מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אורז שלא מיוצר בארץ והריוןדנית04/10/2023
שלום וברכה,
היום אכלתי אורז לבן של שופרסל ואחכ ראיתי שבכלל הוא מיוצר בתאילנד. האם אני יכולה לאכול בהריון מאכלים מותרים מהסופר אבל שמיוצרים במדינות המזרח או שעדיף מותג מקומי כמו סוגת??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורז
פרופ` דוד בידר04/10/2023את יכולה לאכול אורז מכל מקום בעולם.
דורא בתאילנד , סין וכדומה עודים את האורז הטוב בעולם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- על בדיקת סיטי ופיריוןתמר04/10/2023
שלום
האם בדיקת סיטי בטן ואגן יכולה לפגוע בפיריון אישה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
פרופ` דוד בידר04/10/2023לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי נטילת פרימולוט נורשני04/10/2023
שלום רב ! ביום הראשון לווסת הונחתי ליטול 2 כדורים ביום פרימולוט נור למשך 7 ימים ואז לעשות בדיקות ולהתחיל סבב של ivf. השאלה שלי : 1. מתי אקבל ווסת. 2. האם כדאי או רצוי להאריך את המשך נטילת הכדורים משום שאני שומרת טהרה ואטבול רק לאחר 12 ימים ואם אקבל וסת בזמן כי אפסיק לאחר 7 ימים את נטילתם, אז האם זה בעייתי מבחינת איכות הזרע כי אחכ אמשיך עם הזריקות של הivf ואז לא יתאפשר כלל לטבול. האם זה בסדר?
3. אם עלי להמשיך ליטול את הכדורים כדי לדחות את הוסת אז עד מתי עלי ליטול אותם?
סליחה על האריכות ותודה על המענה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגבי
פרופ` דוד בידר04/10/20231.בגמר הכדורים הוסת יגיע בין 3 ל 4 ימים
2.לא רצוי להאריך כי הפסקת כדורים תגרום לדימום.
3.אמרת שאמרו לך לקחת למשך 7 ימים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי בטא גבוהים מדידורין04/10/2023
שלום רב
לפני 13 ימים החזרתי עובר קפוא של יום 3.
היום בצעתי בטא והתוצאה 486.6
זה לא גבוה מדי? זה מעיד על משהו לא תקין?
פרוגרסטרון 131
אסטרדיול 831* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הכול תקין
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי04/10/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עובר יום 3 או יום 5אורית04/10/2023
שלום,
אני בת 32, יש לי ילד ללא טיפולים, עברתי אתמול שאיבה. באולטרסאונד ראו 10 זקיקים אך בפועל הרופא שאב 5 ביציות. בעבר עשיתי ivf שהצליח בטיפול ראשון של החזרת עובר יום 5 אך עברתי גרידה בשבוע מתקדם. מאז עשיתי 2 שאיבות שבהן הוחזר כל פעם עובר יום 5 שנכשלו (חלקן היו הריון כימי).
1.אשמח לדעת לפני ההחזרה הקרובה האם מומלץ לנסות להחזיר עובר יום 3 או שתמיד עדיף יום 5?
2. האם כדאי להחזיר עובר אחד או שניים? (אני בחורה רזה)
3.דבר נוסף, האם הגיוני שמתוך עשרה זקיקים נשאבו 5? זה עוד לא קרה לי בשאיבות הקודמות. ( קיבלתי 7 ימים גונאל 200 אחכ ארבעה ימים מנופור 187.5 ואורגלוטרן ו36 שעות לפני השאיבה אוביטרל.
ערכי ההורמונים יומיים לפני השאיבה:
Estradiol- 8834
Progesterone- 2.6
Lh- 0.7* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עובר
פרופ` דוד בידר04/10/20231.לנסות יום 3.
2.להחזיר אחד.
3.הכל יתכן, היות ואין כל הגיליון והמעקב אז מה שיצא יצא ויכול להיות כך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח אם תוכל להסביר
אורית04/10/2023קודם כל תודה רבה רבה על המענה פרופסור!
אני אשמח אם תוכל להסביר לי את החשיבה מאחורי מה שכתבת שלנסות להחזיר עובר יום 3? הרופא שלי בטיפולים הקודמים תמיד התעקש על יום 5 שהפוטנציאל הצלחה גבוה יותר אבל תמיד גם או שלא היו קפואים או שהיו מעט מאוד.
כרגע אני עוד לא יודעת את מספר ההפריות ולכן טרם יודעת את עמדתו בנושא אבל תחושתי אומרת ששוב יגיד יום 5 ולכן אשמח לדעת מדוע אתה חושב אחרת.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחייבת את עצתכם בדחיפות!!
אורית04/10/2023אם חשבתי שהופתעתי מנתוני השאיבה אז נודע לי שהיו 0 הפריות!!
איך דבר כזה קורה??
בכל אחת מהשאיבות אחוזי ההפריה היו 75-80 אחוז. מה זה אומר ואיך ממשיכים עם כל האכזבות האלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחייבת
פרופ` דוד בידר04/10/2023קשה לתת צשובה כאשר לא ברור מה בדיוק קרה בפרוטוקול, בשאיבה ובמעבדה.
ככה שאין מה לתת עיצה מחכימה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר04/10/2023יש רופאים שמעדיפים יום 5 ויש שמעדיפים יום 3.
אני די מצודד ביום 3 כי לדעתי ברחם יותר טוב מאשר במעבדה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחייבת עצתכם המשך
אורית04/10/2023מצרפת את הפרוטוקול. לגבי השאיבה, עשה אותה רופא שהוא לא הרופא שלי כי שלי לא היה יכול. לגבי המעבדה אין לי מושג מה היה רק יודעת שכן היו הרבה זרעים סביב הביציות ובכל זאת לא הייתה הפרייה. זרע תקין לגמרי מעל 70 מליון ונפח תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר04/10/2023אם הזרע לא חדר לביצית אזי הביציות שנשאבו לא היו תקינות ויש לנסות שוב טיפול חוזר. מצב כזה יכול לקרות אך לרוב במחזור חוזר זה יסתדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחייבת עצתכם המשך
אורית04/10/2023פרופסור אני ממש מעריכה את המענה המהיר!! תודה רבה!!
דבר אחרון- האם ביציות לא תקינות יכולות להיגרם משאיבה לא תקינה או שמשהו בפרוטוקול? האם צריך לקחת עכשיו הפסקה מטיפולים ולתת לשחלות לנוח ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר05/10/2023הפסקה בין טיפול לטיפול הוא דילוג על מחזור חודשי אחד.לפעמים יוצא חודש עם ביציות פחות טובות אך יש לקבל תשובות מהמעבדה לגבי טיפול עתידי כדי לדעת האם לכשות שיטה של מיקרומניפולציה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האנדומטרין נפלט אחרי שעה וחצימרתה04/10/2023
שלום, לאחר שעה וחצי האנדומטרין יצא (תמיכה פעמיים ביום , לאחר תוצאת בטא חיובית ).
האם להשתמש באחד נוסף על מנת להחליף את האנדומטרין שהשתחרר? תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנדומטרין
פרופ` דוד בידר04/10/2023לאחר שעה וחצי האנדומטרין היה צריך להיספג ככה שאם רוצה להביא כל ספק אפשר לשים עוד אחד.
בכל מקרה לא יקרה כלום אם האנדומטרין נפלט להתפתחות הריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איחור במחזור הייתי צריכה לקבל ב23/8 טרם קיבלתי תשובות היריון שלילית ו אולטרסאונד תקין ללא שק היריווןShir Manechem04/10/2023
בוקר טוב זקוקה לעזרה,
המחזור שלי סדיר מאוד בדיוק חודשי אין איחורים
החודש מאחר לי בשבועיים טרם קיבלתי בדיקת היריון שלילית אתמול עשיתי בדיקת אולטרסאונד ואין שק היריון, כן יש לי תסמינים לא רגילים של בחילות במהלך כל היום עצבים לא רגילים פצעים בפנים
האם זה יכול להיות בכל זאת היריון או משהו אחר ממש זקוקה לעזרה מאוד לא רגועה ומפחדת מהיריון חוץ רחמי 🙏🏼🙏🏼* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איחור
פרופ` דוד בידר04/10/2023קודם כל תסתכלי אם השם שלך כתוב על הבדיקה.
כמו כן, אם רוצים לדעת מה קורה, צריך לעשות בדיקת דם לאסטרוגן ופרוגסטרון או לחכות לוסת.
באולטרה סאונד גם היה מריך לראות שק, ככה שכנראה את לא בהריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוריות ופרופיל הורמונליעמית04/10/2023
היי
בת 32
ביצעתי פרופיל הורמונלי אך לא ביום 3-5 למחזור כיוון שוסתם לא סדירה. בפועל הפרופיל מסתבר בוצע בלשב הלוטאלי סמוך לקבלת וסת.
האם מערכים שהתקבלו בזמן זה, למשל fsh ניתו להסיק על רמת הפוריות?
או שרק בימים 3-5?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוריות
פרופ` דוד בידר04/10/2023רמת הפוריות היא מדד אישי לכל אישה ונמדד עם הזמן לאחר שהרופא המטפל לומד להכיר את מצבך הפריוני.
לכן את לא צריכה לחפש מה הרזרבה השחלתית שלך כי זה לא אומר כלום בהווה ובעתיד.
אני משער שבגילך הרזרבה תקינה בשלב זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכויי הריון טבעי ספונטניארי04/10/2023
שלום רב
אני בן 63
לאחרונה עברתי בדיקת זרע וזו התוצאה
liquefaction 4+
viscosity תקין
color תקין
ph 7.5
volume 3 ml
concentration 94mil\ml
total concentration 282
percent of motile sperm 42%
rapid+ %
moderate ++ %
slow + %
non progressive + %
total motile sperm 118.44 mil
morphology kruger stric criteria
normal forms 10%
abnormal forms 90 %
wbc mil\ml 1
מהי משמעות התוצאה שהתקבלה?
מהם הסיכויים להריון ספונטני טבעי,מזרע כפי שהוא מתבטא בבדיקה?
[ללא התערבות רפואית -כגון IVF וכדומה]
בעוד כמה זמן רצוי לחזור על בדיקת הזרע
כדיי להיות מעודכנים למצבו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכויי
פרופ` דוד בידר04/10/2023הזרע תקין וסיכויי ההריון תלוי בגיל בת הזוג.
בגיל צעיר של הביציות הסיכויים הם 50% כאשר מקיימים יחסים, וגם בהפריה.
לא צריך לחזור על בדיקת בזרע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בהערכת רזרבה שחלתיתליאת04/10/2023
היי
בת 33. בתנליכי ניסונות לכניסה להריון.
הבנתי שמספר זקיקים שנספרים בשחלות הינם מדד לרזרבה שחלתית (פחות מ6).
האם מדובר במדד מהימן? האם ישנה חשיבות למתי עושים את האולטראסאונד וסופרים את הזקיקים? (כלומר האם ביום מסוים במחזור נצפה לראות כמות שונה ומתי נוכל להסיק על הרזרבה).
האם מומלץ על AMH?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הערכה
פרופ` דוד בידר04/10/2023מספר זקיקים בודקים בוסת. מספרם אינו אומר בהכרח מה מצב הרזרבה השחלתית.
אם הפרופיל ההורמונלי שלך תקין ,לא צריך לבדוק רזרבה שחלתית אלא לנסות להרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מפגע כימי בהריוןיעל03/10/2023
שלום וברכה
אני בטרימסטר שני. היום קרה בסביבתי מפגע כימי שגרם לריח חזק מאוד בבית של כימיקלים. הייתי מתארת את הריח כמשהו שמזכיר צבע חריף/לקה. סגרתי מיד את החלונות והפעלתי מזגנים ויצאתי החוצ. לאחר שעה חזרתי הביתה והריח נעלם אבל אני חוששת שמהזמן הקצר שבו נשמתי את הריח, חלילה יכול להיגרם נזק בהריון וגם כעת שאני בבבית ואין ריח, אני חוששת שהכימיקלים נשארו בבית. רציתי לברר האם זה מסוכן??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מפגע
פרופ` דוד בידר03/10/2023לא מסוכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממש ממש בלחץ מה עושים???נורית03/10/2023
היי דר ׳
אני בהריון שבוע 21. היום ניקיתי עם אקונומיקה את האסלה וחיכיתי כמה דקות. אחכ הורדתי את המים ויצאתי מנקודת הנחה שהאקונומיקה כבר הספיקה להתנדף אז עברתי עם מגבונים לחים אחר המקומות באסלה שהיו עם אקונומיקה. יש לציין שהייתי עם שמלה אבל מיד הרגשתי גירוי באזור הפופיק בבטן ובאמת כל האזור היה אדום ושורף. שטפתי עם מים וסבון וחיכיתי שיירגע. במידה וזה מאקונומיקה למרות שלא נשפך עלי ישירות, האם חלילה יכול להיגרם נזק להריון??? אני ממש בלחץ. האם להיבדק? היום בבוקר נבדקתי בגלל כאבים אבל זה היה לפני המקרה שקרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממש
פרופ` דוד בידר03/10/2023לא צריך לעשות כלום ולא להיבדק ולא יקרה כלום.
תקחי עוזרת בית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי בטא תחילת הריוןדנה02/10/2023
שלום, אשמח לתגובתך
בצעתי בדיקת בטא בתאריך27.9 התוצאה הייתה 163
בדיקה שנייה בצעתי בתאריך 02.10 התוצאה 1747
האם תקין? לא גבוהה מידי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכי
פרופ` דוד בידר02/10/2023תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הטמפרטורה של המקרר עלתהליבי01/10/2023
היי,
אני בהריון בטרימסטר שני
בטעות לא סגרתי את הדלת של הפריזר לכמה שעות. המוצרים שהיו בפריזר כנראה אבודים אבל מה שקרה שעקב כך, טמפרטורת המקרר עלתה כדי לווסת את טמפרטורת הפריזר (יש לי מד טמפרטורה). כעת הטמפרטורה של המקרר היא 12 מעלות במקום 8 בד"כ (מבינה שטמפרטורה תקינה היא בין 2-8). מהה דינם של המוצרים שנשארו במקרר? יש ביצים, גבינות, חלב שיבולת, תפוחים, שמנת חמוצה.
לגבי הביצים, האם ניתן להשתמש בהנחה והתאריך האחרון לשיווק (לא בקירור) זה עוד מספר ימים? אני מבינה שביצים גם יכולים להיות בחוץ
מה לגבי חלב שיבולת? גבינות שמנת, גבינה צהובה, שמנת חמוצה? האם דינם להיזרק?
מנסה להבין האם מחלות זיהומיות חלילה יכולות להתפתח עקב כך ובפרט אצל נשים בהריון. אם יש סיכון כלשהו, אני לא אצרוך את המוצרים
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טמפרטורה
פרופ` דוד בידר02/10/2023את עניין המוצרים ומה קורה איתם צריך לשאול בסופרמרקט,.
לעניין זיהומים בהריון לא יהיה כלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריטה בקופסת שימורים והריוןמירי01/10/2023
שלום,
אכלתי היום טונה ובטעות שרטתי עם המזלג את הקופסא פנימה. אחכ ראיתי שנוצרה שריטה בתוך הקופסא. בהנחה והציפוי עבר למזלג ממנו אכלתי, האם נשקפת חלילה סכנה לעובר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא סביר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי01/10/2023* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

