חייבת תשובה מפורטת ומוסברת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חייבת תשובה מפורטת ומוסברת
    סמדר
    04/11/2010

    עשיתי ניתוח אף רפואי ואסתטי לפני חודשיים וחצי..
    אך כעת וגם ממש לאחר הורדת הסעד- ניתן לראות בבירור כי לא הורידו לי מספיק סחוס מהרוחב של האף
    חוץ מהתשובה המצופה (=לחכות חצי שנה)
    מה עוד ניתן לעשות?
    האם אפשר לבצע סוג של "שאיבת שומן" לאף?
    במקרה שלא ניתן- אם אצטרך לעבור ניתוח תיקון (בזמן המתאים כמובן) האם רק לצורך הורדת הסחוס צריך לעבור את הפרוצדורה גם דרך הנחיריים וכ'ו..? (כולל סכנת ההצטלקות..)
    כי אני כבר מרגישה בוודאות שנחיר שמאל שלי חסום וקוטרו קטן יותר מנחיר ימין אני מפחדת שניתוח תיקון יחריף את זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייבת תשובה מפורטת ומוסברת - תגובה

    פרופ` אלדד זילברשטיין
    07/11/2010

    מישהי... שלום.
    לצערי לא ניתן לבצע "קיצורי דרך" ואכן יש להמתין לפחות חצי שנה לאחר [a href='http://www.eldadmd.ilbiz.co.il/index.php?m=text&t=216' id='link']ניתוח אף[/a] עד שניתן להעריך את התוצאה והאם ניתן או יש צורך לבצע תיקון ואז גם על אופן ביצועו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו