מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח להוצאת ציסטה מהגביונתן29/02/2012
שלום,
לאחר ביקור אצל רופא עור וכירורג כללי בקופ"ח בנוגע לציסטה בגב , הופנתי למרפאת כירורגיה פלסטית בביה"ח. בשבוע שעבר היה לי תור לכירורג פלסטי בביה"ח. לאחר שהרופא בדק וראה הוחלט שיבוצע ניתוח בהרדמה מקומית לא לפני שאעבור מקומדין לקלקסן. נאמר לי שיישלח אלי זימון לניתוח. בינתיים הציסטה רק גדלה והיא גם מפרישה. לפני כשלושה ימים חזרתי אל הכירורג בקופ"ח שראה והחליט לתת לי אוגמנטין לשבוע ואמר כי אין שום סיכון ויש לחכות לניתוח. היום הגיע הזימון המיוחל לניתוח שיהיה רק בעוד חודשיים. הציסטה הפכה לאדומה מאד ונוצרו "איים" צהובים. מיום ליום היא מציקה , מעקצצת , שורפת ומעבר לאי הנוחות שבהפרשות , אם במראה ואם בריח ,כמובן כל העניין מפריע בישיבה בשכיבה וכד'. אני קצת חסר אונים כרגע. אני מקפץ בין רופאים ומרפאות , הניתוח שלי רק בעוד חודשיים והעניין מחמיר משהו מיום ליום. האם אין סיכון בהמתנה כל כך ארוכה? מה עלי לעשות? לחזור לכירורג? ללכת לרופאת משפחה?
תודה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח להוצאת ציסטה מהגב - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין29/02/2012עידו שלום
על פניו נראה שהציסטה הזדהמה. אני מציע שתיגש לרופא המשפחה וזה סביר להניח שיפנה אותך למיון לצורך פתיחת הציסטה וניקוז המוגלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על ההנחיות
יונתן01/03/2012אכן הלכתי לרופאת המשפחה , והיא הפנתה אותה דחוף לחדר מיון. שם ניקזו את הציסטה בהרדמה מקומית. לדברי הרופא זה דווקא טוב שהניתוח שלי בעוד כחודשיים כי זה יאפשר למקום להתרפא.
שוב , תודה על הזמן והתשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




