מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- החלמה מניתוח שאיבת שומן בבטן ובמותנעמית21/11/2013
דוקטור שלום,
אני בחור בן 23 ורזה לגמרי (bmi-20.2) אשר הייתה לו חגורת שומן ספציפית וקטנה באזור הבטן ובמותניים. אתמול ביצעו בי ניתוח לשאיבת שומן באזור הבטן התחתונה והמותניים ע״י רופא פלסטיקאי שמומחה בתחום.
התעוררתי מהניתוח די בקלות והשתחררתי הביתה כשעתיים לאחר הניתוח- חשוב לציין כי הרביתי לזוז וכל שעה קמתי להליכה איטית של עשר דקות והנעת הגפיים.
בשיחתי עם הרופא לאחר הניתוח נאמר לי כי הוא הוציא כ-1900 מ״ל במהלכו, מה שהופך את הפרוצדורה לשאיבה קטנה לכל דבר.
אתמול עדיין לא כל כך כאב לי בגלל המשך השפעת ההרדמה המקומית אבל סבלתי מאי נוחות מטורפת בשל חגורת הבטן שלוחצת במידה בלתי נסבלת, עד כדי שפשוט אני לא מסוגל להרדם אפילו. כמובן שכבר אתמול נוצרו לי שטפי דם על גבול השחורים בפלג הגוף העליון וגם באיבר המין ובאשכים.
היום קמתי משינתי (שארכה רק שעתיים) בשל כאבים מטורפים: תחושה של שריפה וכאב ממוקד בצד הימני והשמאלי ובפופיק, במקומות שאני מאמין שדרכם הכניס את הקנולות. כאב בטן ותחושת זרימה של נוזלים בתוך הגוף, בחילה וקושי בנשימה; ואני פשוט לא מעיז לזוז מהפחד להחמיר את הכאב.
אתמול בערב התחלתי טיפול אנטיביוטי (והומאופתי, להקלה על החבורות- זה לא יכול להזיק) וטיפול במשככי כאבים. לקחתי אתמול במצטבר שני אופטלגין ואחד טרגין. ועל אף השימוש במשככי כאבים חזקים ביותר אני לא מרגיש הקלה ואני פשוט לא יודע מה לעשות.
לא ממש ישנתי כל הלילה ואני שרוי במצב של כאב ואי נוחות מאד מאד גבוהות.
מה לעשות? האם ניתן במצבים כאלה לקחת קספו או נפרוקסן? האם יש משהו שיכול להקל על רמת הכאב שלי? נדמה כי אוקסיקודון לא ממש עשה את העבודה...
האם להתקלח היום בערב (34 שעות מסיום הניתוח) או לחכות רק למחר בבוקר (כ-50 שעות מסיום הניתוח)? אולי עדיף כבר היום להוריד את חגורת החנק ולשים אותה בצורה קצת פחות אלימה...
אני ממש אובד עצות ודואב...
אשמח לעזרתך הדחופה.
עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלמה מניתוח שאיבת שומן בבטן ובמותנ - תגובה
פרופ` אלדד זילברשטיין23/11/2013צור קשר בהקדם עם המנתח/ת שלך במידה ולא תענה גש לביקה במוקד קופ"ח שלך או בחדר מיון של בית חולים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




