מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גשר ,גב האףטלי15/08/2011
שלום !
הייתי רוצה לגעת אם מעולם לא נותחתי באף אך יש לי שבר ללא תזוזה באף ונעשה לי גבס מלפני כחודשיים ,,,גב האף /גשר האף נראה לי דק מבעבר האם בניתוח אף אוכל לבקש שיעבו אותו יותר כמו בעבר כי יש לי אף רחב וכעת אין פורפורציה בן גב האף לחלק הקידמי הרחב,,,?
שנית האם בניתוח חייבים לשבור את גב האף ולנסר,,,הבנתי שזה מציר\מדקק את האף ואני מבקשת פעולה אחרת האם למרות זאת יחתכו לי את העצם ,,,
שלישית אני לא מעוניינת להנמיך את גובה האף האם גם זה אפשרי כי אני בגדול מעוניינת לתקן \לשדרג את האף לא באופן קיצוני אלא רק לעדן את החלק הקידמי וליישר את גב האף ולעבותו מעט,,,
ושאלה אחרונה שוברים את קירות צידי האף ,,,כיום הם לא יפים ,,,וקצת שקועים האם גם אותם ישברו ויגבסו אותם אחרת שיהיה להם נפח ? שאלה זו מטרידה אותי בעיקר כי לדעתי היא שגורמת לאגב האף להראות דק ,,,
סליחה אם שאלותיי רבות ,,,שוב אקדים את התנצלותי!
והאם אוכל להתנתח כשלושה חודשים לאחר קבלת מכה באף כי אני מתחתנת בעוד כ4 חודשים ואם לא אוכל אאלץ לדחות את החתונה המתוכננת ,,, :- (
האם יוכלו לעשות זאת למעני ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גשר ,גב האף - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין16/08/2011טלי שלום,
ראשית מזל טוב לחתונתך! שנית - מומלץ להמתין לפחות חצי שנה מהחבלה עד לניתוח.. לגבי מה לעשות בניתוח - חובה לתת לך תשובה רק לאחר בדיקה ולא על סמך התיאור בפורום. כמו כן במידה ואת מעוניינת בשינויים עדינים שהינם דווקא בכיוון של הגדלה/הרחבת האף ולא הקטנתו ייתכן וניתן לבצע זאת באמצעות הזקת חומר מילוי ללא ניתוח - שוב - תשובה רצינית רק לאחר בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




