נגע במצח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נגע במצח
    ron
    28/07/2011

    ד"ר שלום,
    לפני מספר חודשים הופיעה על המצח התחתון שלי, מעל הגבה, מעין בליטה קטנה, שבתחילה חשבתי שהיא פצע אקנה. בביקור אצל רופאת עור נאמר לי שהמדובר בציסטה שומנית מתחת לעור. רופאת העור יעצה שכל עוד זה לא מציק ולא גדל לא לעשות דבר.
    לאחר כחודשיים, מאחר והציסטה גדלה, ומאחר והייתי לפני נסיעה לחו"ל של מספר חודשים, הלכתי לכירורג שאמר לי שמדובר בציסטה ושזה לא נראה לו בעיתי. הכירורג הפנה אותי לפלסטיקאי, שאמר לי שאני יכול לנסוע לחו"ל בלי חשש, וכשאחזור אבצע ניתוח, ושייתכן ותוותר צלקת.
    אני כבר מעל לחודש בחו"ל ובינתיים הציסטה מעל המצח גדלה מאוד, והיא נראית ממש כבלוטה גדולה מעל הגבה, שלא מפסיקה לגדול. אני נמצא בדרום אמריקה וצפוי להיות פה עוד כחודש וחצי.
    מה דעתך? האם לחפש פה פלסטיקאי מומחה? האם יש ממה לחשוש? האם הציסטה עשויה לגדול עד בלי די? ככל שהיא גדלה הצלקת של הניתוח עשויה לגדול?
    אודה לתשובתך!
    פתח בחלון חדש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נגע במצח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נגע במצח - תגובה

    ד''ר נמרוד פרידמן
    28/07/2011

    היי רון,

    במידה ואכן מדובר בצסטה, אין מקום לחשש ואתה יכול להמתין עם הניתוח.
    צריך לזכור כי לעיתים הצסטה יכולה להזדהם ואז יופיע כאב אדמומיות ונפיחות במקום. במקרה כזה, יש צורך בטיפול אנטיביוטי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו