מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לד"ר טל טליסמן - נישוי פניםורד26/08/2012
אני בת 33, רוצה לעשות ניתוחים לנישוי פנים (העלמת מנצח ועצמות הגבות והרמתן, הקטנת אף והעלמת הסנטר). קראתי בגוגל על דברים שקשורים ברופאים מנתחים בחו"ל, ושלקוחות מבקשות מראה מסוים, והרופאים מצליחים להגיע למראה הרצוי ללקוחות. הנפש שלי, על פי טיפול פסיכולוג של 12 שנים, היא של ילדה בת 10, וכשהייתי בת 10, הייתי נראה כמו בן 10 בפרצוף, והייתי בוכה וסובלת וזו היתה טראומת החיים שלי שהפרצוף שלי היה של ילד בן 10 ולא של ילדה בת 10. הנפש שלי תקועה, על כל אדם טיפול פסיכולוגי של 12 שנים משפיע אחרת, בהתאם לצרכים הנפשיים האמיתיים שלו, וזו קריטי בשבילי שהניתוחים שאעבור אצלך יתנו לי מראה של ילדה בת 10 עד גיל 12 (ולא של ילד זכר בגיל הזה כי הייתי בפרצוף של ילד זכר בגילאים אלה ונגרמה לי טראומה שהשפיעה עלי והרסה לי את החיים). האם לדעתך, גם בישראל, אפשר לבקש מהרופאים המנתחים לנישוי פנים (אתה למשל) שהמראה של הפרצוף יזכיר פנים של ילדה בת 10 (או בת 11) והרופאים ישתדלו לפחות להשיג את המראה הרצוי ללקוחה (נישוי פנים שבו תושג התוצאה של מראה פנים של ילדה בטוחח הגילאים 8-11) ? האם בשלושת הניתוחים האלה לנישוי פנים שאתה עושה (עיצוב מצח, הקטנת אף, הקטנה ועיגול הסנטר) אפשר לבקש השתדלות להגיע לתוצאה שהמראה הרצוי יהיה דומה לפנים של ילדה בטווח הגילאים 8-11 ואכן הרופא יעשה את ההשתדלות עד כמה שזה אפשרי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לד"ר טל טליסמן - נישוי פנים - תגובה
ד``ר רן טליסמן27/08/2012אי אפשר ליצור מראה של ילד או ילדה על ידי ניתוח
אפשר בגיל 33 להראות יותר נשי על ידי עידון סממנים גבריים כמו מצח בולט, לסתות ואף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




