החלמה מניתוח שאיבת שומן בבטן ובמותנ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החלמה מניתוח שאיבת שומן בבטן ובמותנ
    עמית
    21/11/2013

    דוקטור שלום,

    אני בחור בן 23 ורזה לגמרי (bmi-20.2) אשר הייתה לו חגורת שומן ספציפית וקטנה באזור הבטן ובמותניים. אתמול ביצעו בי ניתוח לשאיבת שומן באזור הבטן התחתונה והמותניים ע״י רופא פלסטיקאי שמומחה בתחום.
    התעוררתי מהניתוח די בקלות והשתחררתי הביתה כשעתיים לאחר הניתוח- חשוב לציין כי הרביתי לזוז וכל שעה קמתי להליכה איטית של עשר דקות והנעת הגפיים.
    בשיחתי עם הרופא לאחר הניתוח נאמר לי כי הוא הוציא כ-1900 מ״ל במהלכו, מה שהופך את הפרוצדורה לשאיבה קטנה לכל דבר.
    אתמול עדיין לא כל כך כאב לי בגלל המשך השפעת ההרדמה המקומית אבל סבלתי מאי נוחות מטורפת בשל חגורת הבטן שלוחצת במידה בלתי נסבלת, עד כדי שפשוט אני לא מסוגל להרדם אפילו. כמובן שכבר אתמול נוצרו לי שטפי דם על גבול השחורים בפלג הגוף העליון וגם באיבר המין ובאשכים.
    היום קמתי משינתי (שארכה רק שעתיים) בשל כאבים מטורפים: תחושה של שריפה וכאב ממוקד בצד הימני והשמאלי ובפופיק, במקומות שאני מאמין שדרכם הכניס את הקנולות. כאב בטן ותחושת זרימה של נוזלים בתוך הגוף, בחילה וקושי בנשימה; ואני פשוט לא מעיז לזוז מהפחד להחמיר את הכאב.
    אתמול בערב התחלתי טיפול אנטיביוטי (והומאופתי, להקלה על החבורות- זה לא יכול להזיק) וטיפול במשככי כאבים. לקחתי אתמול במצטבר שני אופטלגין ואחד טרגין. ועל אף השימוש במשככי כאבים חזקים ביותר אני לא מרגיש הקלה ואני פשוט לא יודע מה לעשות.
    לא ממש ישנתי כל הלילה ואני שרוי במצב של כאב ואי נוחות מאד מאד גבוהות.

    מה לעשות? האם ניתן במצבים כאלה לקחת קספו או נפרוקסן? האם יש משהו שיכול להקל על רמת הכאב שלי? נדמה כי אוקסיקודון לא ממש עשה את העבודה...
    האם להתקלח היום בערב (34 שעות מסיום הניתוח) או לחכות רק למחר בבוקר (כ-50 שעות מסיום הניתוח)? אולי עדיף כבר היום להוריד את חגורת החנק ולשים אותה בצורה קצת פחות אלימה...

    אני ממש אובד עצות ודואב...

    אשמח לעזרתך הדחופה.
    עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלמה מניתוח שאיבת שומן בבטן ובמותנ - תגובה

    פרופ` אלדד זילברשטיין
    23/11/2013

    צור קשר בהקדם עם המנתח/ת שלך במידה ולא תענה גש לביקה במוקד קופ"ח שלך או בחדר מיון של בית חולים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו