חלילה מסוכן לעובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכלתי
פרופ` דוד בידר07/10/2023העובר אוהב ביצים שרופות ולא שרופות ככה שלא יקרה כלום.
בצל שרוף , לדעתי, גם יאהב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכים לפני החזרת מוקפאאביגיל07/10/2023
שלום וברכה.
אשמח לדעת אם אלה נתונים טובים להצלחה: 4 ימים טרם החזרת עובר מקופא (יום 3) הרירית הייתה 14, אסטרדיול 3,200, פרוגרסטרון 1.3 (תמיכה, אסטרופם ולקראת ההחזרה גם אוטרוגסטן). אם הנתונים אינם טובים, למה לשאוף להבא? מה המשמעות של אסטרוגן גבוה ככ בעת החזרת מוקפא? תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכים
פרופ` דוד בידר07/10/2023לא ציינת מה הפרוטקול שעשיתם.
במחזור טבעי האסטרוגן עולה כל הזמן ולקראת יום הביוץ יורד קצת ואזרוגסטרון עולה, ככה שזה בסדר מה שנאמ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עובר יום 2 עם חמישה תאיםאלני06/10/2023
שלום פרופ.
הוחזר לי היום עובר יום 2 עם חמישה תאים
האם כמות התאים נחשבת תקינה? או שמספר התאים צריך להיות זוגי?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עובר
פרופ` דוד בידר07/10/2023לא חייב להיות זוגי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

