מאוד חשובה לי חוות דעת בהקדם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מאוד חשובה לי חוות דעת בהקדם
    מור
    04/01/2012

    ש לי נקודת חן מעל השפה. נקודת חן בולטת ודיי גדולה
    התייעצתי עם כירורג פלסטי להורדה בחיתוך והצלקת תיהיה מאוד גדולה,
    לכן הלכתי להתייעץ גם בשיטת הלייזר והרופא אמר שמכיוון שהנגע עמוק לא ניתן להסירו לגמרי בלייזר אלא להסיר בכריתה זאת אומרת להוריד את השכבה הבולטת של הנקודת חן אבל היא לא תעלם לגמרי ... שמעתם פעם על שיטה כזו?
    אני מאוד לא אוהבת את הנקודת חן יש אפשרות להסיר אותה לגמרי ולא בתפרים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאוד חשובה לי חוות דעת בהקדם - תגובה

    פרופ` אלדד זילברשטיין
    24/01/2012

    אור שלום.
    "גילוח" של נקודת החן אפשרי אך בהחלט פחות מומלץ מאשר חיתוך ותפירת העור. וזאת משתי סיבות: אחת- סיכוי לא קטן לחזרה. שתיים - למרות שהסיכוי קטן מאוד אם מדובר בנגע סרטני אז יש צורך להסירו בשלמות ולבדוק את כל עוביו ולא רק את החלק השיטחי.
    סביר להניח שאם הניתוח יעשה ע"י מומחה בכירורגיה פלסטית הצלקת תהייה עדינה מאוד ובוודאי פחות בולטת מנקודת החן עצמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו