קצה האף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קצה האף
    אייל
    23/10/2011

    שלום,
    רציתי לדעת איך מטפלים בטיפ(קצה אף) נופל האם רק מרימים או שממש חותחים את הסחוס שבקצה האף?
    ואם כן איך דואגים שקצה האף ישאר באותה הצורה המקורית ולא יראה חתוך ולא טבעי?
    ועוד שאלה האם כאשר מרימים את קצה האף הנחיריים יכולים להתרחב והאם יראו את הנחיריים (מראה של אף חזירי)לאחר ההרמה של הטיפ?

    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קצה האף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח אף

    תהילה
    28/10/2011

    שלום אייל, לגבי שאלתך אין ספק שרק רופא מנתח מומחה יכול לענות לך, אבל אני יכולה לשתף אותך במקרה שחווינו במשפחה. אנחנו 2 אחים שנולדנו שנינו עם בעיות נשימה ועקב כך אלרגיות מתמשכת, נזלת בלתי פוסקת וגירודים אין סוף, ניסינו כל מני טיפולים ובסופו של דבר החלטתי אני לעבור ניתוח אף בהמלצת רופא קופת חולים ולהיפתר מהבעיה. עשיתי את הניתוח לפני יותר מ- 10 שנים, אז לא הייתה מודעות כ"כ גדולה לחשיבות הרופא המנתח ועשיתי טעות נוראית כשבחרתי רופא שאינו מתמחה כלל בתחום. לפני חצי שנה אחי פנה לרופא מומחה בתחום, לד"ר(פרסומת), ולאחר בירור רפואי הוא המליץ לו לנתח. כמובן שהיה קשה ללכת לכיוון הזה בעקבות ההסיטוריה שלי, אבל לאור ההמלצות שקיבל אחי על (פרסומת) והיחס החם החליט לעבור את הניתוח. כל יום אנחנו אומרים תודה שבחרנו ברופא הזה. לד"ר (פרסומת) יש ידי זהב. הבעייה הרפואית של האף נפתרה ואנחנו חייבים המון תודה לד"ר(פרסומת) על המקצוענות והמסירות שטיפל באחי. אייל, קח בחשבון שצריך לבחור ברופא טוב שיודע ומתמחה בתחומו ולא לעשות את הטעות שאני עדיין משלמת עליה. תהילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו