הסרת ציסטה בגב ובפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת ציסטה בגב ובפנים
    יונתן
    23/02/2012

    שלום ,

    יש לי ציסטה די גדולה בגב ( כ- 4 ס"מ ) וקטנה יותר בצד הפנים באיזור הרקה.
    היות ואני נוטל קומדין באופן קבוע נקבע לי ניתוח בהרדמה מקומית לאחר שאטול במשך שבוע טרם הניתוח קלקסן.
    אני מבין את הצורך בהפסקת הקומדין אבל לא מבין מה הקלקסן עושה אחרת? האם הקלקסן לא מדלל?

    בנוסף, הציסטה בגב מלאה ולעיתים מריחה. יש דליפה ממש זעירה (ממש מעט) אבל קיימת. הכירורג פלסטיקאי שבדק אותי וקבע את הצורך בניתוח לא אמר דבר לגבי מצב הציסטה. האם אין צורך ל"יבש" את הציסטה בטרם ניתוח?

    ודבר אחרון - הציסטה בפנים - האם נשארת צלקת לאחר ההסרה?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת ציסטה בגב ובפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת ציסטה בגב ובפנים - תגובה

    פרופ` אלדד זילברשטיין
    25/02/2012

    אלון שלום
    נתחיל מהסוף. כן בכל ניתוח נשארת צלקת. כירורג פלסטי מומחה יתכנן ויבצע את הניתוח כך שהצלקת תהיה עדינה ככל שניתן.
    לא צריך ולא ניתן "ליבש" את הציסטה. במידה והציסטה מזוהמת יש לקחת אנטיביוטיקה מתאימה ואולי לפתוח ולנקז אותה. כלומר אם המקום אדום חם ורגיש - יש לרופא/ה.
    לגבי קלקסן משך הפעולה שלו קצר בהרבה משל הקומדין 12 שעות לעומת 3 ימים. וגם מנגנון הפעולה שונה. ולכן הנטיה לדמם בניתוח קטנה יותר.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו