פורונקל, ציסטה ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פורונקל, ציסטה ?
    דנית
    21/11/2012

    שלום רב,

    יש לי על הלחי פצע שלא עובר כבר חצי שנה. זה ניראה בהתחלה כמו "פצע בגרות" וככזה חשבתי שיעבור אחרי כמה ימים אך לא..רופאת משפחה נתנה לי למרוח מישחה לפני כחודש. אני רואה הטבה מסויימת אבל הפצע לא עובר מהלחי.
    כאשר אני לוחצת אני מרגישה מעין גולה ורואה על העור "גבעה" לבנה.
    יש משהו מתחת לפצע בתוך העור.

    לאחרונה הייתי אצל רופאת עור שנתנה את האבחנה שבכותרת והפנתה אותי לכירורג פלסטי.
    היא לא נבהלה מהפצע ולא אמרה לי שזה דחוף.

    השאלות:
    1. האם זה כן דחוף ועלול להיות מסוכן?
    2. האם כדאי לנסות עוד משחות ואז הפצע אולי ייעלם?
    2. אם יורידו לי את הפצע ע"י פעולה כירורגית האם תשאר צלקת קטנה על הלחי?
    (ואם כן עולי עדיף להשאיר את הפצע?
    3. ייתכן שמתחת לעור יש שומן ? (זה ניראה ככה, כמו גוש שומני).

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פורונקל, ציסטה ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פורונקל, ציסטה ? - תגובה

    ד``ר רן טליסמן
    21/11/2012

    רופא עור מומחה הוא בדרך כלל בעל נסיון באבחנה של בעיות עור ובאם לא ראה לנכון שיש דחיפות בענין ככל הנראה אין צורך בכך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו