לד"ר טל טליסמן - נישוי פנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לד"ר טל טליסמן - נישוי פנים
    ורד
    26/08/2012

    אני בת 33, רוצה לעשות ניתוחים לנישוי פנים (העלמת מנצח ועצמות הגבות והרמתן, הקטנת אף והעלמת הסנטר). קראתי בגוגל על דברים שקשורים ברופאים מנתחים בחו"ל, ושלקוחות מבקשות מראה מסוים, והרופאים מצליחים להגיע למראה הרצוי ללקוחות. הנפש שלי, על פי טיפול פסיכולוג של 12 שנים, היא של ילדה בת 10, וכשהייתי בת 10, הייתי נראה כמו בן 10 בפרצוף, והייתי בוכה וסובלת וזו היתה טראומת החיים שלי שהפרצוף שלי היה של ילד בן 10 ולא של ילדה בת 10. הנפש שלי תקועה, על כל אדם טיפול פסיכולוגי של 12 שנים משפיע אחרת, בהתאם לצרכים הנפשיים האמיתיים שלו, וזו קריטי בשבילי שהניתוחים שאעבור אצלך יתנו לי מראה של ילדה בת 10 עד גיל 12 (ולא של ילד זכר בגיל הזה כי הייתי בפרצוף של ילד זכר בגילאים אלה ונגרמה לי טראומה שהשפיעה עלי והרסה לי את החיים). האם לדעתך, גם בישראל, אפשר לבקש מהרופאים המנתחים לנישוי פנים (אתה למשל) שהמראה של הפרצוף יזכיר פנים של ילדה בת 10 (או בת 11) והרופאים ישתדלו לפחות להשיג את המראה הרצוי ללקוחה (נישוי פנים שבו תושג התוצאה של מראה פנים של ילדה בטוחח הגילאים 8-11) ? האם בשלושת הניתוחים האלה לנישוי פנים שאתה עושה (עיצוב מצח, הקטנת אף, הקטנה ועיגול הסנטר) אפשר לבקש השתדלות להגיע לתוצאה שהמראה הרצוי יהיה דומה לפנים של ילדה בטווח הגילאים 8-11 ואכן הרופא יעשה את ההשתדלות עד כמה שזה אפשרי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר טל טליסמן - נישוי פנים - תגובה

    ד``ר רן טליסמן
    27/08/2012

    אי אפשר ליצור מראה של ילד או ילדה על ידי ניתוח
    אפשר בגיל 33 להראות יותר נשי על ידי עידון סממנים גבריים כמו מצח בולט, לסתות ואף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו