ד"ר נמרוד פרידמן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ד"ר נמרוד פרידמן
    מישהי
    11/10/2011

    שלום
    יש לי שפתיים עבות והשפה התחתונה די רחבה

    הלכתי לכמה מנתחיים פלסטיים מ"הנחשבים" במטרה לדקק\לקצר אותן
    וכולם סירבו לגעת לי בשפתיים בטענה שהעובי שלהן בסדר גמור ומבחינת
    רוחב של השפה התחתונה אי אפשר לגעת כי ישארו צלקות
    מיואשת ומאוכזבת הלכתי
    לעשות הדגשת שפתיים אצל רונית רפאל(לא איפור קבוע הדגשה שזה טבעי)
    במטרה שיוכלו לטשטש לי את הרוחב של השפה התחתונה
    ולפני הטיפול הן אילחשו לי את המקום מה שגרם לשפתיים שלי להתנפח קצת
    ולהפתעתי ממש אהבתי את השפתיים שלי דווקא אחרי החומר המאלחש
    והבנתי שאני פשוט לא אוהבת את הצורה שלהן ומה שהחומר האילחוש עשה
    הוא העניק לי נפח במקומות שזה עיצב לי את השפתיים ממש יפה וגרם לשפה התחתונה להיראות דווקא פחות רחבה בזה שהתנפחה לי העליונה
    כמובן שאחרי יום וחצי הנפיחות ירדה והשפתיים חזרו לצורה הקודמת
    האם יש אפשרות רק לעצב את השפתיים ממש נקודדית?לעצב צורה אחרת?
    והאם זה קבוע?יש לי תמונה של אחרי האילוחש ולפני האם זה יכול לעזור למנתח?
    אשמח להמלצה אם כן לרופא שמתמחה בזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ד"ר נמרוד פרידמן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיצוב שפתיים.

    ד''ר נמרוד פרידמן
    11/10/2011

    היי,

    ניתן לעצב את השפתיים עם חומרי מילוי.
    כמובן שניתן להמליץ על טיפול מדוייק רק לאחר בדיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו