פטמה נפוחה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פטמה נפוחה
    ב.
    31/10/2010

    שלום!
    אני בן 23. כבר כמה שנים שהפטמה השמאלית שלי נפוחה. בעבר, בגיל 17 בערך הייתי אצל רופאה והיא אמרה שהיא חושבת שזה חלק מתהליך ההתבגרות( או משהו כזה- אני לא זוכר בדיוק), והיא אמרה לי לבוא להיבדק שוב. בסוף לא נבדקתי עוד פעם מאז אותה בדיקה.
    אני מרגיש כאילו יש לי שם איזה סוג של גוש "טבעתי" (מלשון טבעת). הגוש היה תמיד.
    כמו כן, אחרי מקלחת או אם אני משחק עם המקום אז זה פתאום מתכווץ וחוזר להיות רגיל.
    הפטמות לא באותו הגודל וגם הצבע לא בטוח אותו הצבע בדיוק.
    האם יש חשש לגידול? או שזה תופעה ידועה ומוכרת?

    ממש ממש תודה על ההשקעה ועל הזמן שכולכם משקיעים.

    שבוע טוב לכל עם ישראל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פטמה נפוחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטמה נפוחה - תגובה

    פרופ` אלדד זילברשטיין
    31/10/2010

    ב. שלום,
    אתה מכיר את התופעה כבר 5 שנים ומדבריך אני מבין שהגוש אינו גדל לכן הסבירות שמדובר בגידול סרטני היא נמוכה ביותר. סביר להניח שמדובר בגניקומסטיה. אם הדבר מפריע לך הטיפול הוא ניתוחי. גש לייעוץ אצל מנתח פלסטי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו