8 חודשים לאחר ניתוח גינקומסטיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • 8 חודשים לאחר ניתוח גינקומסטיה
    עידן
    01/12/2011

    שלום ד"ר..
    לפני כ8 חודשים עברתי ניתוח גינקומסטיה בדרגה קלה..
    רק קומפלקס העטרה והפטמה היו נפוחים והטרידו אותי מאוד..
    עברתי ניתוח אצל מומחה לכירורגיה פלסטית שביצע פתח מתחת לפטמה..כן מתחת לפטמה לא מתחת לעטרה..
    בסוף הניתוח הוא הראה לי פד גזה עם 5 גושים קטנים תפר את העסק וכך הסתיים הניתוח כעבור שעתיים לערך.
    כיום לאחר כ8 חודשים אני לא רואה כל שיפור...דיברתי עם הדוקטור עשרות פעמים וטוען שזאת רקמה צלקתית שתתרכך ותיספג במשך הזמן.
    אוסיף ואומר שגם לפני הניתוח וגם עכשיו כאשר גופי נחשף לקור הנפיחות יורדת לגמרי אך כעבור כמה דקות הנפיחות חוזרת.
    כמו כן, אני מרגיש כמו גוש קשה כזה וגם חוט שמחובר אל הפטמה.
    אשמח אם תשפוך לי קצת אור על הבעיה שלי..תודה רבה..

    נ.ב
    קראתי קצת בפורומים מחוץ לארץ שנושא הגינקומסטיה יותר מצוי שם..שאין טיפול ראוי לפטמות נפוחות האם כך הדבר?
    זאת אומרת ששילמתי לשווא לניתוח?
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 8 חודשים לאחר ניתוח גינקומסטיה - תגובה

    פרופ` אלדד זילברשטיין
    06/12/2011

    עידן שלום
    ניתן לטפל בנפיחות של אזור העטרה והפטמה. המשך במעקב אצל המנתח שלך ובמידה ובסופו של דבר התוצאה לא לשביעות רצונך תוכל לפנות לחוו"ד נוספת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו