הסרת ציסטה מהגב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת ציסטה מהגב
    יונתן
    12/04/2012

    שלום ,
    לפני כחודש וחצי ניקזו לי ציסטה בגב שהזדהמה.
    כעת אני ממתין לניתוח להסרת הציסטה בגב ( וגם אחת קטנה ברקה) שיתקיים עוד כחודשיים. אני נוטל קומדין באופן קבוע. כעת אני מאוזן על כ- 2.1 לדאבוני ע"פ הנחיית בית החולים בו אני אמור לעבור את הניתוח יהיה עלי לעבור לקלקסן כשבוע לפני הניתוח. פירוש הדבר מבחינתי לקבל במשך כשבועיים (לפני ואחרי הניתוח גם) 2 זריקות מדי יום (בגלל משקלי רופאת המשפחה רוצה לפצל את המינון לשתי מנות ביום). אני ממש חושש ויודע שלא אוכל להזריק לעצמי. גם המחשבה להגיע פעמיים ביום למרפאה לקבל את הזריקות לא ממש מרגיעה. זה נשמע סיוט אחד גדול בשביל ניתוח קטן כל כך. האם לא ניתן בשום אופן לנתח אותי בזמן שאני נוטל קומדין ולחסוך לי את כל הסבל הזה?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת ציסטה מהגב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת ציסטה מהגב - תגובה

    פרופ` אלדד זילברשטיין
    19/04/2012

    יונתן שלום,
    גם ניתוח קטן עלול להסתיים בשטף דם גדול. אני ממליץ שתנהג כעצת רופאיך ההזרקה היא פשוטה ובטוחני שתוכל ללמוד לבצעה בעצמך. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו