לאחר הסרת נקודת חן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר הסרת נקודת חן
    פשוט אני
    22/11/2010

    היי, :] לפני כשבוע וחצי הסרתי נקודת חן מאזור הפנים, ניתוח +4 תפרים, שאותם הורדתי ביום חמישי , כשהרופא הוציא את התפרים הוא אמר שהיה לי זיהם משני באחד התפרים וכי הוא ישים לי פלסטר ויום למחרת עלייי להוריד אותו לשים משפה ויטה מרפן פעמים ביום. עכשיו כשהורדתי את הפלסטר לצערי גיליתי כי במקום בו היה זיהום יש פצע עגול פתוח, העור סביבו נוטה כלפי פנימה (מצטערת על ההסבר העילג) היום הפצע כמעט נסגר רק מה שמטריד אותי הוא העור שלא בקו ישר, עכשיו זה נראה כאילו יש לי שקע בעור במקום בו הייתה הנקודת חן... רציתי לדעת האם העור יחזור למצב נורמלי, אני מודעת לכך שתיהיה צלקת אבל שקע בעור.? זה מבאס. כמובן שאלת י את הרופא הוא אמר לי ש95% שזה יסתדר אם לא במקרה הכי גרוע ניתן יהיה לבצע ניתוח קטן כדילהרים את העור (YEAHH RIGHTׁ
    בכל אופן ריתי לשמוע דעה נוספת.. אשמח לקבל תשובה מפורטת, מחכה בקוצר רוח ותודה על התשומת לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר הסרת נקודת חן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר הסרת נקודת חן - תגובה

    פרופ` אלדד זילברשטיין
    24/11/2010

    תשובת הרופא שלך היתה כנה ואמיתית. סבלנות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו