מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התהליך לשחזור האףבדיכי נוראי31/05/2012
ניתוח הראשון 10.4.11 הרס את אפי וגרם לעיוותים ולהרחבת האף בצורה חריגה ובנוסף קיצור האף והורדת גובה האף באופן משמעותי שלא מתאים כלל לפנים שלי ואפילו החמיר את מצבי בנשימה ועיקם את המחיצה הניתוח הזה יצר המון סבל ועוגמת נפש עד היום. נכנסתי לדיכאון ובירורים בנוגע לנושא והחלטתי לתקן את האף שלי ע"י ד"ר עייש שמגיע מחו"ל הניתוח השני התבצע בתאריך 21.3.12 אני שמח שעשיתי אצלו, הוא שיפר לי את כל הפגמים של אפי כגון: יישור מחיצה הוספת סחוסים למקומות שהיו בהם שקעים הארכת האף ע"י הסחוסים והצרת האף בצורה נורמטיבית. אמנם לאחר הניתוח השני יש שיפור אך עדיין אין שינוי של המבנה עצמו. המבנה לא מתאים לפנים שלי, אין לי כבר פגמים באף טרם תוקן וסודר והאף לא נראה בצורה חריגה ככה שכיום אני יוצא מהבית וחי חיים רגילים וזהו מזלי, אך אני עדיין לא שבע רצון מכיוון שמה שמפריע לי הוא שהאף שלי נשאר עדיין רחב מידי לממדי הפנים שלי ודי נמוך אני מחפש דרך להצר בצורה משמעותית ולהגביהה את אפי כי אינו מתאים לפנים. חשבתי לאחר כשנה שאני אחכה לסיום ההחלמה להתחיל להזריק מן חומר שמפסל ומגביהה את האף ככה החומר יוכל להצר לי את האף ובוא הזמן להגביהה אותו הבעיה היא שזהו טיפול שצריך לחזור אחריו כל כמה חודשים. אני נורא פוחד להתנתח שוב למרות שאני סומך על המנתח השני ששיפר את מצבי. אני בן 18 ככה שזהו דבר נורא שנכנסתי לזה מלכתחילה ומאוד מאוד קשה לי לקבל את עצמי בצורה הזאת ואני רוצה לשנות את זה כדי שאני ארגיש טוב עם עצמי.. מה אפשר לעשות במצב כזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התהליך לשחזור האף - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין02/06/2012שלום,
ראשית לא ניתן לענות לשאלותך בצורה רצינית מבלי לבדוק אותך. שנית, כדי לשקול לא לעשות דבר ולהסתפק בתוצאה הטובה למדי שקבלת בניתוח השני כיון שכל טיפול עלול לאכזב אותך שוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




