חזייה אחרי הגדלת חזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חזייה אחרי הגדלת חזה
    אלמונית
    26/08/2011

    עברתי הגדלת חזה מעל השריר ושמתי את החזיה המיוחדת חודש וחצי כנדרש.אחר כך עברתי לחזיות סטרפלס בעיקר ובבית הלכתי בלי חזיה. לטענת המנתח שלי בשל חזיות הסטרפלס השתל שלי צנח והייתי צריכה לעבור תיקון בו הוכנסו השתלים מתחת לשריר.
    יש לציין שאני בת 21 ולא הייתה לי בעיה אף פעם בעיה של חזה נפול.
    עכשיו אחרי חודש וחצי בו הייתי עם החזיה המיוחדת כל הזמן רציתי לדעת מה ההגבלות?
    אפשר חזיות עם ברזלים? או צריך בלי ולמה?
    אפשר לישון בלי חזיה?
    עדיף לשים את החזיה ששמתי לאחר הניתוח בבית לפחות?
    אפשר סטרפלס לפעמים?
    אחרי כמה זמן כבר אין יותר הגבלות ואפשר לשים איזה חזיה שאני רוצה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חזייה אחרי הגדלת חזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזייה אחרי הגדלת חזה - תגובה

    פרופ` אלדד זילברשטיין
    27/08/2011

    אלמונית שלום,
    כעקרון עדיף שתפני את השאלות למנתח שלך. כעקרון עלייך לתת תמיכה לשדיים ע"מ להאט את ה"נפילה" שלהם. עלייך להבין ששדיים גדולים (באופן טבעי או עם שתל) צונחים עם הזמן ואילו שדיים קטנים אינם נופלים או שנופלים פחות ובקצב איטי יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו